Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Psykiatria tuhoaa ihmiset

................

Älkää koskaan hakeutuko mtt toimistoon, pitäkää lapsenne erossa psykiatriasta.
Varoituksensanoja löytyy netistä kun tonkii!

37

1170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitutus

      Laitospsykiatrit ilmaisee hoidon alusta saakka että olet täysin arvoton paska eikä sinulla ole mitään ihmisarvoa.

    • ihmettelijä

      Mielenterveystoimistossa terapeutilla käydäksesi sinulle ANNETAAN jokin mielenterveysdiagnoosi, vaikka olisit mennyt VAIN hakemaan keskusteluapua esim perheongelmaan! Siellä ei voi käydä, jos ei ole "sairas", eli jos et ole mielenterveysongelmainen, sinusta tehdään sellainen antamalla jokin diagnoosi!!! Se, esim väkivaltainen läheinen, ei joudu mielenterveysdiagnosoitavaksi, jos ei itse mene omaan ongelmaansa hakemaan apua, ja voipa jopa vaikuttaa tuon "apua" hakemaan menneen diagnosontiin olemalla sen "mielenterveysongelmaisen" omainen, jonka kanssa nuo mtt:n terapeutit sitten tekevät yhteisyötä yrittäessään " auttaa" sitä keskusteluapua hakemaan tullutta " melenvikaista"! Siis esimerkkitapauksessa väkivaltainen on normihlö ja se, joka ei tiedä, miten tuon väkivallan saisi loppumaan ja hakee siihen ammattilaisilta neuvoja, diagnosoidaankin mielenterveyspotilaaksi!!! Tämä ei mahdu minun järkeeni, vaikka kuinka olen yrittänyt ymmärtää, ettei siellä voi noin vain käydä juttelemassa! Se keskusteluapua kaipaava leimataan mielenterveysdiagnoosilla, ja sen jälkeen on mielenterveyspotilas, on rekistereissä merkintä mielenterveysdiagnoosista, tilanteeseen keksitystä, eikä sitä saa millään kumottua!
      Tässä on vielä se puoli, että kun menet kertomaan ongelmiasi, usein et saa varsinaista apua, mutta KAIKKI, mitä kerrot, on ja pysyy siellä rekistereissä, myös muista kertomasi asiat. Myös, mitä se väkivaltainen on sinulle tehnyt. Jää vain mietittäväksi, mihin kaikkeen ajan myötä niitä tietoja voidaan käyttää...

      • oikeesti outoa

        Entäpä jos mtt:oon mennyt on väkivaltaisen lähimmäisen pakottamana mennyt? Ja saa sitten diagnoosin, että on joku härö? Kuka näistä ottaa vastuun, ettei jo ennestään vääryyttä kokenut saa kokea vielä rankempaa ja tulla diagnosoiduksi mielenterveyspotilaaksi?


      • Anonyymi

        "Mielenterveystoimistossa terapeutilla käydäksesi sinulle ANNETAAN jokin mielenterveysdiagnoosi, vaikka olisit mennyt VAIN hakemaan keskusteluapua esim perheongelmaan!"

        Ketju on vanha mutta erittäin aiheellinen. Edellinen kommentti on mielestäni joka sanaltaan oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mielenterveystoimistossa terapeutilla käydäksesi sinulle ANNETAAN jokin mielenterveysdiagnoosi, vaikka olisit mennyt VAIN hakemaan keskusteluapua esim perheongelmaan!"

        Ketju on vanha mutta erittäin aiheellinen. Edellinen kommentti on mielestäni joka sanaltaan oikea.

        Jep sormet syyhyten ovat etsimässä ihmisille kroonisia diagnooseja ja tunkemassa pillereitä. Puoskarit.

        Missä ihmisyys? Elämään kuuluva kärsimys? Se että kehitymme ja voimme oppia työkaluja elämässä pärjäämiseen?

        Se on unohtunut medikalisaatiomallin alle.

        Ihmisiä pidetään idiootteina jotka ei ilman huumaamistaan kykene mihinkään.


    • epätoivo

      No mitä ihmettä minä sitten teen. Alan olla siinä pisteessä, että elämästä ei tule enää mitään ja olen ihan lopussa. Mistä minä sitä apua sitten saan, jos kerran psykiatrillekkaan ei voi mennä?

