Soneran suoria sähköpostiosoitteita

jatketaan1

[email protected]

( esimerkiksi voit oman sopimuksesi neuvotella uudestaan tai esim lopettaa adsl liittymän ennen ns "määräajan" täyttymistä. Esim jos tulosi tippuu liian paljon,tai tulee muita esteitä.Myös kaikki mobiililaajakaistan ongelmat jos liittymä ei ole toiminut kunnolla. ( täällä on oikeasti eri ihmiset töissä kuin noissa puhelinpalveluissa jotka ei voi mitään tehdä)


Lisäilkää muitakin.

6

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morjesta!

      Nyt on pakko tulla korjaamaan väärää informaatiota.
      Irtisanomistapauksissa tulee aina ottaa ensin yhteyttä asiakaspalveluun (p.020017000), joka tarkistaa tilanteen liittymältä ja keskustelee asiasta asiakkaan kanssa. Pelkkä sähköpostilla viestin laittaminen ei pura sopimusta tai tee minkäänlaista muutosta liittymälle.

      Meiliä laitetaan tuohon lootaan vain jos asiakaspalvelu niin erikseen pyytää ja jos tilanne sitä vaatii. Asiakaspalvelussa annetaan tiedot mitä meiliin tulee laittaa tiedoksi omasta liittymästä.
      Kaikki tarvittavat muutokset liittymälle tapahtuu asiakaspalvelun kanssa, ei meilitse lähetetyn "anomuksen" kautta.

      Selene@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

      • Turpakäräjä

        Puhelimella ei pääse asikaspalveluun jos ei halua ootella pari tuntia siitä maksaen, siinäpä se syy että sonera ei sähköisesti tee liittymän katkaisua, ihan turha koittaa selitellä muuta.
        Ja sonera veloittaa surutta asoista mitkä ei ole sopimuksessa eikä niitä käytetä, mutta mihinkäs rikollinen nimeltä sonera karvoistaan pääsee.


      • Turpakäräjä kirjoitti:

        Puhelimella ei pääse asikaspalveluun jos ei halua ootella pari tuntia siitä maksaen, siinäpä se syy että sonera ei sähköisesti tee liittymän katkaisua, ihan turha koittaa selitellä muuta.
        Ja sonera veloittaa surutta asoista mitkä ei ole sopimuksessa eikä niitä käytetä, mutta mihinkäs rikollinen nimeltä sonera karvoistaan pääsee.

        Tervehdys "Turpakäräjä"

        Voimakas avautuminen, hyvä sellainen! Tulin kirjoittelemaan vähän lisäinfoa ja vinkkiä sekä omaa näkökulmaa asiaan, mehukas aihe kun on :)

        Soittamisen lisäksi meidät tavoittaa myös netin kautta ja kannattaa tarkistaa onko ajanvarauskalenterissa vapaita aikoja, jolloin me soitamme takaisin: http://bit.ly/1e0AcOb Koski asia sitten irtisanomista, liittymän tietojen tarkistamista tai muita askarruttavia kysymyksiä. Omille Sivuillekin on tulossa takaisin kevään kintailla Chatti, niin pääsee tätäkin kautta asioimaan kanssamme :)

        Puhetta täällä päässä on ollut netin kautta irtisanomisista. Tuossa männä viikolla testattiin kanavapaketin irtisanomislomaketta sivuillamme pienelle asiakasryhmälle, joille meni tekstari linkin kera (linkkiä ei enää ole olemassa, koska oli testi) ja nyt siitä otetaan kokemuksia ja dataa talteen.

