Orgasmistringit?

aviomies

Onko kellään kokemuksia orgasmistringeistä? Siis sellaisista aukollisista pikkareista, joissa on jonkinsortin hyväilevä kuula/pallo klitan kohdalla. Onko ne maineensa veroiset hot-pantsit?

10

8631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukkomies

Ostin muutama vuosi sitten vaimolleni lahjaksi sellaiset ja hän todella nauttii niistä. Joskus hän laittaa ne jalkaansa myös kodin ulkopuolella. Silloin on kiimaista seurata hänen nautintonsa kehitystä. Niissä housuissahan on kaukosäädin jolla hän säätelee väristintä.

• tyydyttyvä

mistäs ostit,mitä maksoivat?

• Iiiih...

Mäki haluan semmoset! Mistä saa?

• spiked heels
        Iiiih... kirjoitti:

Mäki haluan semmoset! Mistä saa?

Moi!! YES,me saimme omat bikinit suoraan niiden toimittajalta lahjaksi,ja kokemushan oli melkoinen yllätys!!! Vaimoni joka suhtautui asiaan ensin varauksella,niin hänhän suoraan sanoen räjähti kuin keskimatkan ohjus ;-)) Viime kerralla kun hän ampautui avaruuteen,niin hän hamuili kaukosäädintä kuin hukkuva oljenkortta päästäkseen takaisin,itse luulin et häneltä menee taju...oli se täräys!!!!!! Suosittelen..laitan oheen tiedot mistä niitä saa eli,: Yours-Erotica Asut, PL 237, 15101 LAHTI Ota ja hämmästy,ne on hieno lisä mun kenkäfriikkiyteen!!!!

• spiked heels

On todella huimat kokemukset.Vaimoni joka suhtautuu melko varauksellisesti moisiin,on kokenut muutamat matkaanlähdöt ettei ollut kyydissä pysyä.Itse saimme ne lahjaksi suoraan toimittajalta joka on : Yours-Erotica Asut, PL237, 15101 Lahti. Suosittelen lämpimästi!!

• Minä vaan

Moikka, koitin löytää kyseisen firman netissä mutten löytäny. Joten tulisiko parempia vinkkejä mistä näitä ihmestringejä saa ostaa..
        Vastauksia odotellen....

• spiked heels
        Minä vaan kirjoitti:

Moikka, koitin löytää kyseisen firman netissä mutten löytäny. Joten tulisiko parempia vinkkejä mistä näitä ihmestringejä saa ostaa..
        Vastauksia odotellen....

Ainakin meillä on pakkauksen mukana tullut tilausesite missä löytyy osoite: Yours-Erotica Asut. PL 237. 15101 Lahti. Itse tunnen kyseisiä stringejä maahantuovan yrittäjärouvan ja häneltä saimme omamme lahjaksi.Kokeilun perusteella voin suositella lämpimästi.Laita tilauksesi tuohon osoitteeseen,ja jos ei toimi niin jätä viesti palstalle,tai os: [email protected] niin hoidan vaikka asian itse eteenpäin,jossa toimittaja voi itse voisi ottaa sinuun yhteyttä. Tästä ei koidu mitään suurempaa vaivaa joten pidä yhteyttä. Ei pidä lannistua,ainakin vaikutus vaimooni oli aivan järisyttävä.Palaillaan!!

• Minä vaan
        spiked heels kirjoitti:

Ainakin meillä on pakkauksen mukana tullut tilausesite missä löytyy osoite: Yours-Erotica Asut. PL 237. 15101 Lahti. Itse tunnen kyseisiä stringejä maahantuovan yrittäjärouvan ja häneltä saimme omamme lahjaksi.Kokeilun perusteella voin suositella lämpimästi.Laita tilauksesi tuohon osoitteeseen,ja jos ei toimi niin jätä viesti palstalle,tai os: [email protected] niin hoidan vaikka asian itse eteenpäin,jossa toimittaja voi itse voisi ottaa sinuun yhteyttä. Tästä ei koidu mitään suurempaa vaivaa joten pidä yhteyttä. Ei pidä lannistua,ainakin vaikutus vaimooni oli aivan järisyttävä.Palaillaan!!

Kiitän avusta, ja pistän ihan takuulla kirjeettä postiin. Hauska nähdä et tääl on asiallisiakin ihmisiä surffailemassa.

*MÄ*

• spiked heels
        Minä vaan kirjoitti:

Kiitän avusta, ja pistän ihan takuulla kirjeettä postiin. Hauska nähdä et tääl on asiallisiakin ihmisiä surffailemassa.

*MÄ*

Pitäisi saada kun sitä tarvitsee,tosin kaikki ei sitä valitettavasti tiedosta.Mutta on ilo jeesata,ja kun kyseiset stringit on kokeiltu ja hyviksi havaittu voi suositella niitä.Ja kun vielä osui se että tunnen toimittajarouvan. Niin,kiitos vaan viestistä,ilo on mun puolella.Hauskaa jatkoa ;-))!!!!!

• Sinkkuelämästä tuttu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      65
      3502
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      3011
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2376
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      12
      1464
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1452
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1346
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1098
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      822
    Aihe