      • Topoeivo

        Toki voi mennä kunhan muistaa myös joskus lähteä sieltä pois ;) Eikä sitä tarvitse mennä minnekään laitokseen. Oikea elämä on täällä ulkona, ja kun muistat sen kun olet edes vähänkin paremmassa kunnossa, ohjaa elämä uusille urille. Tuo laitostuminen ja pilleriorja on pahempaa. Kannattaa tutustua aina netin kautta myös lääkkeisiin, ohjeisiin että keskusteluihin.


      • 14 + 19

        Pyydä keskusteluapua kirkolta. Tai mene edes käymään kirkossa.

        Katsos, kun ennen mentiin joka sunnuntai kirkkoon voimia keräämään, jotta jaksettaisiin elää tässä pahassa maailmassa. Nykyään niin ei tehdä. Kestetään ja kestetään siihen saakka, kunnes ollaan ihan puhki ja sitten mennään lääkäriin. Sitten maalliset tahot yrittävät lääkitä ja ratkaista epätoivoisesti ongelmia, jotka ovat pohjimmiltaan jumalasuhteessa eivätkä ihmissuhteissa.

        Kaikki ihmiselämän ongelmat tulevat synnistä. Joko omista synneistä, toisten synnestä tai perisynnistä, mutta joka tapauksessa aina synnistä.


      • Anonyymi

    • Ei hyvää

      Nykypsykiatrian tarkoitukseksi on tullut "liian erilaisten" ihmisten keinotekoinen diagnosointi ja huumaaminen. Psykiatrian ihanne vaikuttaa olevan se että me kaikki olisimme tokkuraisina oravanpyörässä juoksevia koneita, joiden elämiin ei kuuluisi rikasta tunne-elämää tai persoonallisuuksia. Psykiatrit näkevät kaiken erilaisuuden pahana asiana, joka vaatii lääkitsemistä.

      • MrJuha82tuttutubesta

        Oon lääkityksen alainen ja mun tunne-elämä on rikasta, johon kuuluu naurut mm.


      • muistankin!
        MrJuha82tuttutubesta kirjoitti:

        Oon lääkityksen alainen ja mun tunne-elämä on rikasta, johon kuuluu naurut mm.

        Sä taidat olla se sama tyyppi joka toisessa ketjussa ehdotteli homojen pakkolääkitsemistä?


      • MrJuha82vaan
        muistankin! kirjoitti:

        Sä taidat olla se sama tyyppi joka toisessa ketjussa ehdotteli homojen pakkolääkitsemistä?

        Ei olet väärässä.
        Olen homojen kannattajia, enkä usko että homous on sairaus.
        Homous on geneettistä.
        Se on synnynnäistä.

        Muistit siis väärin tai tahallaan yrität mustamaalata mua.
        Jos niin, HYI HYI SUA.


      • MrJuha82vaansir
        muistankin! kirjoitti:

        Sä taidat olla se sama tyyppi joka toisessa ketjussa ehdotteli homojen pakkolääkitsemistä?

        Veikkaan, että sekoitat minut toiseen Juhaan tai sitten joku ääliö pilailee mun kustannuksellani ja käyttää mun nikkiä.


      • Anonyymi
        muistankin! kirjoitti:

        Sä taidat olla se sama tyyppi joka toisessa ketjussa ehdotteli homojen pakkolääkitsemistä?

        mikäs helvetin kommentti toi oli? ihan sivusta vaan kyselen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikäs helvetin kommentti toi oli? ihan sivusta vaan kyselen.

        Kyselet keskustelusta mikä täällä on käyty vuonna 2014?


      • Anonyymi

        Naulan kantaan! Psykiatriassa ihanneihminen on se, joka pillereiden voimalla juoksee oravanpyörässä hautaan asti antaen 110% työpanoksen suurpääoman eteen. Eikä varsinkaan valita koskaan mistään ja ennen kaikkea mukautuu hänelle asetettuun kapeaan muottiin.

        Raada, maksa veroja, osta, kuluta, tottele, katso Netflix, älä ajattele kriittisesti.

        Bää.

        t. "vaikeasti masentunut"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan! Psykiatriassa ihanneihminen on se, joka pillereiden voimalla juoksee oravanpyörässä hautaan asti antaen 110% työpanoksen suurpääoman eteen. Eikä varsinkaan valita koskaan mistään ja ennen kaikkea mukautuu hänelle asetettuun kapeaan muottiin.

        Raada, maksa veroja, osta, kuluta, tottele, katso Netflix, älä ajattele kriittisesti.

