Itse tykkään pitää leveitä vöitä esim . Voimannostovyö päällä tukevasti tiukattu ,pitää vatsan kapeana ja tuntuu kiihottavalle.
Onko kellään Äijistä tuttua vyöfetissi?
31
2095
Vastaukset
- m38.
On se paljaalla persiillä tanssinut, niin monta kertaa että fetissinä sitä jo voi pitää.
- Melkoinen Fakiiri
Se on kun se Fakir Mustafar ,joka veti vyöllä vatsansa niin kireälle että 38 cm oli ympärys mitta . Kertoi kiihottuneensa ja tyhjentäneen pussinsa.
- M36.
Samoin - tutuksi on tullut ja syystä.
- M36.
M36. kirjoitti:
Samoin - tutuksi on tullut ja syystä.
tämä siis otsikon m38. alle.
- tightbelt
Samaa mieltä. Mitä kireämmälle vyön saa, sen parempi. Mutta ei sitä tarpeeksi kireälle koskaan pysty vetämään :)
- Vyötä tiukemmalle
Kyllä vyötä pystyy kiristää ,kun on tukeva ote vaikka karmista ,itse käytän apuna oven karmia. Vyön pää karmia vasten tukevasti ja kiskon itteeni vastapäivään ,sillai olen saanut punttivyöni viimeiseen reikään eli vyötärön ympärys 80sentistä 68 senttiin. Peilistä katsottuna rintalihakset näytti isommille ja vatsa tosi kireelle vedetylle ,se kyllä kiihotti.
- Vyötä tiukemmalle
Tänään tehtiin punttikaverin kanssa mun nostovyöhön lisäreijät, ja kaveri jelppas että saatiin vyö niinkin kireälle kun 65 senttiä vatsan ympärys . Oli meikä siinä tosi kireellä ei meinannut henki kulkee ,mutta siihen tottu nopeesti. Kaveri ihmetteli että uskomattoman kireelle pystyy mies vetää.
- tightbelt
Saispa itekkin joskus kokeilla kiristämistä nostovyöllä, varsinkin jonkun avustamana... :) Itelläni ei ole kuin noin 5 cm leveä normaali nahkavyö, mutta kyllä silläkin n. 25 cm saa vyötäröä kiristettyä. Enemmänkin kestäisi ja haluaisi mutta voimat ei riitä :(
- Vyöt kiinnostaa
tightbelt kirjoitti:
Saispa itekkin joskus kokeilla kiristämistä nostovyöllä, varsinkin jonkun avustamana... :) Itelläni ei ole kuin noin 5 cm leveä normaali nahkavyö, mutta kyllä silläkin n. 25 cm saa vyötäröä kiristettyä. Enemmänkin kestäisi ja haluaisi mutta voimat ei riitä :(
Voishan sitä jeesiä miestä mäessä,ja vaikka en ole iso kaveri kyllä sitä voimaa sen verran on että kunnon otteella kyllä sun vatsa vedetään megakireelle. Oon ittekin kokeillu painonnostovyöllä kun sellanen on omasta takaa.
- tightbelt
Vyöt kiinnostaa kirjoitti:
Voishan sitä jeesiä miestä mäessä,ja vaikka en ole iso kaveri kyllä sitä voimaa sen verran on että kunnon otteella kyllä sun vatsa vedetään megakireelle. Oon ittekin kokeillu painonnostovyöllä kun sellanen on omasta takaa.
Kuulostaa houkuttelevalta
- Vyöt kiinnostaa
tightbelt kirjoitti:
Kuulostaa houkuttelevalta
Jos sua kiinnostaa niin laita yhteystietosi puh.numero tai sähköposti os. Terv.kiristys jeesi.
Jos sua kiinnostaa niin laita yhteystietosi puh.numero tai sähköposti os. Terv.kiristys jeesi.
sori, en koskaan laita sähköpostiosoitettani, saatikka sitten puhelinnumeroani julkisille keskustelupalstoille.
Jos haluat ottaa yhteyttä niin se onnistunee kun rekisteröit nimimerkkisi. tällöin voinet laittaa yksityisviestiä mulle.
- Vyöt kiinnostaa
tightbelt kirjoitti:
Jos haluat ottaa yhteyttä niin se onnistunee kun rekisteröit nimimerkkisi. tällöin voinet laittaa yksityisviestiä mulle.
En tiedä missäpäin asustelet, itse olen Hesasta . Jos olet täältäpäin niin voitas nähdä kaupungilla joku päivä. Tehdä treffit.
En tiedä missäpäin asustelet, itse olen Hesasta . Jos olet täältäpäin niin voitas nähdä kaupungilla joku päivä. Tehdä treffit.
Hesasta olen itsekin. Tapaaminen on aina järjestettävissä.
- Vyöt kiinnostaa
tightbelt kirjoitti:
Hesasta olen itsekin. Tapaaminen on aina järjestettävissä.
Liikun ulkona ,eli lenkkeilen vapaa aikana sopisko esim. jossain ulkoilu paikassa tai kahvilassa.
Liikun ulkona ,eli lenkkeilen vapaa aikana sopisko esim. jossain ulkoilu paikassa tai kahvilassa.
