Kannabiksen dekriminalisointi!

mirkaxx

40

520

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28x...

Epäilen tässä vahvasti huumepoliisin salaliittoa.
      Kaikki allekirjoittaneet rekisteröivät itse itsensä huumemyönteisiksi.
      Sen jälkeen on vaikea havitella itselleen tulevaisuudessa ns. kunnon töitä.

• Heikki Sinsemilla

Jos maailma on sellainen (on ihan mahdollista että olet täysin oikeassa), silloin saa kaikki työnteko minun puolestani olla.

• 29xx

Mitä pelkäät 28x kun yrität pelotella?

Kansalaisaloite-palvelu on uusi hieno väline. Kaikki vaan rohkeasti allekirjoittamaan jos tuntee asian tärkeäksi.

Ja kannattaa muutenkin tutustua sieltä löytyviin kansalaisaloitteisiin ja allekirjoittaa niistä mieleisimmät.

Kansalaisaloitehan tarkoittaa sitä, että jos puolen vuoden sisällä se saa 50 000 allekirjoitusta, eduskunnan on käsiteltävä se.

Kaikki rohkeasti mukaan muuttamaan yhteiskuntaamme!!!!

• japina

ei ikinä! ei siis ikinä ja sanoohan sen nyt järki että jotai mätää tos o ku tota lakia haluu kaikki ketkä perehtyneet asiaan tarkemmin

• SakkeSankar

Kiitos vinkistä!
      Äänestetty on, josko minäkin reumapotilas voisin olla joku muukin kuin huumausainerikollinen vielä kerran elämässäni. Nyt joudun rikoksentielle ryhtymään koska big pharman myrkyt ei toimi.

• SalaPappaMaalta

Ensin ajattelin, että "ei uskalla laittaa nimeäni kun joku voi saada tietää", mutta en jaksa enään! En jaksa tätä typerää kieltolakia ja alkoholisoitunutta suomea!
      Allekirjoitin.

• tuut2

Mielipiteet eivät ole laittomia :)

• Hashkebab

Tuo kannabis ja hashis laillistaminen on viimeinen askel jolla US Asevoimat ja Nato saadaan ajettua yhteiskuntaan sisään ja myynnin laillistamisella heidän yhteiskuntarakenne ajettua sisään. Seuraava askel on orjatyövoima valtiolle ja turha luulla työssä olevat että teidät säästetään, te olette vain palikka ristikon ratkaisussa (voitte kieltää asian, mutta kyllä asia "valkenee" teillekin). Mitäs Paavo ja sittemmin Sauli sanoivat, Uusi maailman järjestys! Siinä ei laillisilla kansalaisiilla sanaa ole. Haukkukaa ken kerkeää, joskus totuus ilmenee teillekin, tosin silloin se on jo myöhäistä teille ja apua ette saa...

• ihanteita...

hamppu kioskeihin! keskikalja jääkaappiin aamupostin mukana(edellyttäen postilaatikoiden uudelleen organisointia uudelleen organisoimiseksi)!

• Ehkä sitä pyritään nyt dekriminalisoimaan, että saadaan se yksi iso poliisiherra pois telkien takaa.

• seitsemäs kalaja

hah rohkea ja mielekiintoinen kansalaisaloite, lähinä olisin kiinostunut tiettä jos kannabis on muita lääkketiettelisiä hyviä sivuja, jos tämä menee läpi pakko kokeilla tätä lääkkettä, tämä umtsibumtsipummi tulee seuraman jutskan! :D
      tulikohan nyt merkintä höpöpötystä ZUBO'n rekisteriin!?? XD

• +50tätiihminen

Käytän itse lääkkeenä alkoholismiini. On toiminut jo yli kymmenenvuoden ajan todella hyvin. Kiitos äitimaalle tästä lääkekasvista. Äänen annoin siis minäkin..

• poikiop

lässyn lässyn näitä juttuja..Suomeksi sanottuna siulla on päihdeongelma.

• Heikki Sinsemilla
        poikiop kirjoitti:

lässyn lässyn näitä juttuja..Suomeksi sanottuna siulla on päihdeongelma.

Joka näyttää olevan kohtuullisen hyvin hallinnassa.

