Näitähän oli muutama vuosi sitten, muttei enää näy. Maku oli kyllä hirveä, mutta mitä näille tapahtui
Oluen Muovipullot?
4
155
Vastaukset
- Kaltsu.
Toivottavasti ei koskaan tulekaan. Olut muovipullossa ei vaan toimi.
- ttre
on niitä tallinnassa kaupan edelleen
- Saunakarhuva
No entäpäs litran lasiset olutpullot. Litran Karhuja kiikutin saunaan ennen, tai olla jokunen litran Sandelssikin.. ja Olvikin. Muita merkkejä en muista litran pullossa olleen.
- olutonhyvää
Jos tarkkoja ollaan niin muovilla se on sen tölkin sisäpintakin pinnoitettu.
Muoveja on niin monenlaisia että kyllä niistä ihan ok muovipullon saisi tehtyä, suurin ongelma on toki oluen hapettuminen muovipullossa.
Teidän ravintolassa nauttimanne tuopponen esim saattaa ihan hyvin olla annosteltu muovikegistä joita nykyään paljon käytetään rosteristen kegien kallistumisen myötä, mutta ette te sitä mausta huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512