Ei ihme, ettei tuomareita meinaa riittää joka kisoihin. Leimat käydään hakemassa sieltä, missä pääsee bankettiin. Kymmenen tuomaria mattoa kohti! http://www.painiliitto.net/2014/tammikuu/10-11kopa/uk.shtml
Ei tuomaripulasta tietoa
17
353
Vastaukset
- Katsoja
Määrällä ei saatu laatua.
- faktaaeifiktioo
2014 Herman Kare 20 suomalaista tuomaria
2013 Herman Kare 13 suomalaista tuomaria
2013 Vantaa painicup 13 suomalaista tuomaria
2013 Arvo Haavisto 11 suomalaista tuomaria- Kyllä...
..näkee missä järjestetään parhaat banketit! :)
- gurkox
Kyllä... kirjoitti:
..näkee missä järjestetään parhaat banketit! :)
Tuo on ihan oikein, ensin kannattaa haukkua tuomarit.
- Syystäkin
gurkox kirjoitti:
Tuo on ihan oikein, ensin kannattaa haukkua tuomarit.
Kun alkoholi on monelle tuomarille liikkeelle paneva voima.
Sitten krapulakänneis haistaan ja tuomitaan päin peetä. - Annappa
Syystäkin kirjoitti:
Kun alkoholi on monelle tuomarille liikkeelle paneva voima.
Sitten krapulakänneis haistaan ja tuomitaan päin peetä.kun arvaan: poikasi/tyttösi hävisi kuukausipaineissa TAAS tuomareiden takia?
T:"En ole katkera, mutta kuitenkin.." - joo niin teki
Annappa kirjoitti:
kun arvaan: poikasi/tyttösi hävisi kuukausipaineissa TAAS tuomareiden takia?
T:"En ole katkera, mutta kuitenkin.."ku tuomari oli ihan lärvit eikä keskittyny matsiin vaan seuraavaan huikkaan...
T:"En ole matolla kännis, mutta kuitenkin.." - Happamia..
joo niin teki kirjoitti:
ku tuomari oli ihan lärvit eikä keskittyny matsiin vaan seuraavaan huikkaan...
T:"En ole matolla kännis, mutta kuitenkin.."..sanoi kettu marjoista. Pieni vinkki:
Opetelkaa:,
1. Painimaan oikein
2. Häviämään oikein - jäiset marjat
Happamia.. kirjoitti:
..sanoi kettu marjoista. Pieni vinkki:
1. Painimaan oikein
2. Häviämään oikein1. tuomitse oikein
2. älä kosta painijoille mitään niiden vanhempien tai seurojen syntejä
3. juo vasta kisojen jälkeen - Kymmenien vuosien ..
joo niin teki kirjoitti:
ku tuomari oli ihan lärvit eikä keskittyny matsiin vaan seuraavaan huikkaan...
T:"En ole matolla kännis, mutta kuitenkin.."Mene matolle,
Sarjaasi osoittamaan otteluun..
tai sitten tuomariksi.
OSOITA RAITTIUDEN TÄRKEYS LASTEN URHEILUSSA
Olisi kyllä varmaankin hyvä olla seuran jäsen tai edes jonkun painiryhmän ohjaaja tms. ennen arvostelua.
TEE JOTAIN.
Ei täällä saa muutosta.
Itse juon ja ryyppään. Vedän lasten reenejä kuitenkin aina selvinpäin. En siis ole kännissä lasten nähden, jotka ovat minun valmennuksesa. Poikkeuksen tekevät isojen poikien kisamatkat, siellä saatan poiketa kaavasta.
Älä siis ruikuta, tee itse jotain esimerkkinä, ja arvostele sitten muita. Kerro toimintasi vapaaehtoisesti seurassa, jos sinulla edes sellainen on. Mikä on seuran nimi? - justice is
Kymmenien vuosien .. kirjoitti:
Mene matolle,
tai sitten tuomariksi.
Olisi kyllä varmaankin hyvä olla seuran jäsen tai edes jonkun painiryhmän ohjaaja tms. ennen arvostelua.
