Miten Windows 8 poistetaan?

Win8 sileeksi

Siis miten tyhjennän koko kiintolevyn, jossa on Windows 8?

28

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias !

      Miksi POISTAT ? ? ? ? ? ? ?

    • Helposti!

      Asentamalla jonkun uuden sen sijaan, siis formatoimalla kovo...

      Esin lataa ubuntu levykuva, polta se dvd:lle ja käynistä kone sillä!
      siittä se sitten lähtee..

    • memmu3

      Minkä ajattelit laittaa tilalle? Kyselen mielenkiinnosta vain :)

      Minulla on nyt WINDOWS 8,mutta 8.1. on "SUSI"! Hajotti koko kiintolevypaikan, ja ajurit joita ei enää saanut netistä tähän läppäriin jonka käytettynä ostin(vuoden -08 Acer aspire).

      • Win-7 Pro

        Lopeta se linux ohjelmiston tyrkytys tällä Win-8 keskustelu sivulla !


    • Asiallinen viesti minulta. Tuolla sen saa alustettua.

      • Win-7 Pro

        Tämä on Win-8 keskustelu sivu, joten koitetaan pitää ne ohjeet myös Windowsissa ! OK?


    • Aloittaja kysyi että miten Windows 8 saa poistettua ja vastasin että esim tällä ohjelmalla joka nyt sattui olemaan Linux peräinen, (Haittaako tämä?)

      En näe tässä mitään väärää vaikka palsta on Windows 8.

      Eriasia olisi jos joku ehdottelee Linux jakelun asettamista jos kysymys ei liity käyttiksen valintaan.

      • Win-7 Pro

        En jatka tätä "jossittelua" pidempään, mutta ole varovainen neuvojen jakelussa, sillä kyllä sen "kasin" saa pois uudella Windowsin asennuksella, joka "alustaa" koviksen uudessa asentelussa !

        Siis jätetään tämä sepustus tähän ! OK ???


      • 3.11 myyjänä aloitin
        Win-7 Pro kirjoitti:

        En jatka tätä "jossittelua" pidempään, mutta ole varovainen neuvojen jakelussa, sillä kyllä sen "kasin" saa pois uudella Windowsin asennuksella, joka "alustaa" koviksen uudessa asentelussa !

        Siis jätetään tämä sepustus tähän ! OK ???

        Mitä, "pro" leikkii taas kukkulankuningasta. Keskitypä välillä itse muuhun kuin tuohon junnaamiseen ja nettipolisointiin.

        Lue ensin, mistä kyse ja koeta pysyä itsekin aloituksen mukaisessa aiheessa! Turhaan aina väännät omia mielipiteitä, joita kukaan ei ketjussa ole kysynyt.

        Sovitaanko näin.


      • myyjänä kuolet......
        3.11 myyjänä aloitin kirjoitti:

        Mitä, "pro" leikkii taas kukkulankuningasta. Keskitypä välillä itse muuhun kuin tuohon junnaamiseen ja nettipolisointiin.

        Lue ensin, mistä kyse ja koeta pysyä itsekin aloituksen mukaisessa aiheessa! Turhaan aina väännät omia mielipiteitä, joita kukaan ei ketjussa ole kysynyt.

        Sovitaanko näin.

        Ei sovita !


    • Jos kyse on markettikoneesta niin ei välttämättä onnistu noin.

      Ei viitsitä tehdä tästä suurta väittelyä tai jos näin tapahtuu niin pitää ryhtyä toimeen.

      Jatkossa aion ehdottaa tällaisia jos se sopii hyvin kysymykseen.

      • Win-7 Pro

        ### Ei viitsitä tehdä tästä suurta väittelyä tai jos näin tapahtuu niin pitää ryhtyä toimeen.###

        Oliko tuo MINULLE ehdotus vai uhkaus ? Muista, että sivuston valvonta on annettu sinulle, mutta myös sinun on toimittava sääntöjen mukaan ! Joten.....................?


