Paskin mesta?
Baari minne en mene!
42
2389
Vastaukset
- typerät kyselyt
Se baari jonka vessassa sinä sait alkusi, aripekka.
- pohjoiskauppatori
Oliko se city pub?
- taso-hakusessa
pohjoiskauppatori kirjoitti:
Oliko se city pub?
Ei Ari-Pekan äiti käy näin fiinissä paikassa eikä rapppiolla oleva isä pääsisi City-Pubiin sisälle.
- ap.Ari-Pekka
taso-hakusessa kirjoitti:
Ei Ari-Pekan äiti käy näin fiinissä paikassa eikä rapppiolla oleva isä pääsisi City-Pubiin sisälle.
Osuit oikeaan. Isäni menehtyi viime marraskuussa, joten hänen on hyvin vaikea, käytännössä mahdotonta, päästä City-Pubiin.
- kyllä se on
CABARET
Ylimielisten teinien paikka. Paljasta pintaa niin paljon esillä että joka paikka vilautetaan. Sitten kuitenkin itketään sitä jos joku tulee lääppimään tanssilattialla vaikka itse on siellä perse tyrkyllä. Kukaan ei ole oikeutettu lääppimään toista ilman lupaa, MUTTA pukeutumisella voi vaikuttaa tosi paljon siihen mitä ihmiset olettaa. Jos tanssii siellä viettelevästi extrapieni minimekko päällä josta tissit pursuaa yli ja pakarat vilkkuu, niin ei voi tulla valittamaan jos joku tulee kopeloimaan.
Ihan sama vaikka ulkona olisi -20 pakkasta niin silti porukka jonottaa sääret paljaana siellä oven takana ja ruikuttaa sitä että kun on niin kylmä!!
Ostakaa raukoille vaatteita- ällähonsyyri
Siellä olis mamuille hyvä mesta...;D;D
- Don`t tell wife
No vilkkuu siellä joo, mutta eipä ainakaan muualta porin kuppiloista löydy yhtä törkeän helposti yöseuraa alle 2 kymppisistä tytsyistä, lähempänä 40 kuin 30 vuotiaalle äijälle. Saattaa olla että jakelevat mielellään joka toiselle en tiedä, mut eipä tässä enää voi niin kranttu olla :-)
Ja sitten, ei ne nyt niiden junttibensalenkkareiden messiin lähde ketkä tanssilattialla umpijurrissa lääppivät. Pitää katsokaas osata käyttäytyä vaikka porissa ollaankin- minullekin_pesää
Alkoi heti kiinnostaa!
- junbtit
Voi jumalaare... Jos mies tunkee housuihinsa pari tennisukkaa ja mummon karvahatun mukavasti törröttään, niin ei naisekkaa sitä lähde hypistelemään, mikä vitun oikeus miehillä on sitten lääppiä?
Kyllä sitä seksikkäästi voi pukeutua, ei ole sen vika kenen päällä vaate on, vaan katsojan, jos ei hallitse käytöstapoja.- naisetkin on sikoja
Itseasiassa lähtee.
Minun munille on käyty useasti, perseelle myös ja asialla naiset.Ei tietenkään sovi valittaa asiasta kun seksuaalinen häirintä ei toimi kuin yhteen suuntaan.Tasa-arvoa nääs.
- sirkkaliisa69
Monttu! Poket on ainakin niin ihanan ammattitaitoisia..
- hmmmm
pihla pub
- deekut
Jaa, pöhlö pub:D :D
- eka ja vika kerta
vähärauman liikekeskuksen vieres oleva
- TurosHomoGee
Kotibileet ja poikaseksi on valttia.
- Kipparipub
Porkan Kipppari-Pub.
- 4.pöytää
Siihen räkälään en jalallani astu,kuka sen omistaa,joku luvialainen jätekuskiko.
- Laatujätkä
Otavankadun irkkubaari.Viherpunikkisuvakkivajakkien paikka.Ei koskaan kellään rahaa,tupakkaa,tulta,puheaikaa kännykässä eikä mitään muuta päässä kuin pannulappu.Kuolema pummeille!
- Maailmanhalaajat
Olisin joskun käynyt oluella tuolla irkussa, mutta en päässyt baaria iltaisin ympäröivän vihervasemmistolaisen kuplan läpi. Alkoi rastapäiden ja kirpputoriämmien jutut sattumaan liikaa aivoihini ja jatkoin seuraavaan mestaan.
- KaijaKooHoo
Saako SETA kymmenykset Montun portsareilta?
- TurosHomoGee
Irkku ehkä saa?
- PaskaPassionLoppui
Passion. Oli niin paska palvelu. Ei kun hetkinen. SE PASKAHAN MENI JO KONKURSSIIN! JUMALA ON SITTENKIN OLEMASSA! PORILAINEN KULUTTAJA ON VIISAAMPI KUIN LUULIN.
- Kingi.mä
Tapion baari oli hieno paikka,siellä sai aina painia,ja toinen on keidas baari,hyviä muistoa nuoruus vuosilta,ja olihan tuo rentukkakin hyvä mesta.
