Muistaako kukaan kuskia, joka sai nimensä Tammistossa olleen kaupan mukaan. Tapahtui -90 luvulla:
Tällä kuskilla oli reilun puolen tunnin tauko Varistossa Luhtitien 55 päättärillä. Oli vappu tulossa ja limpparia piti saada. Superpähkinä K-kauppa oli ihan vieressä, mutta Isojaossa Tammistossa oli limut tarjouksessa ja tämä kuski päätti säästää rahojansa kokonaista kaksi markkaa ja lähti lyhyellä tauolla ajeleen Isojakoon. Limunaadit ostettuaan kello olikin niin paljon, että Volvoon piti saada kunnolla vauhtia, jotta ei olisi myöhästynyt seuraavasta lähdöstä. Kaasupoljin oli lattiassa koko ajan, mutta myöhästyminen alkoi olla jo melko varmaa. Sitten oltiin kehä III:sen ja Vihdintien rampissa, kun bussi alkoi ikävästi kallistua kunnes se lopulta meni kokonaan kyljelleen. Miljoonan markan bussi meni lunastuskuntoon, eikä erillistä kaskoa yhtiöllä ollut, joten tuosta limun haku reissusta tuli melko kallis. Isojako kuljettaja tosin säästi kaksi markaa!
ISOJAKO
Isojako
4
360
Vastaukset
- Häh?
Niin?
- härski
oliko hartikainen?
- pieni mies
Kuulostaa siltä
- kopkop
tapausta en muista, mutta oikein hyvät kaupat noi oli etujätti ko? ja toinen vieressä jättijako.?
en enää muista..
Asuin silloin siellä lähellä niin kävin usein näissä kaupoissa.
niin ja hinnatkin siellä oli ei niin kuin nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789