• Majakala

Ännestin.

• erthyrere

Miksi pitäisi saada yksi päihde lisää laillistettua? ainiin..Cannabis tekee olevinaan käyttäjänsä niin hemmetin viisaaksi..jep jep...netissä on noita hemmetin viisaita pössyttelijöitä kirjoittelemassa omia blogeja, ja huomaa niistä,että aika sekaisin ovat. Surullista vielä,että eivät itse sitä tajua.

• tallaaja

jointti huuleen ja lukemaan nwo-blogia ja verkkomediaa ja mitä noita hörhöjen kirjoittamia jorinoita nyt onkaan..ei jumalauta, teidän kanssa :)

• robert nesta virtane

Voi kun sällit tietäsitte mitä illut laittaa teidän yrtin ravinneliuoksiin, huhuh. Ne firmat omistaa lepposat vanhat hollantihipit, joo joo.

• joku vain

Käytän multaa ja ihmisen påskaa. Luomua pukkaa.

• Prinssi Rohkea

Pelottelua toistamiseen tuo edellinen kommentti.

Ihmisten pitää tajuta, että jos he alistuvat pelolle, heitä hallitaan pelolla.

Näemmä yli 10 000 allekirjoitusta reilussa viikossa. Hieno saavutus!

• MinniMini

Pelko tosiaan pois.. Muutetaan tätä maailmaa nyt kun se kerta on mahdollista.. Hinosti on tullut ääniä!

• Kalevan pojat
      • tulevaisuusuneksija

Taitaa uneni toteutua. Näin kerran unta että kävelin matinkylässä katua alaspäin, jonka varrella on terveysasema. Yhteiskunta tuntui ikäänkuin romahtaneen. Poliisia ei näkynyt missään. Kaikki oli rempallaan. Penskat murtautui terveyskeskukseen ja vei sieltä lääkkeitä. Ihmiset oli alkanu paeta kaupungeista.

• joku vain
        tulevaisuusuneksija kirjoitti:

Taitaa uneni toteutua. Näin kerran unta että kävelin matinkylässä katua alaspäin, jonka varrella on terveysasema. Yhteiskunta tuntui ikäänkuin romahtaneen. Poliisia ei näkynyt missään. Kaikki oli rempallaan. Penskat murtautui terveyskeskukseen ja vei sieltä lääkkeitä. Ihmiset oli alkanu paeta kaupungeista.

Näin vastaavan unen. Vaasa oli kuin joku Mad Max-kaupunki mutta silti siellä uskalsi liikkua siinä missä nytkin.

• Mietiskelijäneiti

Pitääpä allekirjoittaa.

Kannatan kannabiksen dekriminalisointia seuraavista omista syistäni, en luettele lääketieteellisiä hyötyjä, mutta kuten moni varmaan tietää niitä on paljon, ja kannabiksesta on löytynyt monille tuhoisasta sairaudesta kärsivälle pelastus.

Itse poltan satunnaisesti silloin kun on esimerkiksi luova olo, aiemmin poltin päivittäin ehkä noin 6 kk, iltaisin kun päivän askareet oli tehty ja oli aika rentoutua. Paljon pohdiskelevana henkilönä sain kannabiksesta avun pohdiskella niitä samoja asioita syvemmin mitä jo muutenkin mietin.

Ajattelen asian niin, että ennen tuota päivittäisen polton ajanjaksoa, olin kerännyt paljon informaatiota elämäni aikana, ja nyt sain ne koottua ikään kuin palapelin palaset olisivat olleet levällään, ja nyt rakensin niistä kokonaisuuden. Enää tiedonmuruset eivät olleet sekaisin vaan ne olivat toisiinsa liittyviä kokonaisuuksia. Nyt voin sanoa monista asioista, että minä ymmärrän, minä tiedän.

