Ilmainen nettisivupohja, jonka saa liittää omaan domainiin?

apuja.

Terve!

Mulla on kotisivut nettisivu.org -palvelimella, joka muuttuu maksulliseksi kuukauden päästä. Nyt pitäisi siis ensinnäkin siirtää ne sivut jonnekin toiseen, yhä ilmaiseen nettisivupohjaan. Lisäksi haluaisin nämä sivut oman domainin alle. Ja siis maksutta. Domain kyllä maksaa, mutta sen enempää en ole valmis maksamaan. Esim. nettisivu.fi -palvelimella oman domainin käyttöönotto onnistuu vain siirymällä heidän webhotellin asiakkaaksi, joka tietysti maksaa.

14

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuja.

      Blogspot.fi taas vaikuttaa aika sekavalta alustalta ulkomuotonsa puolesta eikä muutenkaan ole tarvetta blogille.

    • Mä haluun

      Mä haluun, mä haluun mutta en haluu maksaa mitään! Haluun sitä sun tätä ja tietysti maksutta. Miks kaikki pitää maksaa :D

      • apuja.

        Miksi maksaa turhaan mitään ylimääräistä, mikä järki siinä nyt ois? Tollasia sivupohjia kun varmasti on olemassa enemmänkin kuin vain blogspot. Jopa nettisivu.org oli tollainen. Tai on vieläkin peräti kuukauden ajan...


    • apuja.

      Ja voi olla myös jokin ulkomainen, englanninkielinen kotisivupohja. Kunhan oman domainin käyttö onnistuu ilman maksuja.

    • sdfsdfs

      No aikamoista on kyllä vaatia sitä sun tätä omia domaineja sun muuta ja kaikki ilmaiseksi.

      Ilmeisesti tosiaan jonkun muun pitää maksaa puolestasi sähkö, palvelimet, tietoliikennekaapelit, datasiirtomaksut jne...

      Onnea matkaan vaan.

      • apuja.

        Mikähän teitä nyt oikein vaivaa täällä?

        Oma domain on jo hankittu ja maksettu. Nyt pitäisi vaan löytää siis ilmainen nettisivupohja, joka hyväksyisi oman domainin käytön ilman lisämaksua. Eli aivan kuten ymmärtääkseni blogspot hyväksyy. Ja kuten nettisivu.org hyväksyi. Tosin se on nyt kuukauden sisällä muuttumassa maksulliseksi. Blogspor kävisi muuten, mutten tykkää sen sekavanoloisesta visuaalisesta ilmeestä eikä mulla ole tarvetta blogin ylläpitämiseen.

        Jos ette osaa auttaa, niin mitä järkeä on tulla tänne valittamaan jostain? Mitä apua sellaisesta on?


      • Tsekkingout
        apuja. kirjoitti:

        Mikähän teitä nyt oikein vaivaa täällä?

        Oma domain on jo hankittu ja maksettu. Nyt pitäisi vaan löytää siis ilmainen nettisivupohja, joka hyväksyisi oman domainin käytön ilman lisämaksua. Eli aivan kuten ymmärtääkseni blogspot hyväksyy. Ja kuten nettisivu.org hyväksyi. Tosin se on nyt kuukauden sisällä muuttumassa maksulliseksi. Blogspor kävisi muuten, mutten tykkää sen sekavanoloisesta visuaalisesta ilmeestä eikä mulla ole tarvetta blogin ylläpitämiseen.

        Jos ette osaa auttaa, niin mitä järkeä on tulla tänne valittamaan jostain? Mitä apua sellaisesta on?

        http://www.prchecker.info/free-web-hosting.php

        katto vaikkapa tuosta listasta joku


    • apuja.

      "Esim. nettisivu.fi -palvelimella"

      Korjaan, että siis omasivu.fi -palvelimella eikä nettisivu.fi.

    • apuja.

      No niin. Asia ratkaistu. Ja ilmaiseksi ;) On oma domain ja ilmainen nettipohja.

    • ahneusviekalatjärves

      Kyllä nettisivu.orgin ylläpitäjät yllätti sellainen ahneus, ettei mitään jakoa. Kukahan alkaa maksaa tuollaisia summia? En minä ainakaan.
      Pitäkööt sivunsa.

      • sdfdsfee

        No niinpä. Ja mä sain asiasta ilmoituksen sähköpostiini vasta viime viikolla. Aivan naurettavaa touhua nettisivu.orgilta. Ei voi kyllä suositella kenellekään.

        Kai ootte nettisivu.orgin käyttäjät huomanneet, että omasivu.fi on vielä ilmainen ja pohja on aivan sama kuin nettisivu.orgissa. Eli sivujen siirtäminen on todella nopeasti tehty.


    • woodboxmedia

      Tehdään WordPress-julkaisujärjestelmällä nettisivuja, joita voi itse hyvin helposti muokata, eikä tarvitse maksaa jatkuvasta ylläpidosta. Niin ja edullisesti toki!

      http://www.woodboxmedia.com/

      • ucoz

        Suosittelisin myöskin ucoz.comia. Se tosin on html-pohjainen, mutta ilmainen ja kaikinpuolin erittäin toimiva.


    • Kävijöitä nolla

      Pidä omalla koneellasi. Sinä olet ainoa, joka niitä tulee koskaan katsomaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe