Amoral @ Virgin Oil Co, Helsinki 28.2.

perjantai 28.2.2014

http://www.soundi.fi/uutiset/amoral-soittaa-erikoiskeikan-kuuntele-uusi-biisi
”Amoral julkaisee Fallen Leaves & Dead Sparrows -albuminsa 14.2. ja juhlistaa tapahtumaa erikoiskeikalla kaksi viikkoa myöhemmin. 28.2. Helsingin Virgin Oil Co -klubilla soi erikoispitkä ja -laatuinen Amoral-keikka, jolla kuullaan ensin uutuuslevy alusta loppuun ja sen päälle toinen setillinen vanhempaa materiaalia vuosikymmenen kestäneeltä uralta.
- Aika pian albumin valmistuttua innostuimme ajatuksesta soittaa se myös livenä kokonaisuudessaan ja järjestyksessä, ainakin kerran. Melkoinen haastehan se on, kuukausien keikkatauon jälkeen aloittaa konsertti tunnin setillä meillekin vielä täysin uusia biisejä, mutta otamme haasteen avosylin vastaan, Ben Varon kertoo.”
Liput http://www.tiketti.fi/Amoral-Virgin-Oil-Co-Helsinki-lippuja/23692

30

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www.sue.fi

      http://www.sue.fi/2014/01/amoral-soittaa-erityisen-levynjulkaisukeikan/
      Amoral spesiaalilla levynjulkaisukeikalla
      Amoralin uuden Fallen Leaves & Dead Sparrows -albumin erikoispitkä levynjulkaisukeikka on julkistettu. Yhtye päättää liki vuoden kestäneen keikkataukonsa Helsingissä Virgin Oil co:ssa perjantaina 28. helmikuuta.
      Keikalla kuullaan koko uutuusalbumi livenä alusta loppuun. Sen lisäksi kuullaan setillinen tanakkaa materiaalia yhtyeen nyt alkaneen 10-vuotisjuhlavuoden hengessä.

    • Fireproven
    • pe klo 23

      http://www.imperiumi.net/index.php?act=news&id=20721
      AMORAL erikoiskeikalla perjantaina – albumi kahmii arviotähtiä
      Tasan keskiyöllä perjantaina alkavan Amoralin levynjulkaisuspektaakkelin lämmittelijänä kuullaan kova progemetallitulokas Fireproven, jonka Omnipresence-ep keräsi viime vuonna huikeita arvioita alan mediassa ollen muun muassa Imperiumin kuukauden demo sekä keräten Infernosta täydet viisi kirvestä.

      Kuluttajaystävälliset ennakkoliput (8€ toim. kulut) tapahtumaan ovat nyt myynnissä Tiketissä (www.tiketti.fi) sekä Virgin Oil Co:ssa (Mannerheimintie 5, Kaivopiha).

    • Loistava tarjous

      ALBUM CONCERT TICKET DEAL AT THE NEW ÄX STORE!
      If there ever was a Godfather-style offer too good to refuse, this is it: grab a copy of "Fallen Leaves & Dead Sparrows" from the recently opened Record Store X at Fredrikinkatu 59, Helsinki and get your name on the list for Friday's Virgin Oil show! Offer runs until friday evening, so be quick!
      http://www.levykauppax.fi/helsinki/

      Osta levy Fredan (Kampin) levykauppa ÄX:ästä niin pääset ilmaiseksi perjantain keikalle!

    • Tarjolla tänään
    • Amoral

      Fanitapaaminen on jo 22:15 !!

      Fireproven aloittaa sen jälkeen klo 23 ja Amoral klo 24

    • SeeThisThrough
      • lisää

        Aivan mahtava keikka, kiitti!


    • loistavaa

      ah.kiitti videosta!

      • parasta Amoralia

        Arin ääni on niin käsittämättömän hieno ja täyteläinen livenä, esim. tossa If not here, where. Ja Blueprints aivan ihana, kun levyllä se on laulettu vähän turhankin korkealta. Kiitos kaikista videoista että voi palata upean illan tunnelmiin!


    • ikikiitollinen

      siis näin paljon videoita,pyysin vain paria kommenttia keikasta ja siitäkin jo tuli kritiikkiä.ihania ihmisiä,jotka laitoitte noita videoita ja kommentoitte ,tuhat kertaa kiitos!

      • tyylilyylia

        mua vaan ärsyttää ton koivusen tyyli ja tapa esiintyä kun se on niin ikäänkuin ylitaiteellinen ja jollaintapaa teennäinen kuin isompikin taitelija .ja varsinkin kun se kääntää selkänsä yleisöön näkyy sen sykkyrä niskassa .eikö sitä voisi joku opastaa miten olla vähän yleisöä arvostava .


      • olet väärässä
        tyylilyylia kirjoitti:

        mua vaan ärsyttää ton koivusen tyyli ja tapa esiintyä kun se on niin ikäänkuin ylitaiteellinen ja jollaintapaa teennäinen kuin isompikin taitelija .ja varsinkin kun se kääntää selkänsä yleisöön näkyy sen sykkyrä niskassa .eikö sitä voisi joku opastaa miten olla vähän yleisöä arvostava .