Pohdiskelusta tuli niin sanotusti harrastus, nautin siitä, kehityin siinä ja sain sen avulla muutettua osittain ainakin asenteitani ja korjattua (huono itsetunto, epävarmuudet jne.) ja löytämään todellista minuuttani. Tosin, en ole ihan valmis vielä siinä, mutta aivan älyttömästi edistynyt ja kehittynyt ihmisenä positiivisempaan suuntaan. Kirjoitin myös ajatuksiani aina ylös.
      Opin myös olla välittämättä oikeasti turhista asioista ja ymmärsin myös mitä ovat ne tärkeät asiat, mitkä tekevät onnelliseksi. Muutama vuosi sitten takaperin, en edes ajatellut syvällisenä henkilönä noita asioita. Ymmärsin asioiden syvemmän merkityksen.

Tämä aika oli minua korjaava, kasvattava ja se teki minusta onnellisemman. Oli ihana myös kesäiltaisin tai kauniina talviyönä lähteä ulos kävelylle ihastelemaan ja nauttimaan ympäristön tarjoamista kauniista asioista. Kun saa silmät auki, niitä onkin yllättävän paljon ja näinä hetkinä oli aidosti kiitollinen.
      Moni sanoo, että kokeili kannabista ja ei tykännyt yhtään, ensimmäiset polttokerrat saattavat ahdistaa kun tulee alkuun sydämen kovaa sykettä, löysyyttä, nopeaa ajattelua ja muuta semmoista ja ne vaihtelee tietysti niin paljon, niistä minäkin hetken ahdistuin, mutta kun ne tietää ja tietää, että ne lähtee ihan kohta pois, niin ei niitä nykyään enää polttaessa noteeraa. Nykyään keskittyy vaan siihen, mitä varten sitä kannabista polttikaan, minun tapauksessani siis syvempään ajatteluun ja luovuuden laajentamiseen. Se on hyvin terapeuttista.

Monet sanovat, että päihteet ovat pahasta ja ei päihteitä enää kun on jo tuo alkoholikin. Ikävää myös, että moni ajattelee että " pää menee aivan sekaisin tuosta pilven poltosta", itse ajattelen päinvastoin. Kannabis kirkastaa ajatukset eikä ole mikään pelottava päihde. Alkoholi sen sijaan sekoittaa ja tuhoaa. Itse en vähäisestä polttelusta huolimatta nykyään edes tykkää juoda alkoholia, ja kuulun tähän sukupolveen joka tänäpäivänä baarissa ravaa.

Kannabis auttaa oikeinkäytettynä monia saavuttamaan onnellisemman elämän, pääsemään tietynlaisista haitallisista ajatustavoista pois ja laajentamaan näkemyksiä ja eritoten ymmärtämistä, riippuu varmasti myös persoonasta.
      En itse ole kiinnostunut aamusta iltaan polttelusta esimerkiksi jumittaen tai pelaten pleikkaria mitä moni tekee, vaan haluan käyttää aikani hyödyllisesti.
      Jatkuva polttelu ilman muita elämänrytmejä ym. luo aivan varmasti passiivisuutta ja sitä kautta ehkä mahdollisesti aktiviteettejen puutteessa masennusta niin kuin moni on argumenttina kriminalisoinnin puolesta käyttänyt. Minulla on ollut masennusta sun muuta ahdistuneisuutta ja epävarmuuksia niin kuin aiemmin olenkin tässä todennut, mutta tilanne on ajattelutyön jälkeen toinen. Olen vahvempi ja suhteellisen onnellinen.

Kannabis ei ole kaikille se, mitä he etsivät, mutta ei kannata lähteä tuomitsemaan kyseistä kasvia parin kokeilukerran jälkeen, itselläni varmaan noin 5 kertaa oli se raja jonka jälkeen ei enää "kuumottanut" nämä sydämen sykkeet ja veltto olo joita nykyään ei enää tule edes vaikka harvemmin polttelenkin.

Moni ei sitäkään tiedä, että suurten menestyvien yritysten johdoissa ja muissa merkittävissä johtotehtävissä on PALJON henkilöitä jotka polttavat kannabista, mutta vain salaisesti. Monen käsitys on vain että "huumejengit ja huonot ihmiset sekä hipit."

Se on niin haitaton apukeino moneenkin asiaan, että kyllä nyt olisi jo aika tuoda suomi nykyaikaiselle tasolle, ihan oikeasti. Jos sitä ei halua polttaa, niin ei silloin tarvitse. Ne ketkä kokee sen hyväksi ja hyödylliseksi asiaksi voi sitä tehdä kuten minä ja moni muu. Kyllä alkoholiin verrattuna kannabis on loistava vaihtoehtopäihde, josta on sentään jotain hyötyäkin.