        Bää.

        t. "vaikeasti masentunut"

        Huomasin vuosia sitten että kun en valittanut paljoa mistään ja sopeuduin ns. muottiin niin pääsin kyllä helpommalla.
        Jälkeenpäin vasta tajusin että se oli suurin virheeni.

        Sitten kun taas aloin olla " tällä planeetalla " niin lähes kaikki asiat psykiatrian puolella tuntuivat hankalammilta koska se ei ollutkaan hyvä että aloin pärjätä.

        Kuitenkin opin sen että osaan sanoa vastaan joka ainoa kerta kun tarve vaatii.
        Ja minulla on lupa ja täysi oikeus ilmaista omat mielipiteeni. Alkuun etenkin se oli hankalampaa, aikojen myötä tosin helpompaa.

        Edelleen tosin joskus on pieni " pelko " siitä mitä uskaltaa sanoa ja mitä ei.
        Ja se jäi juuri siitä kun kauan sitten olin niin alistetussa asemassa. Heti kun laittoi vastaan niin tavallaan siitä " rangaistiin " tai jotenkin muuten ilmaistiin vastalause hyvin selkeästi.


    • 3+14

      Olen tuhottu psykiatrian toimesta. Jo vuoden syönneenä neuroleptejä korkeilla annoksilla ja lopettanut monta kertaa. Ja olen vasta vajaa 17. En koskaan tulee minuksi. Olen ns. raiskattu psykiatrian toimesta. Anteeksi antamatonta. Elän tuskin 30. Vuotiaaksi, minulla ei ole mitään kognintiivista lahjakkuutta.

    • Anonyymi

      Viisaasti sanottu. En koskaan, en ikinä, en milloinkaan antaisi lapseni kävellä MTT-toimistoon. Sieltä alkoi elämäni tuhoutuminen ja vuosien loputon lääkekierre. Lääkkeet tuhosi lopulta elämäni.

      • Anonyymi

        Samoin minun elämäni tuhoutui psyykenlääkkeiden takia. Pseudotieteestä on tehty suurta bisnestä, joka pyörittää jättimäistä teollisuudenalaa, jonka ylläpitäjinä ovat ihmiset, jotka ovat lääkeriippuvaisia.


      • Anonyymi

        Onnekseni en kysynyt omilta vanhemmiltani kun kävelin MT toimistoon sisään.

        Vanhemmat (perhe ja suku ylipäätään.) eivät aina automaattisesti ole kokoratkaisu, vaan he voivat olla myös osa ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnekseni en kysynyt omilta vanhemmiltani kun kävelin MT toimistoon sisään.

        Vanhemmat (perhe ja suku ylipäätään.) eivät aina automaattisesti ole kokoratkaisu, vaan he voivat olla myös osa ongelmaa.

        Jos lapsi kärsisi veisin hänet yksityispsykiatrille jolla olisi terapeutin pätevyys sekä terveen kriittistä ajattelua lääkkeistä (ja niiden määräämisestä alaikäisille joiden kasvu ja kehitys kesken), jotka osaisi kysyä enemmän mitä sinulle on tapahtunut sen sijaan että ovat määrittelemässä ihmisen keksimäänsä laatikkoon ja tunkemassa aineita miettien heti mikä vika ihmisessä on. ja käyttäisin läpi myös kunnon terveystarkastukset jossa mitattaisiin veriarvot kunnolla. Tätä ei tehty koskaan minulla mtt:llä vaan suorilta vaan nuori voimakkaille pillereille. Psykiatrilta voisi saada terapialähetteen. Terapioita on paljon erilaisia. Myös ravitsemus pitäisi tarkistaa koska ravinto ja elintavat on kaiken a ja o ja sen pitäisi olla keskiössä mitä se ei nykyisellään ole nykyajan myrkky-psykiatriassa.

        Onko lapsella liikaa ruutuaikaa, onko vitamiininpuutoksia, syökö lisäaineita tai sokeria mikä lisää levottomuutta jne.

        En minnekään resurssivajeiselle pilleri-MTT:lle, jossa hetkellinen kärsimys muutetaan krooniseksi aiheuttamalla potilaille aivojen ja hermoston toimintaan epätasapainoa ja häiriöitä neurotoksisilla psykoaktiivisilla aineilla. Miten lapsi selviää aikuisena kun koukutetaan fyysistä mukautumista aiheuttaviin hermostolle haitallisiin aineisiin ja jo lapsena ja nuorena hermosto kasvanut lääkkeen ympärillä? Siinä luodaan kroonikoita jotka on koukussa aineisiin. Jotka oppii käsittelemään ongelmiaan aineilla.

