kauheimmat oksennuksen siivoukseen liittyvät kokemuksenne?

Blodie

:P tätä on varmasti kysytty ennenkin. musta vaan tuntuu että mun pitää jakaa nää kun en oo aiemmin pystynyt kertomaan kenellekään.

mulla bulimia alkoi pari vuotta sitten ja olin alkuun vähän hukassa että mihin se laatta pitäs tunkea. en kehdannut mennä vessaan koska pelkäsin että kämppis kuulee mut. no hain sitten keittiöstä yksi kerrallaan kuppeja ja täytin niitä sillä oksennuksella :D sit laitoin ne mun huoneen vaatekaapiston piiloon ja kun jossain vaiheessa tuskastuin ja laskin niin niitä oli siellä eri kuppeja ja kippoja yli 50 o_O ahdistuneena lähdin sitten viikoksi porkoille ja jätin ne kupit sinne. kun seuraavan kerran avasin huoneeni oven niin haju oli sellainen kuin saattaa odottaa.. sit mun kämppis meni jonnekin ja mä tyhjensin niitä kamalan ahdistuksen vallassa.

no ei toi vielä mitään. samanlainen episodi tapahtui viime kesänä kun olin sukulaisten luona asumassa n. kuukauden. tällä kertaa en kuitenkaan varastoinut yrjöä kuppeihin vaan isoihin jätesäkkeihin sellaisella vintillä jossa majailin. en oikein kuitenkaan tiennyt millä olisin saanut säki alas sieltä vintiltä ja niitä kertyi ihan valtava määrä taas. kun tein niistä jonkun ihmeellisen kokoonpanon ja lähdin kuljettamaan sitä mahdollisimman varovasti alas niin eikös ne saatanan säkit kaikki puhjenneet ja se yrjö levisi ympäri taloa, joka saatanan nurkkaan ja tietysti mun päälle. koko päivän mä siivosin siellä kun luojan kiitos isäntäväki oli silloin poissa. jouduin heittämään joitakin heidän pilalle menneitä tavaroitaan pois ja vieläkin ihmettelevät missä ne mahtaa olla. o_O

tästä eteenpäin olen oksenanut aina viemäriin. viimeisin kauhujuttu oli kuitenkin osastolla jossa en kehdannut mennä vessaan ruokailun jälkeen, joten menin huoneeseeni ja oksensin lavuaariin. tietenkin se meni välittömästi tukkeeseen. :D se oli kamalaa, koska lavuaari on huoneen oven vieressä ja huonettani lähestyi uhkaavasti juuri siivouskärry. nappasin huonekaverin hammasmukin kun en muuta keksinyt ja aloin lappaa sitä oksennusta roskakoriin ja päälle hirveä määrä käsipaperia jotta imeytyisi. sitä viemäriä koitin avata kaatamalla vettä ja käsidesiä siitä pikkuaukosta ja lopulta sainkin sen. roskiksessa olleen roskapussin pistin tiukkaan solmuun ja tungin laukkuuni. osastolta salakuljetin sen sitten meidän omaan roskakatokseen asti.

tiedän että noi jutut on ihan hirveitä sekä häpeällisiä ja toivottavasti niistä oli teille edes jotain hupia. kertokaa pahempia jos teillä on. :D

2

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voimuanoloa

      Koulun vessassa ja se perhana tottakai meni tukkoon. Se oli tuskaa yrittää avata sitä ku ei ollu vessaharjaa ja en meinannu kehdata vetää uudelleen D: ei siinä mitää ku laukusta muovipussi ja aloin lapata sitä sieltä roskiin :D se oli kyl niin eeppinen fail, etten oo enää koulussa alkanu tekeen tyhjennystä

      onneks se aukes, mut seuraava jonottaja katto mua oudosti ku raukka oli kymmenisen minuuttia odotellut sinne :D

      • möhköpulla

        Ei herranjumala mä nauran täällä ihan hulluna! Mä tiedän että kyse on vakavasta ja kamalasta ja nolosta asiasta ja oon ittekkin ollut samassa veneessä useaan otteeseen mutta silti naurattaa. :D

        Jos en siis perinteiseen vessaan/suihkuun pääse syystä tai toisesta laattaamaan, on mulla tapana oksentaa omassa huoneessa muovipussiin. Monta kertaa on käynyt niin että pussissa olikin reikä ja sitä oksennusta sitten valuu mukavasti kaikkialle.

        Kerran on olin myös tuttuun tapaani oksentelemassa muovipussiin kun äiti yhtäkkiä huuteli jotain oven toiselta puolelta. Mun keskittyminen herppaantu kun huusin sille jotain takasin ja oksupussi tipahti pyödältä lattialle. Se levähtikin sitten oikeen kunnolla ja suurin osa meni matolle. Eihän siinä muuten mitään mutta matto oli pakistanista tuotu aito silkkimatto, heh... ei ihan halpaa tavaraa eikä sellasta tosiaan voi vaan pesukoneeseen tunkea. Kamala paniikki nousi, käsin ja vessapaperin voimalla kaavin yrjör pois ja yritin kuivata sitä. Peitin jäljet ruolin alle ja seuraavana päivänä raaputin vielä kovettuneita oksennuksen jämiä. Hinkkasin sitä rätillä ja imuroin ja tein kaiken näköstä, eikä sitä tahraa onneks kunnolla huomaa. Vähän kovempaa se karva ja alue pikkasen tummempi jos kattoo tarkasti, mutta mitään kommenttia en asiasta oo kuullut jälkeenpäin.

        Joskus aikoinaan olin myös riparilla isosena ja ruokailun jälkeen menin vesaaan. Oksensin lavuaariin (en ymmärrä miks lavuaariin enkä pönttöön, olin typerä) ja se menikin sitten ulläri pylläri tukkoon. Käsillä sitten kauhoin niitä yrjön jämiä vessan pyttyyn ja paperilla pyyhin todisteet. Vessasta tulon jälkeen muut isoset kiusotteli että mikä kesti, pitikö ottaa vessapeiliteinikuvia vai häh? Niitäpäs niitä..

        Joskus oo kans kotona ollut vessassa yrjöllä ja sitte iskä on huutanut että pitääkö tuoda sakset? Vähän nolotti mutta teeskentelin kuitenkin mukana, ummetusta joo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe