Poskiontelotulehdus ei meinaa parantua!

Ääni

Ns flunssa alkoi uudenvuoden tienoissa. Viime ke kävin lääkärillä, roxithromyciniä kirjoitti ja otrinivia. Meni hullummaksi vain. En voinut enää hengittää nenän kautta, yskin yöt. Käytin nenäkannua, mutta vesi ei mennyt läpi. Ke lääkäri sanoi korvakäytävien tulehtuneen, mutta sanoi sen parantuvan ab:lla. Crp 11.
Olo erittäin huono. Korvamittarilla 37.

Pe uudelleen lääkäriin. Vaihtoi Doximyciniin ja korvatipat Locacorten. Paineen tunne edelleen otsassa, yskiessä limaa, joskin yskä hieman vähentynyt.

Ulos en ole pystynyt nyt yli viikkoon. Kirkasta limaa valuu ihan melkein itsekseen, olotila puolisekava. Päässä ritisee edelleen. Limakalvot?

Mulla ollut pari vuotta sitten mykoplasma, joka meni keuhkokuumeeksi, myös pojalla, joka urheilupiireissä. Edelleen arvo korkealla, lähes 300. Lääkäreitä ei vain tämä kiinnosta. Ikää on 56.

Mitä neuvotte tekemään?

Luin pitkät jutut maitohappobakteereista. Aloitin eilen ottamalla kaksi kapselia, jota siis jatkan nyt.

Onko vinkata jokin purkki josta saisi ne kaikki kolme tarpeellista bakua? Esim onko iherbissä jokin tietty?

Kiitos etukäteen.

6

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joooojojojojoo

Itellä oli sama juttu. Oli yli vuoden putkeen poskiontelotulehdusta ja väsymystä sun muuta. Sitte tuttu ehdotti että rupeisin syömää vähähiilihydraattisen dietin mukaa vai miksä sitä nyt kutsutaa... jätin kaikki karkit, keksit, perunat, leivät, hedelmät ja sun muut missä on paljo hiilareita.
      Alko viikon kuluttua olo paranemaa kummasti. Oon sitä mieltä että noi lääkkeet on iha täyttä kusetusta. Muutaman antibiootti kuurin oon syöny ja ykskää ei oo auttanu.
      Suosittelen tutustumaa tohon vhh dietti juttuun. Ja antti heikkilän diettii nimenomaa. Googletappa antti heikkilä vhh ni löytyy hyviä juttuja.

• Tee tuo testi

niin löydät vastauksia, näyttää olevan tuosta kyse:

...................jatkuu. Kvht-altistus aiheuttaa kaikissa kudoksissa ja kaikilla limakalvoilla solutuhoa ja kolmen tärkeimmän L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteerin tuhoa. Aiheuttaen keuhkojen limakalvoilla astman kaltaisen tulehdustilan. Kosteusvauriohomeiden-antibiootti ja lääke-antibiootti tuhoaa limakalvojen kolmea tärkeintä L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteereita, josta seuraa 1.0-immuuni-puolustuksen heikkeneminen, josta taas seuraa 1.1-hermostollisen- ja 1.2-hormonaalisen-järjestelmän heikkeneminen, kunnes limakalvot ovat niin ”ohuet”, että veri irtoaa ja 1.0-immuunipuolustus romahtaa kokonaan, jolloin elimistö ei pysty enää taistelemaan sairauksia vastaan, josta surullisimmat seuraukset ovat:
      - Krooninen poskiontelotulehdus,
      - Syöpä ja
      - Kuumeeton keuhkokuume.
      Jatkuu tuossa testissä:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/kvht-kvht-altistuneen-oiretesti/

• jojoojojoijo

Mitä mieltä ite oot tosta antti heikkilästä? Auttaako jo ruokavalio muutos vai tarviiko lisäks popsia noita maitohappobakteereita?

• maito pois
    • nuhanenä

Minulla myös aikaisemmin ollut jatkuvia poskiontelotulehduksia, johon oon joutunut syömään useita antibioottikuureja.
      Käytin nasonexia melkein jatkuvasti ja duactia tarvittaessa, ei ne mitään auttanut, tuli ne siltikin.

Jätin nasonexit pois, duactia käytän jos on pakko, eli kun on niin tukkonen olo ettei saa nukuttua.
      Nyt on mennyt kaksi vuotta kun ei oo antibioottikuuria tarvinnut.

Eli jos on pieni poskiontelotulehdus niin ei kannata heti antibiootteja ottaa, ne paranee itsestään ja siihen tietysti kyllä auttaa esim. nasonex kuuri joka poistaa tulehduksen, koska on vaikea aina tietää onko kyseesä bakteerin aiheuttava tulehdus. Eli kärsivällisyyttä, ne paranee itsestään eikä tarvi rasittaa elimistöä antibiooteilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      80
      5656
    2. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      69
      5218
    3. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      37
      3793
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      105
      2897
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      94
      2762
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      36
      2724
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      13
      2001
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1746
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      234
      1624
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      156
      1394
    Aihe