Asialliset kysymykset tervetulleita.
Sen verrna kerron itsestäni, että olen 24 vuotias, silti olen ollut alalla lähes 10 vuotta erilaisissa työtehtävissä, eri firmoissa ja yrittäjänäkin kolmatta vuotta.
Elokuvaa, musiikkivideoita, TV-ohjelmia ja mainoksia. Projekteja useita satoja takana ja satoja edessä --->
Elokuvaaja, media-alan nuori ammattilainen vastaa kysymyksiin.
3
176
Vastaukset
- alanvaihtaja1
Onko elokuva-alalla töitä? Onko järkeä hakea media-assistentti linjalle opiskelemaan? =D Mutsini on alanvaihtoa vastaan( opiskelen merenkulkua tällä hetkellä!) ja väittää ettei alalla ole töitä kun kuullut mukamas asiakkailta.
- Miesss24v.
Kyllä osaavalle tekijälle on aina töitä. Media-assistentti on vasta peruslinja, käy sitäkin mielellään kolme vuotinen linja tai vaikka kaksoistutkinto lukion kanssa. Kun olet ensin media-assistentiksi opiskellut, niin sitten vielä medianomin koulutus 4 vuotta.
Alkaa olemaan töitä. Media-assistenttia ei voi palkata kuin avustaviin tehtäviin niinkuin nimi jo sanoo, "assistent".
Enemmän saa töitä, jos on medianomi, en väheksy silti media-assistentti linjaa. Itse olen sen käynyt kolmivuotisena ja oli hyvä pohjakoulutus!
- aaaaaaa
Pääseekö lukiosta opiskelemaan suoraan medianomiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104738- 36613
- 47603
- 36597
- 30591
- 40585
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 50550
- 36483