Ei niin hyvä, kuin olisi luullut vaikka palkintoja saikin.Katsoin sen viimeyönä suomi teksteillä.Näyttelijät suoriutui kyllä loistavasti, mutta juoni ei ollut kummosempi mitä perus tavaralta voi odottaa.Alkaa aiheet ja juonet loppumaan varmaan käsikirjoittajilta.
American Hustle
4
246
Vastaukset
- Hyihyi
Oli kyllä varsin heikko suoritus tämä leffa. Juoni niin nähty ja kerronta erittäin huono ja liian sekava. Paljon enemmän odotin. Ekstrapitkä miinus historian epäaidoimmille peruukeille.
- pekek
Vaikka sinänsä olen samaa mieltä edellisten kanssa, nykyisin tehdään niin huonoja elokuvia että American Hustle on suhteellisesti vähintään keskinkertainen. Koko elokuvan ajan minua vaivasi kuitenkin eniten se, että Amy Adams muistutti jatkuvasti nuorta Jane Fondaa. Itse asiassa en juurikaan enää muista mistä itse elokuvassa oli kysymys - vain tämä yhdennäköisyys Jane Fondan kanssa ja että kukaan muu ei näytä tätä huomanneen jäivät mieleen ( De Niro).
- Bbbbbbki
Aina noita mestariteoksia jaksetaan parjata.
Totuus on, että American Hustlen jokainen pääosa näyttelijä
suoriutui lähes moitteettomasti. Jeremy Rennerin hahmo,
pormestari, oli varsinkin ali-arvostettu. Hän näytteli hienosti
hyvää tarkoittavan, hiukan marttyroivan roolin ja oli rakastettava.
Jennifer Lawrencen hahmon sekoiluja oli viihdyttävä katsoa.
Varsinkin "tiede uuni" oli järjettömän hauska.
Ja mitä käsikirjoitukseen tulee, kyllä siitä sai hyvin selkoa, jos
vain ymmärtää tarpeeksi politiikasta ja maailman taloudesta yms.
Ei minusta ollut mitään vikaa.
Sen kyllä sanon O Russelin leffoista, että niitä
joko vihaa tai rakastaa. Ei ole keskitietä. Se on oma maailma.
Jos oot nähny Unelmien Pelikirjan, niin muistat, että sen hahmot on mielipuolija.
Ei kaikki mun kaveritkaan tykänny. - Veteranfan
Bbbbbbki kirjoitti:
Aina noita mestariteoksia jaksetaan parjata.
Totuus on, että American Hustlen jokainen pääosa näyttelijä
suoriutui lähes moitteettomasti. Jeremy Rennerin hahmo,
pormestari, oli varsinkin ali-arvostettu. Hän näytteli hienosti
hyvää tarkoittavan, hiukan marttyroivan roolin ja oli rakastettava.
Jennifer Lawrencen hahmon sekoiluja oli viihdyttävä katsoa.
Varsinkin "tiede uuni" oli järjettömän hauska.
Ja mitä käsikirjoitukseen tulee, kyllä siitä sai hyvin selkoa, jos
vain ymmärtää tarpeeksi politiikasta ja maailman taloudesta yms.
Ei minusta ollut mitään vikaa.
Sen kyllä sanon O Russelin leffoista, että niitä
joko vihaa tai rakastaa. Ei ole keskitietä. Se on oma maailma.
Jos oot nähny Unelmien Pelikirjan, niin muistat, että sen hahmot on mielipuolija.
Ei kaikki mun kaveritkaan tykänny.American Hustle elokuva olikin enemmän henkilöhahmoihin perustuva elokuva kuin kerronnalisesti sujuva elokuva.
David O. Russelin elokuvat ovat olleet näyttelijälähtöisiä elokuvia.
Ilman hyviä näyttelijäsuorituksia elokuvalta olisi pudonnut pohja alta.
Monimutkaiseen rahabisnes maailmaan sijoittuva elokuvaa oli kieltämättä hankala seurata,mutta sehän tarkoittanee toista katsomiskokemusta,jotta pääsee jyvälle elokuvan todelliseen sanomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768