Minkä takia heti pitää ajatella jostain ihmisestä esimerkiksi jotain pahaa jos se polttaa kannabista ja se on sille jollain tavalla hyödyllistä? "Hyi sinua, viis siitä vaikka se auttaisi, olet huumeidenkäyttäjä rikollinen" . Noniin, herätys nyt, missä on HALU ymmärtää ja mistä löytyy ajattelutapa ”Hienoa, että olet löytänyt apukeinon xx-asiaan”

• Mietiskelijäneiti kirjoitti asiallisesti. En nyt jokaiseen lauseeseen paneudu koska olen aina ollut laajempien linjojen mies. Pilkunhierojia pitää olla tietysti alamaisina.
      Kannabis on kaikin puolin hienoa tavaraa ajattelee sitä nyt melkein miltä kannalta hyvänsä. Yksi vika on. Se on laitonta.
      Pieni tarina: olin cambodiassa (tarkastin nimen passistani)
      Asuimme liian hienossa hotellissa Sihanoukvillessa. Parin sentin viinapullo maksoi saman kuin kaksi kolmen vartin lekkeriä paikalliskaupassa. Tuk- tukilla viinakauppaan ja kassit täyteen. Vieressä oli pizzeria johon syömään ja kaljat vetämään. Mama kysyi tilausta vastaanottaessaan että pistetäänkö ruohoa päälle?Siitä kuulemma turistit pitävät. Kesti hieman aikaa ennenkuin koin ahaa- elämyksen. Mama kyseli vielä ripottelun määrän. Valitsimme mediumin. Se osoittautui hyväksi päätökseksi. Puolivälissä pizzaa oli jo naureskelumme aivan hervotonta. En muista söimmekö sen kokonaan mutta oli vit*n kivaa, kaikki nauroivat, Tuk- tuk kuskikin nauroi ja kaikki kakarat hyppivät ja nauroivat kun olimme niin hassun näköisiä pitkäneniä. Me taas nauroimme heidän lättänokilleen. Kaikilla oli kivaa, varsinkin meillä. Mutta en voi ilmoittaa itseäni huumemyönteiseksi.

• Onkohan tutkittu kannabiksen käytön yhteyttä chemtrailien havainnointiin?
      Hypoteesini on, että kannabiksen säännölinen käyttö edistää chemtrail-vouhkausta.

• Hra kek-kekeen olen törmännyt useasti eri palstoilla paitsi aasia- osioilla. Muistaakseni olet hieman todellisen teidon mestari. Tällä tarkoitan sitä että olet vallitsevan "tieteen" puolestapuhuja. Mikäs siinä.
      Mutta todellisuus onkin kumma juttu jonka itse nyt nostit esille.

Pikkupoikina meillä ei ollut kuin tinneri, liimat ja kohokohtana triktroetyleeni joka oli raju kama. Meitä kakaroita oli niin paljon sotien jälkeen että valtavat skolet Mäkelänrinteessä ja Aleksis Kivellä heittivät kahta vuoroa. Me vedimme Trikkoa Kumpulan skutsissa jos oli iltavuoro. Oli niin kovaa kamaa että oli pakko jo ennen rätin haistelua käydä kalliolle selälleen. Muuten olisi seurannut kaatuma(kuolo). En muista mitään vanoja silloin kun ei ollut flygareitakaan. Mutta johonkin kaleidoskooppiputkeen siitä lähdettiin ja mentiin muuten aika hel*etin kovaa ja Mozart soi päässä. Kevyet ovat tämän päivän kamat. Ei nää nykypäivän nössöt mitään tajua. Luulevat vetävänsä kovia kamoja joille meikäläinen nauraa.
      On mukavaa ajatella vanhoja aikoja jolloin kaikki oli paremmin. Silloin tykitettiin hepoa niskaan tai nilkkaan. Ikää meillä oli 13-14 vee.
      On ihme että vielä elän.

• Tätiyhdistykset ei ehkä vielä olleet huomanneet Huumeiden Vaaroja.

