Hei ! Minulla kävi joku elisan lähettämä mittarimies sellaisen lootan kanssa. Kaapelimodeemi ja tv ongelmia on joka lähtöön. Mittaili ja totesi että vikaa ei ole. Katsoi tv:n ja sekin oli ihan ok. Kysyin miten saisi mtv hd kanavalle tektityksen ja mies sanoi että minulla on liian iso kuva ????????? Siis voisiko elisa lähettää minulle pienempää kuvaa kun tavallinen mtv 3 kuva oli ihan saman kokoinen ja teksityskin oli näkyvissä. :)
Sitten modeemi TAAS kerran pätkäs yhteyden poikki ja mies näytti kädellä näyttöäni ja sanoi vian olevan koneessani. :D
Lähtiessään totesi kuitenkin että ei tuo ole ainut modeemi ja mene vaihtamaan se.
Jos minulle tulee tästä käynnistä lasku niin minä olen eläkkeellä ja aikaa on ja rahaa käydä teidän kanssa oikeudessa vaikka 5 vuotta putkeen.
Rupean kyselemään soneran tai muiden liittymiä ja menen tämän vajaan parin vuoden sopimuskauden yli vaikka se veisi koko surkean eläkkeeni ja niin pois päin.
Tämä on tänään pätkinyt jo useasti ja syy lie minun ja koneeni.
Kaikki toimi ihan ok. saunalahden puhelinmodeemilla ja nyt kun muuttui elisa nimeen niin tuo nimi varmaan aiheuttaa shokin datalle ja kaikki piuhatkin ja teknologia pelästyy ja alkaa sekoilla pelkästä ELISA nimestä ja on kauniin nimen väärinkäyttöä.. Vaihtakaa nimi vaikka HIDAS KUIN MIDAS niin olisi jotenkin lohduttavampampi piuhoille ja teknisille laitteille kestää sekoamatta.
Kiitos.
ELISA !!!!!!!
5
224
Vastaukset
Hei hyvätpäivät,
Kyseessä on ilmeisesti Elisa Viihde -palvelu. Siinä laitteilla on takuu koko sopimuskauden ajan. Kannattaa siis käydä vaikka myymälässä pyytämässä laitteen vaihtoa, mikäli vika näyttää rajoittuvan siihen.
Vikailmoituksen voi tehdä 24 h/vrk soittamalla 010 190 240, sieltä voi tilata myös laitevaihdon jos havaitaan laite vialliseksi.
Ohjeita ongelmatilanteisiin löytyy myös tukisivuilta: http://elisa.to/1gDeXPx
Seppo / Elisan Palstatiimi
http://palsta.elisa.fi- hyvätpäivät
Vain modeemi käytössä. Jatkuvasti kehoitetaan soittamaan omaguruun ja maksamaan €uron per minuutti.
Pitää hilata ruotonsa myymälään ja siellä saa palautetta - että ei tätä mikään vaivaa se on sinun syy jne,,,,,,,,,,,,,,,,
On aivan päivänselvä että vika on käyttäjässä ja omassa koneessa tai kallon sisällä tms,,,
Niin tuo mieskin tuntui arviovan. Minä olen jääräpää ja periksi en anna helpolla , joten otan lootan kainaloon ja pyydän vaihtamaan.
Eilen siellä puhelimessa oli avulias herrasmies ja kohtelias ja hänelle kiitos. - hyvätpäivät
hyvätpäivät kirjoitti:
Vain modeemi käytössä. Jatkuvasti kehoitetaan soittamaan omaguruun ja maksamaan €uron per minuutti.
Pitää hilata ruotonsa myymälään ja siellä saa palautetta - että ei tätä mikään vaivaa se on sinun syy jne,,,,,,,,,,,,,,,,
On aivan päivänselvä että vika on käyttäjässä ja omassa koneessa tai kallon sisällä tms,,,
Niin tuo mieskin tuntui arviovan. Minä olen jääräpää ja periksi en anna helpolla , joten otan lootan kainaloon ja pyydän vaihtamaan.
Eilen siellä puhelimessa oli avulias herrasmies ja kohtelias ja hänelle kiitos.Niin unohtu, oli paketissa "digiboxikin" ja pienen askartelun päästä en tiennyt itkeä vai nauraa sen testailun jälkeen. Ihan mykistyin ja veti hiljaikseksi moinen tekele. Pakkasin sen takaisin tyrmistyynä ja ihmettelin kuka ihme on moisen härvelin keksinyt.
Minulla on gigitv ja en tallenna mitään enkä katso yleensä noita vapaita kanavia kuin poikkeustapauksissa. Minä katson telkkua vain nukkumaan mentäessä ja vain kanavia joista maksan. Yhdellä niistä on ollut erittäin suuria häiriöitä josta olen ilmoituksen tehnyt ja nyt se alkaa oleen jo katsottavassa kunnossa.
Syy ei ollut teidän , näin kerrottiin ja olen saanut tekstareita ja ollut yhteydessä ja viimeksi oli erittäin mukava ihminen ja asiallinen mies langan päässä.
No näillä mennään ja katsotaan tilanne ja jos nyt ihan kuukahtaa niin kipitän teille kylään. - ei hyvä elisa
Asentaja soitti tulevansa. Elisan pitää ilmoittaa asiakkaalle että teille on tulossa mittamies. Minä jouduin soittamaan elisaan kysyäkseni onko sieltä sellainen lähetetty. Ei noin voi toimia kysymättä asiakkaalta ensin.
Nyt vähän epäilen että minulle te sen laskun tyrkytätte vaikka sanoin että minä en sitä maksa.
Asentajan käynti ei ole maksullinen, mutta jos vika jää asiakkaan vastuulle, niin käynti on turha ja turhasta käynnistä asentaja laskuttaa. Maksuista mainitaan, kun vikailmoitus otetaan vastaan. Eli pelkästä käynnistä ei laskua tule jos perus mittauksia tehdään :) -Jarkko / Elisan Palstatiimi
http://palsta.elisa.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1182141Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1771706Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551404- 551188
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1661175Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75996Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62892Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56821