    • Sääntöjä pyrin noudattamaan ja en näe tässä rikkovan niitä?

    • Tuo oli siis ehdotus. Meinaan että näin pienestä asiasta ei kannata tehdä suurta asiaa.

      • Win-7 Pro

        Kiitos "selvennyksestä" ! Olen täysin samaa mieltä kanssasi ! Jatka hyvää sivun "holhousta" kuten tähänkin asti olet hoitanut !

        >>> Hiski


    • ei kasi fani

      Mutta. Jos palattais itse kysymykseen.
      Aloittaja kysyi miten win 8 poistetaan?
      Minuakin se kiinostaa, arvaatte varmaankin miksi. Joku kirjoitti, että lataamalla esim. joku linux-versio win 8 haipyy, mutta ehei. Minä olin jo aikaisemminkin monet kerrat kokeillut, enkä onnistunut. En levyltä enkä usb:tä.
      Nyt kuitenkin taaskin kokeilin ihan siksi, ettei muuten ihan uusi kone jäisi sen surkean käyttiksen takia käyttämättömäksi, mutta en tietenkään onnistunut sen paremmin kuin aikaisemminkaan.
      Win 8 on ja pysyy meidän kaikkien kiusana.

      • Näin tein ja onnistu

        Varma vinkki!

        Kun itse kyllästyin tämän Acerin i/ Aspiren kanssa veivaamaan noita ajureita = ostin SSD-levyn ja samalla sain enemmän ja nopeampaa tallennustilaa.

        Onneksi olin tehnyt alkuperäisestä seiskasta asennus-dvd-levyt, joista sain seiskan takasin tälle läpyskälle.

        Nyt kaikki toimii oikein ja tlipa koneesta nopeampikin kuin kasi black cavierilla!!


    • Win8 sileeksi

      Kiitos kaikille vastaajille! Latasin Ubuntun ja asensin tikulle. Siinä olikin tuo Gparted valmiina jolla alustin koko kiintolevyn :) Millä kiintolevyn vielä ylikirjoittaisi niin että sieltä ei kukaan mitään voisi palauttaa luettavaksi?



      • Win-8 Pro

      • Win8 sileeksi

      • tuotantolinja
        Win-8 Pro kirjoitti:

        Win-8.1 ei tarvi mitään "peräkamarin" koodauksia, sillä kasissa on kaikki tarvittavat ohjelmat huoltoon ja kohenteluun !

        Kaikki siis löytyy. Mikä erppinä. Ei kait vaan sappi!!!!


      • tuotanonlinja
        tuotantolinja kirjoitti:

        Kaikki siis löytyy. Mikä erppinä. Ei kait vaan sappi!!!!

        Voisitko "selväkirjoittaa" tuon toteamuksesi ymmärrettävässä asussa uudelleen, tai ehkä parempi, kun pidät se ikiomana aivopierunasi !


    • leeeeli

      Tuota.
      Onnistuitko panemaan Win8 sileeksi? Ja, miten?
      Eihän tuo antamasi (http://sourceforge.net/projects/nwipe/) osoite mihinkään johtanut. Tai kyllä se ladattava kohde löytyi, mutta ei se kuitenkaan auta saamaan Win8 koneelta pois.
      Joku sanoi että se on ja pysyy. Kyllä se on kuin hitsattuna koneella niin ettei sillä oikeastaan mitään tee.

      • Kyllä se poistuu

        Win8 on vain kiintolevyllä. Ne kun pyyhdit niin varmasti katoaa. MBR kannattaa myös tyhjentää/kirjoittaa jollain ohjelmalla uusiksi.


    • asentaan FreeBSD

      Ostaa uuden kovalevyn, vanhan ampuu haulikolla paskaksi, jotta se w8 ei enään ikinä kummittelisi miissään

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4660
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2584
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      148
      1857
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1598
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1473
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1327
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1315
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      60
      1252
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      47
      1243
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1073
    Aihe