Jos se on esim. 13 niin onko se lievästi vai paljon koholla?
Kuinka korkea S-TSH -arvo voi korkeimmillaan olla?
5
1774
Vastaukset
- vajis
Tuolla arvolla määrätään Thyroxin lääke heti. TSH voi olla 50 jopa paljon korkeampikin. Itse sain lääkityksen 9 arvolla heti työterveyslääkäriltä.
- Tepsuli
Moikka!
Mulla tsh 3 ja t4v 13. Olo aika surkea ollut jo pitkän aikaa. Arvot heitelleet laidasta laitaan. Nyt odottelen lääkärin soittoa viikon verran. Toivon saavani lääkityksen joka veisi tämän hirveän olon pois. - vajari
mulla tsh oli 115 kun vajaatoiminta todettiin
- tankade
Yksi mies joka teki itsemurhan, sen TSH oli 2000 . Se oli ollut MT-potilas jo 20 vuotta, mutta vailla kilpirauhaslääkitystä, kun sitä ei oltu hoksattu tutkia. :(
- Vajis n. 5
^ Ohhoh! :O
Tsh-arvolla vähän alle 5 olin mäkin vain "luulosairas ylensyövä mt-potilas" ja itsemurhan partaalla. Että yli 2000! Järkyttävää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849