Mitä RB teki J-vaarassa?
Nähty pohjoisessa
18
204
Vastaukset
- teu,
Ei ,hän kertonut , kun vciimeksi kirjoitti, jos joku erhtyi ,ja näki kaksois
olennon , voinhan kysyä jos on aivan tarpeen .- teu.
Niin . onhan Dunturetissa MÖKKEJÄ ??
Jospa hän oli Essin kansa ajelulla ?
Joku . yksin kertainen selitys tähän on.
- Hämmästynyt
Mikä tässä on totta ja kuka salaa mitä???
- Sanankuulossa
Oli kuulemassa elävää jumalanssanaa
- Hyvä näin
Siltä näytti.
- Takaletti
Oli kuulemassa elävää jumalanssanaa
Tyttöjen otsatukista?
Tästä tapauksesta en tiedä muut kuin, että olen itsekkin ollut hänen kanssaan jouluseuroissa, jos kyseessä on arvelemani henkilö.
Ilmeisesti myös jokaisella on kaksoisolento. Itsekkin olen kokenut sen, kun olin eräässä kokouksessa, jossa oli myös Amerikkalaisia nuoria miehiä. He halusivat kuvata minua porukassaan, koska sanoivat tuntevansa samannä'köisen henkilön kotiseudullaan.
Olen myös kokenut vilunväristyuksiä vuosia sitten Pribaltiskaja-hotellin naulassa, kun ilmiselvä Evald L käveli meitä vastaan. Emme sentään rynnänneet halimaan, kun havaitsimme hänen puhuvan saksaa ja kuului saksalaiseen retkikuntaan.- Lavald
Kielimiehenä saattoi hyvinkin puhua saksaa jotta saisi olla rauhassa.
Lavald kirjoitti:
Kielimiehenä saattoi hyvinkin puhua saksaa jotta saisi olla rauhassa.
Voi olla, mutta ainakaan meihin ei reagoinut, joka piti olla itsestään selv
ää???
- väärä henki
Jos on käynyt, niin siitä on aikaa useita vuosikymmeniä.
Mikä on tämän avauksen tarkoitus? Lakihenkisen henkilön pykäämä rovokaatio. Eli samaa henkeä joka alkoi puhua valheita O.S. :sta. - Hohhoijaa
Toisin sanoen, ei tämän palstan sisältöä voi ottaa kovin tosissaan kun jokainen kirjoittaa mitä luulee, on kuullut tai kuvittelee. Sääli heitä, jotka menevät siihen lankaan.
- tiedokdi hölmöillen
Avauksessa mainittu kertoo meille ystävilleen sähköpostitse omasta elämästään ja perheensä elämästä. MYös puhelinyhteydessä keskustelemme ajoittain.
- 1+2
Onko teillä joillain miten toimiva vakoojaverkosto, jossa kytätään missä kukin kävi milloinkin ja kauanko oli ja mitä teki kenen kans puhui ja mitä puhui !
Niinkö se menee ?- tavis tallaajan
On. Sellanen nettisaitti, jonne kootaan havainnot. Saarnaajat sitä seuraa viikottain ja ottavat sieltä myös aiheita sunnuntain saarnoihinsa.
Hirmun kätevä sellainen. Ennen oli paljon hankalampaa. - James Bond
1 2
Vakoojaverkostoja on itseasiassa kaksi, toinen on "tiukkapipoilla" ja toinen "löysäpipoilla". Nämä vakoiluorganisaatiot seuraavat tiiviisti toisiaan ja raportoivat internettiin. - 22 + 2
James Bond kirjoitti:
1 2
Vakoojaverkostoja on itseasiassa kaksi, toinen on "tiukkapipoilla" ja toinen "löysäpipoilla". Nämä vakoiluorganisaatiot seuraavat tiiviisti toisiaan ja raportoivat internettiin.Näin näyttää olevan D
- oi auttuutta
Tiukkapipoilla on ammattitautina jatuva krooninen migreeni, ja löysäpipoilla päätä taas särkee kun jatkuvasti tärmäillään seiniin !
Nämä kaksi vaivaa yhdistämällä päästään kirkasotsaiseen särkemättömään arkeen johon enekelitkin halajavat katsahtaa , Aamen.- viikatemies
Mistähän löytyisi sellainen julistaja, joka ottaisi pipot pois kaikilta, niin turhat vaivatkin häviäisivät ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215474- 501511
- 12971
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52927- 48858
- 52843
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom139831Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785