Elikkäs olisin halunnut tiedustella mitä lohkolämmitin malleja olisi tarjolla tommoseen BMW 525i e60 2005 autoon. Tiedän nykyis vaihtoehdosta jota sanotaan säteilylämmittimeksi, mutta olisiko jollain tietoa että pystytkö tähän malliin vielä laittamaan vesiletkuun jotain vastusta mikä lämmitäisi vedet?
Rohkeasti vaan kommenttia jos jotain kiinnostaa auttaa avutonta.
BMW lohkolämmitin
14
4451
Vastaukset
- gaugo
Webasto tai Eber
- dhfgb
Laita webasto, BMW:n alkuperäinen. On hyvä. Ja akkulaturi (esim. Defa) samalla, niin ei akku mene tyhjäksi, jos lyhyttä matkaa ajat.
- Bönöttäjä69
Bensa webastoa olen miettinyt myös mutta kun ajan aika vähän ja aika lyhyttä väliä niin onko se kannattaa akkuja kohtaan? Ja mitähän semmoinen oikeen kustantaa? Kaikista hienoin systeemi se kyllä olisi..
- Bönöttöjä69
Bönöttäjä69 kirjoitti:
Bensa webastoa olen miettinyt myös mutta kun ajan aika vähän ja aika lyhyttä väliä niin onko se kannattaa akkuja kohtaan? Ja mitähän semmoinen oikeen kustantaa? Kaikista hienoin systeemi se kyllä olisi..
Vitun i pad ja auto correct
- lci
Itse asensin juuri noin kuukausi sitten defan säteilylämmittimen omaan 330i e90, hinta kaikelle 160€.
- Bönöttäjä69
No ei ole kyllä pahan hintainen asennuksineen. Sisä haaraa et kuitenkaan sisä lämppärille hankkinut?
- lci
Bönöttäjä69 kirjoitti:
No ei ole kyllä pahan hintainen asennuksineen. Sisä haaraa et kuitenkaan sisä lämppärille hankkinut?
Tuo hinta siis vain tarvikkeille ja itse tuli asennettua, parin tunnin homma. Sisähaaraa /sisälämppäriä ei tullut hankittua.
Varaosa.fi sivulta omaan kävivät:
DA412889 DEFA SÄTEILYLÄMMITIN 2889 106.60 €
DA460785 Defa verkkoliitäntäsarja "Mini" 45.30 €
- kyllä lähtee......!
Vuosi sitten laitatettu eberi diesel 60:seen Oulussa. Mukaan ylläpito laturi, normaali nappistartti eberille ja puhelimella startti vaikka Ruotsista Suomen puolelle. Tämä lysti köyhdytti minua 2400:- e, mutta on hyvä kapistus.
- volgan mutka
eiku kosanilla tohottelet öljy pohjaa niin pääset eroon siitä lintasta hyvinkin pian, kyllä laatu auton pitää käynnistyä pakkasessa kuin pakkasessa.
- niksipirkka
Ei se lämmitintä kaipaa, huuda pakoputkeen että
"VENÄLÄISET TULLOO" saksaksi niin johan käynnistyy. - BMW1
Vesiletkuun asennettavaa lämmitintä ei kannata laittaa vaikka sellaisen muinaisjäänteen jostain löytäisikin. Moottorinlämmitin asennetaan moottorin lohkon kylkeen sille varatulle paikalle. Suomen talvessa lämmitin on melkein pakollinen, autoa ei kannata väkisin repiä käyntiin. Lämmittimiä lienee paria eri merkkiä. Huoltoliikkeessä laittavat lämmittimen paikalleen tunnissa.
- Pontus49
Asensi itte 2000W:sen letkulämmittimen kiertovesipumpulla. samalla periaatteella kuin pa lämmittimen. Lämpenee nopeasti ja esi säädetty termostaatti pitää lämpötilan 60-80 asteessa. Calix ja hintaa tuli alle 500. Säteilylämmittimellä heitin vesilintua. BMW 530D
- ekologinen malli
Puuilosta kertakäyttögrilli 3e tarjouksessa 10kpl setti.
Ei ole merkkisidonnainen käy kaikkiin saksalaisiin autoihin sekä itä-autoihin. - oili1
kyllä on tuo säteily lämmitin vaarallinen bemarin koneessa jos koneessa runsaasti on öljy vuotoja leimahtaa ilmi liekkeihin herkästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313964- 412649
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412637Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82415- 302313
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122190- 381909
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t471547- 1411487