Onko kellään ollut ongelmia kyseisten patterien kanssa, mekaanisella termostaatilla? Itselläni on lyhyen ajan sisällä kolmesta patterista hajonnut termostaatti, sitten on täysillä jatkuvasti. Vaikka säätöä kääntelee ei naksahda missään kohdassa mutta hohkaa tulikuumana. Ovat vain pari vuotta vanhoja ja lisäksi tosi vähäisellä käytöllä.
Enston Beta sähköpatterit?
7
3886
Vastaukset
- soitasinne
ei ainaskaan vielä, mulla on noita mekaanisia 3 kpl ja vielä pelaavat ihan ok.
Näissä on 5 vuoden takuu, joten otappa yhteyttä enstoon
http://products.ensto.com/documents/general/Ensto Electric takuu.pdf
valmistusaika näkyy muistaakseni laitteessa olevassa tarrassa. - termo
Näkyykö muuten pattereissa valmistus maata ? vaikkaan kiina, tällästä tämä sitten on kun mitään ei tehdä enään suomessa.
- Beta-laatua
Enston Beta hinta-laatu suhteeltaan varmaan huonoin patteri. Virossa koottu kiinalaisista osista. Saattaa olla tietysti nykyään jo kokonaan kinuski.
- 797979
Normi suoris viesti.... säästetään, säästetään ja säästetään.
Sitten sormi pers...ssä. Ei ollutkaan halpa :-) - soitasinne
Onkohan kuitenkaan noin että olis huonoin patteri? Veikkaan että halpahalli patterit on huonompia...
Kaikille tuotteille lasketaan nykyään aika mikä pitäis kestää, se liittyy siihen myöskin miten pitkän takuun antavat. Näillä 5v takuu, joten varmaan sen mukaan ovat laskeneet osien kestävyyttä. Jos kestää vain 2v, tulee takuukorjauksista niin paljon kuluja, että menee tappion puolelle pahasti.
Nämä on muuten tehty Suomessa, mikä on aikas harvinaista nykyään.- Bat Tero
Ei muuten ole tehty suomessa. Ja halpahallit tuota Enston betaa näkyy myyvän, ainakin täällä kaakkois-suomessa.
- Anonyymi
Kyllä on! Ostin Prismasta Beta patterin, joka pitäisi saada toimimaan kännykän kautta. Manuaalista vaihtoehtoa ei ole. ÄLKÄÄ OSTAKO ei toimi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863028
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232752Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092354- 401734
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421581- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411505- 281300
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201266- 951181