        Laulajat ja muusikot saa esiintyä ihan niin kuin niitä huvittaa ja niin kuin niistä hyvältä tuntuu, tärkeintä on, että soittavat ja laulavat hyvin. Ari ja muut taatusti arvostaa yleisöä (ja varsinkin sellaista yleisöä, joka arvostaa heidän musiikkiaan). Ari saa kääntää selkänsä ja käydä juomassa niin paljon kuin haluaa. Parempi on olla vaan aidosti oma itsensä eikä yrittää mielistellä kenenkään odotuksia, varsinkin kun Ari on täydellisen upea juuri sellaisena kun on.


      • jeps.
        tyylilyylia kirjoitti:

        mua vaan ärsyttää ton koivusen tyyli ja tapa esiintyä kun se on niin ikäänkuin ylitaiteellinen ja jollaintapaa teennäinen kuin isompikin taitelija .ja varsinkin kun se kääntää selkänsä yleisöön näkyy sen sykkyrä niskassa .eikö sitä voisi joku opastaa miten olla vähän yleisöä arvostava .

        Isommat taiteilijathan ovatkin teennäisiä......
        Millähän tapaa se vois olla enemmän yleisöä arvostavampi? :D että se avais tukkansa vai? Ei ***** .


      • etkö tajua
        tyylilyylia kirjoitti:

        mua vaan ärsyttää ton koivusen tyyli ja tapa esiintyä kun se on niin ikäänkuin ylitaiteellinen ja jollaintapaa teennäinen kuin isompikin taitelija .ja varsinkin kun se kääntää selkänsä yleisöön näkyy sen sykkyrä niskassa .eikö sitä voisi joku opastaa miten olla vähän yleisöä arvostava .

        silloin kun Ari on selin yleisöön,niin antaa tilaa kitaristeille,elikkä ei halua o lla kokoajan pääosassa,vaan antaa muidenkin tähtien loistaa.se on vaatimattomuutta,eikä elvistelyä.


    • jack sparrow

      miten ihminen pystyy tuollaiseen suoritukseen...miten voi muistaa noin monta biisiä...siis soittajana..miten voit muistaa kaikki biisit ja lyriikat laulajana...vaatii kyllä ammattitaitoa ja keskittymistä.jotkut ihmiset osaavat arvostaa hyviä biisejä,hyviä muusikoita ja loistavia laulajia...sitten on näitä ,jotka tulevat katsomaan parin siiderin humalassa pellehyppyjä,musiikista ei niin väliä..sitten laitetaan parin siideri humalassa ,että keikka ei ollu sitä mitä olin toivonut.sanoisin tähän,että näitten 18v. likkojen kannattaa mennä sirkukseen katsomaan pellehyppyjä.loistava keikka huippumuusikoineen ja laulajineen on tarkoitettu vähän kehittyneempään musiikkimakuun.

    • Prolong a Stay
      • Tied ‘em down to..

        Tiukkaa. Toivottavasti itsekin pääsisi mahdollisimman pian näkemään livenä.. viimeistään tuskassa.


    • erittäin tuskallista

      samoin minäkin ootan tuskaa,sinne minäkin pääsen .oon kesälomalla.

    • Amoral in blue
    • LYDB
    • pienipalaarabiaa

      Olenko ainut vai mikä mättää. Aria olen fanittanut aina, oikeestaan ainut ketä ikinä olen fanittanu. Kaiken olen kuunnellut missä Arska on ollut mukana mutta silti odotan yhä sitä biisiä mikä kulkee alusta loppuuun eikä jätä kylmäks. Arin saundissa on vaan joku juttu mikä koukuttaa. Usein alku on mielenkiintonen mutta sitten lyssähtää. Pitäiskö Arin ottaa laulu tunteja, pitäis varmaan mutta se ei olisi Aria(varmaankaan, mistä minä tiedän). Ehkä se on just se juttu Ari on mikä on ja sillä sipuli.

      • ei jätä kylmäks

        Last october :D
        Ei se kyllä mun mielestä mitään tunteja tartte.......


      • mättää

        Taidat kyllä olla ainut fani, jolla "lyssähtää ja jää kylmäksi". Jos keikallakin käy näin niin kyllä se mättää sulla eikä Arilla.


      • sävykäs tenori

        Olet ainut. Ari ei laulutunteja kaipaa vaikka on niitäkin kai joskus muutamat ottanut. Sellainen vain rajoittaa laulajan ilmaisua ja tekniikkaa useimmiten.


      • fanita Anaa

        no oisko esim. Antti Tuiskun musiikki ja laulutyyli se sinun juttus.käypäs ensikerralla Antin keikalla.Antti laulaa suomeks helppotajuista poppia ja tanssahtelee siinä sivussa mukavasti.


    • miten vain

      ymmärrän kyllä,että Amoralin musiikki ei aukene massoille.varsinkin jos menee baariin bilettämään,niin ymmärrän ,että joku discojytke on silloin paikallaan.varsinkin nuoret ovat senverran "levottomia" sieluja,että tämmöistä vähän "monimutkaisempaa" tyylilajia ei välttämättä sisäistä.vaikka olisin kyllä halunnut nähdä livenä,kun pojat veti tuon levyllisen uusia biisejä,niin ehkä sittenkin nautin enemmän kotona,kun saan rauhassa kuunnella korvakuulokkeilla tuota loistavaa bändiä,ilman rauhatonta taustamelua!

    • hieno 12 min

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe