Minulla on Elektrolux EMS20100OX mikroaaltouuni.
http://www.electrolux.fi/Products/Ruoanvalmistus/Mikroaaltouunit/EMS20100OX
Nyt ois hakusessa siihen sopiva mikrokupu.
Kuvun halkasija ei saa ylittää 23cm:ä.
HUOM! Elektroluxin sivuilla olevat mitat eivät pidä aivan paikkaansa. Minun mikroni on hieman pienempi kuin mitä tuossa ilmoitetaan.
Monet mikrokuvut on joko 24, 25 tai 26 cm halkaisijalla.
Mikrooni ei mahdu kuin korkeintaan tuo 23 cm halkaisijaltaan oleva mikrokupu.
Halpahalleista, Tokmanneista sun muista on etitty kissojen ja koirienkin kanssa ja käännetty kaupat ylösalasin vaan eipä löydy.
Internettiäkin on pengottu tunti tolkulla, mutta ei ole löytynyt.
Jos joku sattuu jossakin törmäämään sopivaan mikrokupuun niin saa ilmoitella tänne.
Mistä sopiva mikrokupu mikroon?
12
9910
Vastaukset
- halpaliikkeissä
Tarjoustalossakin taitaa olla. Kierrätyskeskuksissa myös jos ei muualta löydy.
- pettu
ei kyllä löydy
- ole hyvä
Kirjoitat googleen "mikrokupu 23 cm", niin 1. linkistä löytyy
- pettu
Eipä löydy alle 25 cm: stä
- mikskaikkionvaikeeta
Meillä mikrolautasen koko 24cm ja mikrokupu 25cm hyvin toimii. Lautanen pyörii hyvin kuvun sisälle, ei ongelmia 4 vuoteen.
- joillekinsopii
Mulla taas on ongelma toisinpäin - mistä saisi riittävän suuren kuvun. Kaikki markettien myymät kuvut ovat liian pieniä lautasen päälle. Mikro on Whirlpoolin malli pyöristetyllä takaosalla - nykyään kutsuvat sitä kai MAXiksi.
Asia ratkaistu. Paikallisesta liikkeestä löyty sopiva.
Kiitos kuitenkin avusta.- eipä löydy
Hakusalla taas tuo pieni (23cm) mikrokupu. Vaikka pistää hakusanaksi tuon kyseisen koon niin eipä mistään löydy.
Paikkaliisista liikkeistä (Halpa-Halli, Tokmanni, Prisma yms.) löytyy melko varmasti. Jos ei oo juuri nyt hyllyssä niin tilaavat kyllä lisää.
- pettu
Ei kyllä löydy, vaikka kuinka etsisi.
- pelma
Minulla oli sama ongelma, mutta vihdoin löysin sopivan kuvun Prismasta, sielläkin oli kahta mallia, joissa kummassakin luki, että 25 cm, sitten kun vertasin niitä toisiinsa, niin huomasin, että toisen kuvun alareuna oli muotoiltu eri tavoin kuin se minunkin käyttämä kupu, jonka on tehnyt Orthex, ja kun kokeilin sitä, niin se oli ihan passeli, vaikka kummassakin luki 25 cm. Siis valitse HeiRol valmistama tuote, vaikka siinäkin lukee 25 cm, niin uskoisin että se käy sinun koneeseesi, koska se käy minunkin Upo merkkiseen koneeseen ja tietääkseni Upo on nykyään Elektrolux konsernia.
- pömppö
Prismasta, mutta valitse se joka on Heirol äläkä Othexsin tuotetta, sillä vaikka kummassakin lukee 25 cm, niin kuvun alareuna on muotoiltu eri tavoin ja se sopii minun mikrooni ja luulisin että sinunkin mikrroosi, koska minun Upo on tietääkseni Elektrolux konsernia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234