- korupolli
Kirjakauppa. Miettikää ny mikä porukolliyrittäjä sitä pitää.
- TuroFapFapFapFapFap
Tumppu-Turoko siellä käy?
- Babelene
Kirjakauppa paras mesta Porissa, ihan ihmisten paikka!!!!! Suosittelen!
- korupolli
Babelene kirjoitti:
Kirjakauppa paras mesta Porissa, ihan ihmisten paikka!!!!! Suosittelen!
Omistaja täällä kehuu omaa paikkaansa...voi kyynel!
- Exjuristi
Heh, omistan siis kirjakaupan! Jee, nyt tässä keski-iän kriisissä minun ei tarvitsekaan enää miettiä uran vaihdosta! Minusta on tullut ravintoloitsija vastoin omaa tietämystäni.
- Havanna_x
Lippispäisiä jonneja, karvaranteita ja pöljät sisätilat.
- Adodis84
Havannassa helpoimmat muijat. Ovat vaan täynnä rumia tatuointeja ja haisevat malborolle. Hyi helvetti.
- kadunvarsiräkälä
Muutenkaan en kahta kertaa enempää havannaan poikkea.kumma läävä .
Paras paikka kattella mustalaisämmien parkkitouhuja ,kenenkää autoo ei laputeta vaik on keltasta sulkuviivaa ja liikennemerkkii,ihmisille lätkästää lappu ikkunaan kolmessa minuutissa?
Paskin puoli et saattaa turha"julkku" turonveli manniska istuskella näyttämässä linnunjalanpaksuista "hauista" ohikulkijoille ja ämmäänsä...josson enää yhdessä?
- Kipparipub
Käykö kukaan Porkan räkälässä ikinä?Porin pahin räkälä?
- Räkäläkö
Ei käydä! Mutta itse paljasti itsesi kertomalla, että se on räkälä, siis olet käynyt siellä. Emme vänkää asiasta asiantuntijan kanssa. Mutta kysymys sinulle: saitko Kippariin porttikiellon? Vaikutat sen verran katkeralta, että tohdin epäillä moista.
- RonkRunk
Missä ronkeli, siellä runkkari.
- TYMPÄÄNTYNYT
Kartaon kipakka on täysi paska olin siellä kahvilla 19.1.2016 otin sokeria 3 pakettia niin myyjä(rouva johtaja)rupesi aukomaan päätään "taidat pitää makeasta kahvista JA katsokkin että 3pakettia menee kahvikuppiin (pidän makeasta kahvista) ja kaiken kukkuraksi "rouva johtaja"katsoi etten pistä sokieia taskuun.Olisi varmaan soittanut poliisille jos olisin pistänyt sokeria taskuun.Varmaan akkaan vitutti kun pistin sokerit kahvin joukkoon.Mielestäni sokeria saa ottaa niin paljonko kahviin sitä tarvii eli 6 palaa mutta eihän sitä Baaria pidä kun poliisit pystyssä kun tulee linjaautoasemalle niin sen pihassa on 2-6 poliisi autoa eikö poliisilla ole muuta tekemistä kun istua kahvilla ja juoruta "rouva juhtajalle "mitä on tapahtunut .Luulisi että poliisilla on muutakin tekemistä kun istuu juoruumassa asjoita mitkä ei kuulu siviileille.Käsittääkseni poliisilaitoksella on kahvila missä voi poliisi juoda aamikahvinsa.Ihmettelen miten se pysyy pystussä sillä siellä on todella huomo palvelu tarkka kelloaika oli klo 8.00 enkä ikinä mene siihen paskaläävän,vaadin palvelua en vittuilua.... KERTOKAA OMA KOKEMUKSENNE KARTANON KIPAKASTA en oli ainoa koka valittaa paikasta.Samoin ROUVA myy kaljaa ennen klo 9,00
- Hyvälounaspaikka
Minä olen kyllä aina saanut Kartanon Kipakassa oikein hyvää palvelua.Maittava hyvä kotiruoka maksaa lounasaikaan VAIN 6 euroa! Käykää vaan karvakäsiläävissä syömässä teollista moskaa,tai mitä lie kafiireille niissä syöttävätkään.
- BeerHuntersyök
Beer Hunters. Hyi helvatas mikä lääkä. WC niin kamala ja epäsiisti, eikö olisi aika astua 2000 luvulle, paikka näyttää ihan kasariläävältä!
- PaskaPaikka
Baarikaappi. Niin epämääräistä ja nuorta asiakaskuntaa että kierrän kaukaa.
- niinonnähty
Kaikki baarit Porissa aivan paskaa!! Niinkuin koko porikin,,.junttiporukka,möhömahoineen,ässähuivit kaulassa latkii olutta,,,masentaa,,,,
- porilaistenmarssi
Ja sä olit raumam boek vai? Sivistynyt luuseri....buahahaaaaaaaaahaaaa!
- porilaistenmarssi
Lukko sucks! Tiedän 2015....tahdon 2016 silti ei vaan mestaruutta tule!!! Luuserit!!!
- KippariPub
Vieläkö Porkassa on KippariPub?Onko kukaan ikinä käynyt siellä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797