        Jos lapsen kehitykseen jää ongelmia lääkkeiden vuoksi(jota ei tutkita) kellään painotan EI kellään kiinnosta.

        Itse menin nuorena MTT:lle. Minulla oli tunne-elämän ongelmia reaktiona elämäntapahtumiin. Vuosia MTT:llä myöhemmin minulla oli hermosto-oireita, pahaa oloa reaktiona vaurioihin mitä lääkkeet minulle teki. Täysin eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minun elämäni tuhoutui psyykenlääkkeiden takia. Pseudotieteestä on tehty suurta bisnestä, joka pyörittää jättimäistä teollisuudenalaa, jonka ylläpitäjinä ovat ihmiset, jotka ovat lääkeriippuvaisia.

        Terapiaa ne tarvitsisivat aka. peilin eteen. Sanoman etusivu on pilattu lopullisesti = vain tyhjäpäille. Nämä tietyt prosessit ovat myös aivan turhia jos niihin ei reagoida ja niitä kehitetä. Lisää vaan tyhjänperäisiä muistioita muistion jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lapsi kärsisi veisin hänet yksityispsykiatrille jolla olisi terapeutin pätevyys sekä terveen kriittistä ajattelua lääkkeistä (ja niiden määräämisestä alaikäisille joiden kasvu ja kehitys kesken), jotka osaisi kysyä enemmän mitä sinulle on tapahtunut sen sijaan että ovat määrittelemässä ihmisen keksimäänsä laatikkoon ja tunkemassa aineita miettien heti mikä vika ihmisessä on. ja käyttäisin läpi myös kunnon terveystarkastukset jossa mitattaisiin veriarvot kunnolla. Tätä ei tehty koskaan minulla mtt:llä vaan suorilta vaan nuori voimakkaille pillereille. Psykiatrilta voisi saada terapialähetteen. Terapioita on paljon erilaisia. Myös ravitsemus pitäisi tarkistaa koska ravinto ja elintavat on kaiken a ja o ja sen pitäisi olla keskiössä mitä se ei nykyisellään ole nykyajan myrkky-psykiatriassa.

        Onko lapsella liikaa ruutuaikaa, onko vitamiininpuutoksia, syökö lisäaineita tai sokeria mikä lisää levottomuutta jne.

        En minnekään resurssivajeiselle pilleri-MTT:lle, jossa hetkellinen kärsimys muutetaan krooniseksi aiheuttamalla potilaille aivojen ja hermoston toimintaan epätasapainoa ja häiriöitä neurotoksisilla psykoaktiivisilla aineilla. Miten lapsi selviää aikuisena kun koukutetaan fyysistä mukautumista aiheuttaviin hermostolle haitallisiin aineisiin ja jo lapsena ja nuorena hermosto kasvanut lääkkeen ympärillä? Siinä luodaan kroonikoita jotka on koukussa aineisiin. Jotka oppii käsittelemään ongelmiaan aineilla.

        Jos lapsen kehitykseen jää ongelmia lääkkeiden vuoksi(jota ei tutkita) kellään painotan EI kellään kiinnosta.

        Itse menin nuorena MTT:lle. Minulla oli tunne-elämän ongelmia reaktiona elämäntapahtumiin. Vuosia MTT:llä myöhemmin minulla oli hermosto-oireita, pahaa oloa reaktiona vaurioihin mitä lääkkeet minulle teki. Täysin eri asia.

        Minun mielestä aikuisen terkein tehtävä on se ettei se yritä käyttää lasta oman sairautensa välikappaleena. Mutta ei taida olla ensimmäinen kerta kun ollaan erimieltä.


    • Anonyymi

      Nämä on aika kovia kommentteja, mutta mielestäni joka sana täyttä totta...Luin siis ketjun vasta nyt, ja tältä erää en kirjoita enempää, mutta sen verran on minullakin omia kokemuksia ja olen läheisesti tuntenut muita joilla on, että tällaiset puheenvuorot eivät ole liioittelua eivätkä niitä esittävät ihmiset ole poikkeustapauksia.

    • Anonyymi

      Erikoista on esimerkiksi se että olisi kirjoitettu asiakkaiden luottamuksellisia keskusteluja tapahtumineen ja nimineen tiedostoihin jotka ovat yhteydessä nettiin. Kukaan aidosti auttamassa oleva ei toimi niin. En ole koskaan myöskään kuullut mielenterveysjärjestöjen kritisoineen aktiivimalleja ja muita työllisyystoimia joiden tiedetään varmasti aiheuttavan ahdistusta sillä että ne yhtäaikaan syyllistävät ja kyseenlaistavat perustoimeentulon. Aika turhaahan siinä asiakkaan tilanteessa on tarjota minkäänlaista terapiaa tai lääkkeitäkään.