Periaatteessa kyllä. Mutta en mielelläni sovi mitään tapaamispaikkoja julkisilla palstoilla.
- punttisalilla
Tuosta muistui mieleen vuosikausia sitten punttisalilla näkemäni tapaus: Kolmen nuorehkon jätkän muodostama porukka oli salilla ja satuin ohimennessäni näkemään kuinka niistä yhden nostovyö kiristettiin tosi tiukalle. Tyyppi makasi selällään lattialla ja toinen niistä kolmesta veti tämän vyötä kaikin voimin kireälle kolmannen seisoessa kiristettävän mahan ja vyön päällä jotta kiristäjä olisi saanut vedettyä vyötä mahdollisimman tiukalle. Tyypin etumuksen pullotuksesta päätellen taisi olla aika nautittava kokemus.
- Kiree Äijä
punttisalilla kirjoitti:
Tuosta muistui mieleen vuosikausia sitten punttisalilla näkemäni tapaus: Kolmen nuorehkon jätkän muodostama porukka oli salilla ja satuin ohimennessäni näkemään kuinka niistä yhden nostovyö kiristettiin tosi tiukalle. Tyyppi makasi selällään lattialla ja toinen niistä kolmesta veti tämän vyötä kaikin voimin kireälle kolmannen seisoessa kiristettävän mahan ja vyön päällä jotta kiristäjä olisi saanut vedettyä vyötä mahdollisimman tiukalle. Tyypin etumuksen pullotuksesta päätellen taisi olla aika nautittava kokemus.
Kulkiessani kesäisin farkuissa jotka olen vetänyt leveällä vyöllä kireälle niin että vatsa puristuu ja paita voimakkaasti rypyllä vatsan kohdalta olen pannut merkille että nuoret kaverit tapittaa vatsan seutua kiinnolla ja pari kaveria tuli juttelemaan kun halusi tuijottaa kireää vyötä.
- Kohtuudella
punttisalilla kirjoitti:
Et tainnu jäädä katsoo pääsikö kaveri omin voimin ylös lattialta , jos vyö kiristettiin niin älyttömän kireelle . Pystyikö edes treenaa.
- Kiihottava
Kiree Äijä kirjoitti:
Kulkiessani kesäisin farkuissa jotka olen vetänyt leveällä vyöllä kireälle niin että vatsa puristuu ja paita voimakkaasti rypyllä vatsan kohdalta olen pannut merkille että nuoret kaverit tapittaa vatsan seutua kiinnolla ja pari kaveria tuli juttelemaan kun halusi tuijottaa kireää vyötä.
Ahh!!!! Sexikkään kuristavan kireelle.
- Painetta vatsaan
punttisalilla kirjoitti:
Ahh!!!! Ihanan kuristavan kireälle.
- Rinta rottingilla
punttisalilla kirjoitti:
Nuo vyön kiristykset on tuttu juttu saleilla ,jossa on aina joku äijä vyö kireellä ja rinta pullistettuna.
- Anonyymi
punttisalilla kirjoitti:
Kyllä joskus 90 luvun loppupuolella salilla näki "heviä" kiristelyä kun nuoret sällit veti joukolla nostovuoron kaverilta vyötä niin vitun kireelle. Kollin naama sinipunasena suonet pullollaan yritti vetää henkeä, tiukimmassa nostovaiheessa ,sai kuitenkin tehtyä jalkakyykyn. Tiuskasi kavereilleen nyt vyö auki saatanan nopeeta ei henki kulje , kaikki kiskomaan vyötä löysäksi.
- Tosi kun vesi
Eräs nuori ( äijän alku) veti salilla painonnostovyötään älyttömän kireelle ja totes että haluu olla kun Ronnie Coleman joka vetää vyön aina mahdollisimman kireelle. Se kuulemma auttaa saamaan kapean vyötärön . Joku oli kyselly että mitä stä pystyt tekee ,kun toi vyö on niin kireellä, kaveri totes vedän mavea.
- Anonyymi
Tuttua puuhaa itte vedän vyön tosi kireälle ,leveä nahkavyö ,jämäkkä fiilis. Jore
- Anonyymi
Vedin just kans Punttivyön kireälle.
- Anonyymi
Laitettiin vaimon kanssa kummallekin tosi tiukat vyöt. Kiihotus oli mahtava, kohta ruvettiin panohommiin. Paras pano! Nykyään käytämme usein vöitä panohommissa. Olemme myös kokeilleet tiukat korsetit kummallakin. Toimii hyvin.
- Anonyymi
Joo kyllä myös ite käytän leveää Nahkavyötä kun runkkailen himassa . Kiristän vyön niin tiukalle että kova puristus kiihottaa ja näyttää hyvälle peilistä kun kapeaksi vedetty vyötärö pullistuu vatsan kohdalta , yläkroppa näyttää isommalle. Kova seisokki ja kireä mies peilistä näkyy ,sit laukee muutama veto ja lentää.
- Anonyymi
Pidän 10cm leveää Sakken nahkaista punttivyötä päivittäin salilla ja kun lähden jätän vyön päälle suht kireälle . Vatsa ympärys pysynyt kapeana kun vyötä käyttää lähes aina ja olo tuntuu vahvalle sekä jotenkin kiihottavalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047