Kirkan 60-70 luku oli miehen juhla-aikaa

MrJuha82vaan

se on hänen paras aikajakso mielestäni.
Halosen Kassu osasi säveltää kuten Kisu Järström mut yleensä he kai veti vihkoon vai onko niin?
En oo ehkä tarpeeksi kuullu heijän kaikkia biisejään, joten en oo ehkä oikee henkilö sanomaan niin.
Kirkan coverit on niitä parhaita mulle.
Hetki lyö, Varrella virran, Venus jne.
Nykyaikaa-albumilla oli paljon Frank Robsonin ja Jukka Tolosen biisejä, jotka siis Suomalaisia.
Toinen osa levyn biiseistä koostuu covereista, mut onpa siellä yksi HYVÄ Badding Somerjoenki biisi.

7

1372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fame

      Parhaimmillaan Kirka oli 60 ja 70 luvulla.Sitten tuli iskelmää,mikä ei oikeen istunut hänelle.Muutenkin mies muuttui setämäiseksi erottuaan ensimmäisestä vaimostaan.Musiikillisesti hän lässähti,olihan hänellä hevi kausi mutta ei se oikein mielestäni onnistunut.Kirkan eka levy,Anna suukko vain,on todella hyvä.Nuori Kirka oli hyvä.

    • ramina

      Nuorena Kirka oli hyvä.Sitten tuli iskelmää 80-luvulla,rokkia 80-luvulla ja taas iskelmää.Mielestäni Kirka vaihtoi musiikkisuuntaansa liian nopeasti.Ei oikein tiennyt minkä alueen laulaja hän oli.Iskelmä ei oikein istunut Kirkan olemukseen ja iskelmäbiisit oli tusinatavaraa,mitäänsanomattomia sanoituksia,sellaisia joilla kosiskellaan suurta yleisöä.

      • basilika

        Nostalgia-muistokonserttia jälleen näkyy tulevan.Sama kai se millä nimellä yritetään saada rahaa Kirkan muistoksi.Samoja esiintyjiä varmaan kun muistokonsertissakin oli.Ei varmaan mitään uutta tai uusia kasvoja.Saahan sitä ko. esiintyjät tällä tavalla nostetta itselleen vähäksi aikaa,jos muuten ovat jo unohdettuja.Eiköhän sitä ole järjestetty jo Kirkasta aika paljon,näytelmiä ja konsertteja.Ei kai yhtä laulajaa voi ikuisesti muistella,ei kai hän ihmistä kummempi ollut.Rahastuksen makua lienee tässäkin aika paljon.Onkohan nyt riitoja,jotka saivat melko lailla huomiota taannoin lehdistösä.Lieneekö sekin tekaistua,että saatiin huomiota.Julkisuutta se tuo huonokin julkisuus.


    • parsa

      Mielestäni Kirka oli yliarvostettu laulaja.Tosin hänen alkutuotannossaan on hyviä,oikeastaan parhaat biisit.Suuriyleisö ei oikeen lämmennyt hevi-musiikille ja sitten tuli yhdentekevät iskelmät.Muusikkohan Kirka ei ollut,koska ei soittanut itse mitään instrumenttia paitsi huuliharppua taustalla.Ehkä hänen erilaisuutensa ulkonäössä ja äänessä hurmasi jotkut.

    • KIRKA OLI SUOMEN STEVIE WONDER
      MUTTEI EI SENTÄÄ DAVID BOWIE

    • hoohhhh

      Joo.

    • Fanittaja

      1973 rautaa ja kettinkiä helvetin kova levy. Huonoin älä Sano ei

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      429
      4692
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1670
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1319
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1234
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      960
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      837
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    Aihe