      Perustoimeentulo ja yksilön kunnioittamisen on siis oltava kunnossa ennen kuin mitään kahden henkilön välisiä keskusteluja voidaan käydä. Henkilötietoihin ei pidä kirjoittaa yksityiuskohtia tapahtumista. Sen sanoo jo tietosuojalaki joka kieltää tarpeettoman henkilötiedon tallentamisen. Luottamukselliset keskustelut eivät saa olla henkilötietoja.

    • Anonyymi

      Anna asiasi Herran haltuun.

      • Anonyymi

        Jeesus on Herra.

        Kristus pelastaa, psykiatria on tie kadotukseen.

        t. "vaikeasti masentunut"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on Herra.

        Kristus pelastaa, psykiatria on tie kadotukseen.

        t. "vaikeasti masentunut"

        Psykiatria on tie kadotukseen, jossa ihmisten tekemät mömmöt vie pois osan ihmisyydestä.


    • Anonyymi

      Siis nykyäänhän mielenterveysdiagnoosin saaneilta viedään niin oikeudet, että vaikka vuosia olisit poissa ollut hoidosta, niin vieläkin voidaan järjestää vaikka kotirauhan häirintöjä, seurata vapaasti kulkemista ja tietoliikennettä, käytellä uusia teknologisia kontrollikeinoja ynnämuita, jotka kuuluu pahimmillaan johonkin kauhuelokuvien kuvastoon ja harrastaa "yhteisöhoitoa". Näitä sitten käyteltäessä ja vuosia jahdattaessa sinut saadaan vahingossa tai tahallaan ilmaisemaan "oireita". Siinä sitten päästäänkin elämä kätevästi tuhoamaan.

      • Anonyymi

        Onkohan hoito jäänyt kesken vuosia sitten ?
        Järjissään oleva ihminen ei kuvittele hänen tekemisiään ja menemisiään seurattavan. Eikä myöskään luule, että joltain taholta huvikseen järjestettäisiin jotain kotirauhan häirintöjä.

        Kun tai jos on pysynyt vuosia poissa hoidon piiristä, niin luulisi ainakin, että elämä ja ajatukset ovat suurinpiirtein normalisoituneet. Kukaan ei ole jahtaamassa, mitä elämässäsi ja elämälläsi teet.

        Itse olen ollut vuosia poissa hoitokuvioista, ja jos elämäni sattuu lopullisesti tuhoutumaan, niin enhän voi siitä syyttää kuin ja ainoastaan itseäni. Ei sitä kukaan muu pysty tuhoamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan hoito jäänyt kesken vuosia sitten ?
        Järjissään oleva ihminen ei kuvittele hänen tekemisiään ja menemisiään seurattavan. Eikä myöskään luule, että joltain taholta huvikseen järjestettäisiin jotain kotirauhan häirintöjä.

        Kun tai jos on pysynyt vuosia poissa hoidon piiristä, niin luulisi ainakin, että elämä ja ajatukset ovat suurinpiirtein normalisoituneet. Kukaan ei ole jahtaamassa, mitä elämässäsi ja elämälläsi teet.

        Itse olen ollut vuosia poissa hoitokuvioista, ja jos elämäni sattuu lopullisesti tuhoutumaan, niin enhän voi siitä syyttää kuin ja ainoastaan itseäni. Ei sitä kukaan muu pysty tuhoamaan.

        Kyllä voidaan järjestää kotirauhan häirintää. Mjulkku saa vain asiattomasta häirinnästä isoa palkkaa, uhri mainehaitan ja ärsytyksen, ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voidaan järjestää kotirauhan häirintää. Mjulkku saa vain asiattomasta häirinnästä isoa palkkaa, uhri mainehaitan ja ärsytyksen, ei muuta.

        Jo pelkkä ajatus siitä, että jossain olisi rahaa, järjestää kotirauhan rikkomista ihan vain huvikseen on sairas.


    • Anonyymi

      Samanlainen käsitys ja kokemus minullakin. Nykyään ymmärrän pysyä kaukana kaikista terveydenhuollon ihmisistä jotka puhuu edes vähänkin mt suuntaan minulle.

    • Anonyymi

      Aina ajankohtainen ketju.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe