Onneksi

abc2

Näillä kusipäillä jotka tällä hetkellä terrorisoivat palstaa ei ole varaa matkustaa Kanarialle, joten hyvää lomaa kaikille.Heistä ei ole harmia paikanpäällä. Ps. Maaliskuussa tullaan taas nauttimaan elämästä Kanarialla :-)))

7

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aabeecee

Näin on! persaukinen piltti ei näe kanariaa kuin kuvissa. Parin päivän kuluttua kanarialle, myös huhtikuun alussa.

• arvailen vain

Luulen että oikeasti nuo papat asuvat siellä ja terrosisoivat tätä palstaa kun heillä ei ole mitää sisältöä elämässään. Kai siihen aurinkoon kyllästyy jos siellä vakituiseen asuu. Minä en kyllästyisi.
      Surkeita provoilijoita kaikki, aivottomia idiootteja etten sanoisi. DonLuis, Vilperi, mikä lie barracuda se yksi ja muut voisivat hankkia jotain sisältöä elämäänsä, täältä Suomi24 palstan ulkopuolelta.

• Asun itähelsingissä ja käyn satunnaisesti inglesissä.En milloinkaan käytä tietokonetta ollessani ulkomailla.

• vak.ka.ri

Mitä te täällä itkette?

Menkää plazalle kirjoittamaan ja lopettakaa tuo valitus trolleista.

Plazalle mahtuu kun siellä ei ole kuin pari kolme kirjoittajaa.

Eikö rohkeus riitä rekkautumiseen kun puskasta on helpompaa huudella?

• rekaton

""Eikö rohkeus riitä rekkautumiseen kun puskasta on helpompaa huudella?""

Rekkaa nimimerkkisi, äläkä valita.

• vak.ka.ri
        rekaton kirjoitti:

""Eikö rohkeus riitä rekkautumiseen kun puskasta on helpompaa huudella?""

Rekkaa nimimerkkisi, äläkä valita.

Heti sinun jälkeesi

• Jään nimettömäksi

Minä, palstaa terrorisoiva häirikkö asun Kanarialla. Minulla on ajoittain pakonomainen tarve aiheuttaa hämmennystä ja purkaa sisältäni kumpuavaa omituista oloa. Yleensä saan sen pidettyä lääkityksellä aisoissa.

Joskus sairauteni johtaa hallitsemattomaan seksuaaliseen käytökseen. Käyn yleensä silloin Playa del Inglésissä yöllä afrikkalaisten prostituoitujen luona tai dyyneillä tyydyttämässä ihmisten nähden.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe