Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen - mieheksi ja naiseksi. Jumalan omakuva otti ja lankesi syntiin.
Jumala on siis kaksineuvoinen ja hänellä on voimakas taipumus langeta syntiin.
Kaksineuvoinen syntiinlankeaja
10
256
Vastaukset
- kristuksen lähetti
Kuva ei langennut syntiin vaan liha.
hiski.k kirjoitti:
Ihminen ei siis ole jumalan kuva vaan lihaa.
Ja vaikenemisesi on myöntymyksen merkki.
- kristuksen lähetti
hiski.k kirjoitti:
Ihminen ei siis ole jumalan kuva vaan lihaa.
Ihminen on kumpaakin. Siinä juuri selitys sille miksi ihminen ei voi pelastua ilman Kristusta. Ihminen on perustavalla tavalla ristiriitainen. Maallisuutta ei ihmiseen luotu vaan ihmisestä tuli maallinen koska ihminen luotiin maasta.
kristuksen lähetti kirjoitti:
Ihminen on kumpaakin. Siinä juuri selitys sille miksi ihminen ei voi pelastua ilman Kristusta. Ihminen on perustavalla tavalla ristiriitainen. Maallisuutta ei ihmiseen luotu vaan ihmisestä tuli maallinen koska ihminen luotiin maasta.
Onneksi en ole ihminen.
- siitäs sait
kristuksen lähetti kirjoitti:
Ihminen on kumpaakin. Siinä juuri selitys sille miksi ihminen ei voi pelastua ilman Kristusta. Ihminen on perustavalla tavalla ristiriitainen. Maallisuutta ei ihmiseen luotu vaan ihmisestä tuli maallinen koska ihminen luotiin maasta.
Kristityllä on valmis selitys kaikkeen.
Onhan heillä ollut 2000 vuotta aikaa keksiä selityksiä joka ikiseen Raamatussa olevaan älyttömyyteen... - ilkimyksen isoisä
siitäs sait kirjoitti:
Kristityllä on valmis selitys kaikkeen.
Onhan heillä ollut 2000 vuotta aikaa keksiä selityksiä joka ikiseen Raamatussa olevaan älyttömyyteen...Eivätkä silti ole keksineet selityksiä jotka olisivat muuta kuin kehäpäättelyä ja kiertelyä...
- Ateisti-soturi
Aatami(mies) oli synnitön henki, jonka lihat, eli Eeva ja (Lilith käärmeeksi muuttuneena) houkuttelivat syntiin.
kristuksen lähetti kirjoitti:
Ihminen on kumpaakin. Siinä juuri selitys sille miksi ihminen ei voi pelastua ilman Kristusta. Ihminen on perustavalla tavalla ristiriitainen. Maallisuutta ei ihmiseen luotu vaan ihmisestä tuli maallinen koska ihminen luotiin maasta.
>>Maallisuutta ei ihmiseen luotu vaan ihmisestä tuli maallinen koska ihminen luotiin maasta.
- 1213
Jumala on Raamatun mukaan henki. Ihminen on kuva hengestä siis ja henki voi ilmeisesti olla monia asioita.
Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa.
Joh. 4:24
Synti on Jumalan hylkääminen tai Jumalsta erossa oleminen. Ei siis ole mitään järkeä sanoa, että Jumalalla on taipumus syntiin, itsensä hylkäämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
