Olen aina ajatellut olevani perua rapunainen, ja nyt 33-vuotiaana huomaan olevani aina erilainen kuin rapuystäväni. Hän on syntynyt heinäkuun puolenvälin tienoolla kun itse olen 26 kesäkuuta. Hän leijailee jossain aivan ihme pilvissä. Nauru muuttuu itkuksi hetkessä, ja on muutenkin herkkä. Keskustellessamme aihe aina yhtäkkiä on hänessä ja hänen elämässä ja tunteissa..ei ehdi kuuntelemaan muita ollenkaan. Itse olen yllättävän karskin rehellisen suorasukanen ja jalat maassa. Tunne-elämä ei heittele niin laidasta laitaan ja olen nopea päätöksissä ja muutenkin ehkä jotenkin liika tunteilu ärsyttää.
Vaikuttaako kaksonen minussa, kun olen niin alkupään rapu?
Tosin löytyy minusta rapuakin todella paljon..
ONKO ALKUPÄÄN RAVUT ERILAISIA?
ALKUPÄÄN RAPU
5
180
Vastaukset
- harrastelija1
Minulle on opetettu että jos rapu syntyy aivan juhannuksen kynnyksellä tai viikkoa sen jälkeen niin ravullakin on kova ydin. Mutta kun vilkaisin kartaasi niin siellä oli paljon planeettoja syksyn merkeissä jotka vaikuttavat sinuun. Kokonaisuus siis pitäisi ottaa huomioon. Kaverreillasi voi olla enemän rapua kartalla. Olet muuten Beta tyylitietoinen individualisti ja sinulle sopisi syksyn merkit.
- alkuperäinen
Mielenkiintoista! KIITOS! Pitääpä paneutua asiaan tarkemmin..
- rap tap
minäkin olen 26.6 rapu ja meinasin just kysyä, että onko heinäkuun ravut jotenkin leijonamaisempia kuin kesäkuun. Tuntuu, että itse olen täysin kuoreen käpertyjä haaveilija ja loppupään rapukaverini täysin toista maata.
- 16+7
Minä jo luulin että olit tullut 33-vuotiaana järkiisi ja lakannut uskomasta moiseen huuhaaseen. Milloin ajattelit aikuistua?
- krapu
Asian sivusta, mutta käykää kattomassa mikä merkki sopis teille.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11861640
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542463- 562348
- 851431
- 2271417
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441141Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401100- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193944- 77823
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136719