Mistä sopiva mikrokupu mikroon?

pcboy123321

Minulla on Elektrolux EMS20100OX mikroaaltouuni.
http://www.electrolux.fi/Products/Ruoanvalmistus/Mikroaaltouunit/EMS20100OX

Nyt ois hakusessa siihen sopiva mikrokupu.
Kuvun halkasija ei saa ylittää 23cm:ä.
HUOM! Elektroluxin sivuilla olevat mitat eivät pidä aivan paikkaansa. Minun mikroni on hieman pienempi kuin mitä tuossa ilmoitetaan.

Monet mikrokuvut on joko 24, 25 tai 26 cm halkaisijalla.
Mikrooni ei mahdu kuin korkeintaan tuo 23 cm halkaisijaltaan oleva mikrokupu.

Halpahalleista, Tokmanneista sun muista on etitty kissojen ja koirienkin kanssa ja käännetty kaupat ylösalasin vaan eipä löydy.
Internettiäkin on pengottu tunti tolkulla, mutta ei ole löytynyt.
Jos joku sattuu jossakin törmäämään sopivaan mikrokupuun niin saa ilmoitella tänne.

12

9910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpaliikkeissä

Tarjoustalossakin taitaa olla. Kierrätyskeskuksissa myös jos ei muualta löydy.

• pettu

ei kyllä löydy

• ole hyvä

Kirjoitat googleen "mikrokupu 23 cm", niin 1. linkistä löytyy

• pettu

Eipä löydy alle 25 cm: stä

• mikskaikkionvaikeeta

Meillä mikrolautasen koko 24cm ja mikrokupu 25cm hyvin toimii. Lautanen pyörii hyvin kuvun sisälle, ei ongelmia 4 vuoteen.

• joillekinsopii

Mulla taas on ongelma toisinpäin - mistä saisi riittävän suuren kuvun. Kaikki markettien myymät kuvut ovat liian pieniä lautasen päälle. Mikro on Whirlpoolin malli pyöristetyllä takaosalla - nykyään kutsuvat sitä kai MAXiksi.

• Asia ratkaistu. Paikallisesta liikkeestä löyty sopiva.
      Kiitos kuitenkin avusta.

• eipä löydy

Hakusalla taas tuo pieni (23cm) mikrokupu. Vaikka pistää hakusanaksi tuon kyseisen koon niin eipä mistään löydy.

• Paikkaliisista liikkeistä (Halpa-Halli, Tokmanni, Prisma yms.) löytyy melko varmasti. Jos ei oo juuri nyt hyllyssä niin tilaavat kyllä lisää.

• pettu

Ei kyllä löydy, vaikka kuinka etsisi.

• pelma

Minulla oli sama ongelma, mutta vihdoin löysin sopivan kuvun Prismasta, sielläkin oli kahta mallia, joissa kummassakin luki, että 25 cm, sitten kun vertasin niitä toisiinsa, niin huomasin, että toisen kuvun alareuna oli muotoiltu eri tavoin kuin se minunkin käyttämä kupu, jonka on tehnyt Orthex, ja kun kokeilin sitä, niin se oli ihan passeli, vaikka kummassakin luki 25 cm. Siis valitse HeiRol valmistama tuote, vaikka siinäkin lukee 25 cm, niin uskoisin että se käy sinun koneeseesi, koska se käy minunkin Upo merkkiseen koneeseen ja tietääkseni Upo on nykyään Elektrolux konsernia.

• pömppö

Prismasta, mutta valitse se joka on Heirol äläkä Othexsin tuotetta, sillä vaikka kummassakin lukee 25 cm, niin kuvun alareuna on muotoiltu eri tavoin ja se sopii minun mikrooni ja luulisin että sinunkin mikrroosi, koska minun Upo on tietääkseni Elektrolux konsernia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3174
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2107
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2102
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1869
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1735
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1691
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1536
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1240
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1234
    Aihe