• Kylmät kädet

Vaihtaisin viinan välittömästi pilveen. Epäröimättä.

• Räsäskä
    • Täti

Oli tosiaan mielenkiintoinen kannabis-ilta ylellä. Aikasemmin olin ollut kieltolain kannattaja, mutta nyt kyllä täytyy myöntää, että mielipiteeni vaihtui. Minulla oli ollut ennakkoluuloja asian suhteen ja voin sen ihan rehellisesti myöntää.

Nämä fiksut nuoret miehet olivat ehkä se tärkein syy mielipiteen vaihdokseeni. En itse ole koskaan kannabista nähnytkään ja olen hiaman vanhempaa ikäluokkaa.

• Synttärisankari

Täytin tänään juuri 18vuotta!

Luonnollisesti laitoin nimen aloitteeseen.

• Riippuu varmaan henkilöstä miten kannabis vaikuttaa. Itselle tulee vain sellainen ikävä ja epämiellyttävä olo. Siksi en tykkää.

• tttttttttttt

Sehän yleensä vahvistaa omia tuntemuksia, eli oletko ikävä ja epämiellyttävä ihminen?

• mogulien orjako

itse en aio enää innostua mistään mitä media lobbaa (seksuaalinen "vapautuminen", huumeet jne.)

pitäkää tunkkinne

• satu64

Suomen valtio on meitä viisaampana päättänyt kieltää HUUMEEN, ja se on LAISSAMÄÄRÄTTY! Ei suomesta huumeiden käyttäjien valtiota! Ihmettelen tätä ilma piiriä kun täälläkin näin vapaasti keskustellaan rötöksistä, odottakaapa vain kun poliisi on ovella kyllä niillä on keinot ja rosvot vankilaan. Narkkarit pois ja kylät kunnon ihmisille!

• jees

ei kannabiksen polttelijat ole narkkareita. sama kuin sanoisit henkilöä joka juo lasin viiniä illassa juopoksi. alkoholi on moninkertaisesti haitallisempaa ja vaarallisempaa kuin kukka. vaikka asiat ovat kiellettyjä niitä tehdään silti.

• 28x...

40 vastausta ja 331 lukukertaa ei ole vähän eikä paljon tästä asiasta.
      Olisin veikannut vilkkaampaa ketjua vaikka en aloittaja olekaan.
      Yhteenvetoakaan ei kyllä voi tehdä koska otanta on liian pieni.
      Nimim. Mietiskelijäneidin kertomus oli suorastaan hellyttävää luettavaa.
      Mielenkiintoista oli että kekeke-kekek tunnusti käyttäneensä huumeita vaikka on niin systeemimyönteinen etten ole mokomaa tavannut. Kertoi saaneensa vain ikävän ja epämiellyttävän olon. En ole koskaan kuullut mokomaa. Sinulle on myyty koiranpaskaa hasana, siitä tulee varmaankin paska olo...Nimim. ttttttt arvelikin että olet ikävä ja epämiellyttävä ihminen. Olen hieman samaa mieltä. Koska kuussa ei olla käyty niin ehdotankin että kekek-kekek ammutaan sinne ekana ihmisenä maailmassa. Voisi ottaa sinne mukaansa mette.södermanin. Selviytymispakkauksiinsa voisimme laittaa sinne kilon kukkaista molemmille. Sieltä katselisivat kemikaalivanoja ja kauhiaa tupakinhöyryjä jotka maapallolta nousisi kun kannabis olisi laillistettu. Joutoaikana voisivat nauraa kikattaa kunnon kukkaisnauruja ja tehdä uusia kuuihmisiä jotka olisivat kuun viisaimmat ihmiset.
      Itse kylläkin olen elämännautiskelija koska tiedän että elämä on lyhyt.
      En nyt kuitenkaan vapaaehtoisesti laita nimeäni huumemyönteiselle listalle. Luuletteko todellakin ettei nimilistaa käytetä joka paikassa, mitään hyötyä siitä ei allekirjoitaneille varmasti ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      299
      11616
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7136
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5952
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5289
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4371
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4239
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3601
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3598
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3228
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3135
    Aihe