pitkäaikaisten verorästien takia.Nyt jos joku osaisi sanoa,että saanko enään tehdä koneurakointihommia kunnalle joita olen vuosia tehnyt, vai täytyykö olla puhtaat paperit. Nyt olen kuitenkin käynyt tekemässä sovittuja töitä, mutta kun toimeksiantaja saa selville etten ole maksellut velvoitteitani verottajalle enkä liiemmälti eläke/vakuutusyhtiöillekkään, niin loppuuko urakointi siihen.
Minun firmani poistettiin ennakonperintärekisteristä
11
1383
Vastaukset
- Exx-yrittäjä..
Sitähän se vähän tarkoittaa.
- 1+1
https://www.vero.fi/fi-FI/Yritys_ja_yhteisoasiakkaat/Yhdistys_ja_saatio/Ennakkoperintarekisteri/Ennakkoperintarekisterista_poistaminen(9400)
Rekisteristä poistettu toimija voidaan hakemuksesta merkitä uudelleen rekisteriin. Jos rekisteristä poistaminen on johtunut laiminlyönneistä, ennakkoperintärekisteriin voi hakeutua uudelleen sen jälkeen, kun poistamisen perusteena olleet laiminlyönnit on oikaistu. Hakijalle ei myöskään ole saanut tulla uusia laiminlyöntejä. - Huonosti menee nyt
Vaan loton päävoitto mut enään pelastaa vois prkle.
- dfghjkulioöpiuy
Meillä kunta edellyttää että kaikki kunnalle urakointia tekevät ja heidän alihankkijansakin kuuluvat -luotettava kumppani järjestelmään. Käytännössä jo pienetkin maksuhäiriöt saattaa haitata urakointia.
- Konehommia
Entäs toisen yrityksen kautta? Toisen nimiin.. miksi et ole maksanut?
- kuka ties
Eiköhän pääurakoitsija tutki aliurakoitsijatjoiden aliurakoitsijat
- En voi mainostaa
Osta uusi yhtiö jossa ennakkoperintärekisteröinti jo on..
Älä laita itsesi nimiin vaan lasten tai muijan..
Yhtiöitä myydään ainakin keltasessa pörssissä ja saattohoitajatkin noita kauppaa.
Muista verovelkatodistus/ulosototodistus, ettei ole velkaa.
Ala soittelee läpi, monikaan ei ilmoittele missään, mutta pöytälaatikossa niitä rekisteröityjä on.
Laita sähköposti osoitteesi tänne niin otan yhteyttä. - Paljon kavereita on
>> Huonosti menee nyt pitkäaikaisten verorästien takia
Ainakin sinulla on paljon kavereita. Aamun Hesari tiesi kertoa että verovelkaisia yrityksiä on nyt 28.300 kappaletta.
Veroja on saamatta 700 miljoonan euron edestä. Keskimääräinen verovelka on 25.000€. Koneurakoitsijana sina varmasti menet kevyesti tällaisten keskiarvojen yläpuolelle? - keijo kol
Itse en ole maksanut 3 vuoteen yhtään veroja, vero tietoja olen antanut vain yhdeltä vuodelta. verottaja on poistanut minut viimevuonna ennakkoperintärekisteristä, ja alv verovelvollisuudesta.
ei ole ollut kirjanpitäjääkään, rahat vaan on menny taivaan tuuleen.
pien yrittäjällä ei ole mahdollista maksaa ylimääräisiä laskuja yhtään, ainut mitä olen maksanut on vuokra laskut.
Kirjoittelen asiakkaille laskuja silti, tosin alv nolla.
ei minulla ole sitä pakollista yrittäjän vakuutustakaan mikä pitäisi ottaa heti 6kk sisällä yritystoiminnan alkamisesta.. minulla ei ole ollut varaa maksella.
teen pientä yritystoimintaa, josta saan leipää pöytään, ja vuokran maksettua.- Näyttää toimivan tuokin
Kertomasi kaupalliset ja verotukselliset periaatteet kuulostavat täysin terveiltä ja täysin oikeilta.
Jatka vaan saman malliin, jos homma tuolla tavallakin kerta pelaa.
Hyviä jatkoja vuodelle 2014.
- VerottajanAsiakas
Verottajalla on kyllä tapana tehdä sellaisia omapäisiä arvioita, vaikka kaikki ilmoitukset ja maksut olisi ajantasalla.
Syy "erikoiskäsitteyyn" voi olla esim se, että liikevaihto on pudonnut jostain maailman syystä 75%, jolloin luonnollisesti halutaan yrittäjävetoisesti ennakoidenkin määrää alentaa. Eipä onnistunut meillä. Verottaja hylkäsi oikaisuvaatimuksen ja ulosmittasi vuoden aikana yli 60% liikevaihdosta annakoiden vastineeksi. Tilikausi päättyi ja ennakon oikaisua yritetään seuraavaksi vahvistamattomalla tilinpäätöksellä. Ei keretä vahvistetulla tilinpäätöksellä, koska Verottaja on ryhtynyt vastatoimiin oikaisun haittaamiseksi. Tulos oli siis vahvasti negatiivinen ja maksukyky lisäveroille nolla.
Mutta huomatkaas sellainen, että ennakkoverojen perintään ei toimi ns. toimenpidekieltovaatimus, mikä normaalisti kannattaa laittaa, kun verotus on kiistetty ja oikaisun alla. Aggressiiviset oikaisutoimet palkitaan konkunrssiuhkaisella maksukehoituksella, jos tilillä ei ole riittävästi katetta vaadittuihin veroihin.
Verottaja ei ole vastannut kyselyihin, misä luukusta saisi ilmaista lainaa siksi aikaa, kun käsittelevät oikaisut, koska on absurdia väittää, että yhtiön positiivinen tulos olisi 200% liikevaihdosta. En tiedä, miten sen laskevat, mutta ei ole järkeä.
Ja jos nyt satut Ms. Verotäti tätä lukemaan, niin taidetaan tätä vääntöä vielä puida oikeudessa asti. Ihme touhua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3542834Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151078Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28978En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849