TEE JOTAIN.
Ei täällä saa muutosta.
Itse juon ja ryyppään. Vedän lasten reenejä kuitenkin aina selvinpäin. En siis ole kännissä lasten nähden, jotka ovat minun valmennuksesa. Poikkeuksen tekevät isojen poikien kisamatkat, siellä saatan poiketa kaavasta.
Älä siis ruikuta, tee itse jotain esimerkkinä, ja arvostele sitten muita. Kerro toimintasi vapaaehtoisesti seurassa, jos sinulla edes sellainen on. Mikä on seuran nimi?my name honey.
- Hapanta takuulla
Happamia.. kirjoitti:
..sanoi kettu marjoista. Pieni vinkki:
1. Painimaan oikein
2. Häviämään oikeinolet ottanut.
Lasten tapahtumissahan on tervettä heilua kännissä???
J:S - Olet rohkea
Mene matolle,
tai sitten tuomariksi.
TEE JOTAIN.
Ei täällä saa muutosta.
Älä siis ruikuta, tee itse jotain esimerkkinä, ja arvostele sitten muita. Kerro toimintasi vapaaehtoisesti seurassa, jos sinulla edes sellainen on. Mikä on seuran nimi?vain mielessäsi, kerro nimesi äläkä pasko joutavaa palstalle...
Ilman alkoholia ei kukaan ole kuollut. - V.itun pahvi
Mene matolle,
tai sitten tuomariksi.
TEE JOTAIN.
Ei täällä saa muutosta.
Älä siis ruikuta, tee itse jotain esimerkkinä, ja arvostele sitten muita. Kerro toimintasi vapaaehtoisesti seurassa, jos sinulla edes sellainen on. Mikä on seuran nimi?"Poikkeuksen tekevät isojen poikien kisamatkat, siellä saatan poiketa kaavasta."
"TEE JOTAIN.
Ei täällä saa muutosta."
Öööö pitäiskö sua ihan ekana vetää pataan niin että tuntuu ??
Isoille pojille NIMENOMAAN pitää kertoo ettei alkoo kisareissulla ..
toivottavasti et ole maajoukkueen kanssa MISSÄÄN TEKEMISISSÄ FITUN DEEKU !!!"! - kultahammas
V.itun pahvi kirjoitti:
"Poikkeuksen tekevät isojen poikien kisamatkat, siellä saatan poiketa kaavasta."
"TEE JOTAIN.
Ei täällä saa muutosta."
Öööö pitäiskö sua ihan ekana vetää pataan niin että tuntuu ??
Isoille pojille NIMENOMAAN pitää kertoo ettei alkoo kisareissulla ..
toivottavasti et ole maajoukkueen kanssa MISSÄÄN TEKEMISISSÄ FITUN DEEKU !!!"!pitäähän kaikkienn olla tenuis ku ne mun taka lootas hakoo...hohohooooo
ku ei ittestä eikä jälkikasvustakaan painijaa niin tuherretaan muukkii..hohohohooooo
oohann karees ku saatana... - kuka vaan saa ja pää
kultahammas kirjoitti:
pitäähän kaikkienn olla tenuis ku ne mun taka lootas hakoo...hohohooooo
ku ei ittestä eikä jälkikasvustakaan painijaa niin tuherretaan muukkii..hohohohooooo
oohann karees ku saatana...Hyvää juttuu.
Joku vetää pataa deekuu, ilm. karees??
Tappaako joku jonkun ensi vuoden alussa? Vai lyökö vain?
Isot pojat teköö mitä haluaa, ei ne tee mitää mallin mukaan.
On se nähty maajoukkueen matkoillakin. Ei sitä tartte mun sinne viedä.
Kareessa on muuten aika huonot banketit. Ei sinne siksi kannata pyrkiä.
Monessa muussa maassa paremmat, viinaa saa paljon enemmän ilmaiseksi.
- Näino
Huomatkaas taas, että Jumanji on vaihtonikkeineen kommentoimassa täällä. Älkää ruokkiko trolleja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947