        Eli irtisanomisissa vielä mennään kuitenkin vanhalla kaavalla kunnes toisin ilmoitetaan.
        Näin asiakasneuvojan silmin minusta on erittäin hyvä ja antoisaa keskustella asiakkaan kanssa mikä on irtisanomisen syynä. Kaikki palaute toimitetaan eteenpäin ja monesti on itsellenikin tullut tapaus, jossa olemme pystynyt ratkaisemaan tilanteen niin, että liittymä säilyy: tehty ratkaisu palvelee liittymän omistajaa parhaiten ja/tai poistaa väärän luulon/puskatiedon, jolloin molemmat päättävät puhelun hyvillä mielin.

        Tämänkin ketjun palautteet toimitan eteenpäin ja kiitän niistä *tackar o bockar* Palautteen antaminen ja sen toimittaminen eteenpäin on yksi askel kehityksen suuntaamisessa. Siksi olenkin erittäin tyytyväinen tästä keskustelusta.

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


      • Turpakäräjä
        sonerapartio kirjoitti:

        Tervehdys "Turpakäräjä"

        Voimakas avautuminen, hyvä sellainen! Tulin kirjoittelemaan vähän lisäinfoa ja vinkkiä sekä omaa näkökulmaa asiaan, mehukas aihe kun on :)

        Soittamisen lisäksi meidät tavoittaa myös netin kautta ja kannattaa tarkistaa onko ajanvarauskalenterissa vapaita aikoja, jolloin me soitamme takaisin: http://bit.ly/1e0AcOb Koski asia sitten irtisanomista, liittymän tietojen tarkistamista tai muita askarruttavia kysymyksiä. Omille Sivuillekin on tulossa takaisin kevään kintailla Chatti, niin pääsee tätäkin kautta asioimaan kanssamme :)

        Puhetta täällä päässä on ollut netin kautta irtisanomisista. Tuossa männä viikolla testattiin kanavapaketin irtisanomislomaketta sivuillamme pienelle asiakasryhmälle, joille meni tekstari linkin kera (linkkiä ei enää ole olemassa, koska oli testi) ja nyt siitä otetaan kokemuksia ja dataa talteen.

        Eli irtisanomisissa vielä mennään kuitenkin vanhalla kaavalla kunnes toisin ilmoitetaan.
        Näin asiakasneuvojan silmin minusta on erittäin hyvä ja antoisaa keskustella asiakkaan kanssa mikä on irtisanomisen syynä. Kaikki palaute toimitetaan eteenpäin ja monesti on itsellenikin tullut tapaus, jossa olemme pystynyt ratkaisemaan tilanteen niin, että liittymä säilyy: tehty ratkaisu palvelee liittymän omistajaa parhaiten ja/tai poistaa väärän luulon/puskatiedon, jolloin molemmat päättävät puhelun hyvillä mielin.

        Tämänkin ketjun palautteet toimitan eteenpäin ja kiitän niistä *tackar o bockar* Palautteen antaminen ja sen toimittaminen eteenpäin on yksi askel kehityksen suuntaamisessa. Siksi olenkin erittäin tyytyväinen tästä keskustelusta.

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

        Niimpä.
        Mutta jos sonera ei tee sitä mitä pitää.
        Oli toinen nettioperaatori, mutta piti irtisanoa tuo, kun tili taloyhtiöön ilmainen soneran liittymä, no, kun oli halvempi otettiin samantien nopeuden nosto maksimiin, ja sopimukseen tuli että ei käytetä viihdepalvelua, sen merkkasivat sopimukseen myös, no.. ei mennyt aikaakaan kun tuli puolet isompi lasku kun piti, selvisi että jotekin sonera oli laittanut taas viihdepalvelun sopimukseen vaikka sitä siis ei oltu tilattu eikä käytetty, no.. asia tuntui selviävän ja saivat taas siivottua pelvelun pois mitä ei käytetä.
        Meni aikaa niin taas ovat laittaneet saman roskaviihdepaketin maksuun, eivätkä näy tekevän asialle mitään, elikkä mitäs se teidän mielestä on muuta kun rikollista asiakasta kohtaan soneralta?
        No, asia tullaan viemään kuluttaja-asiamiehelle.


      • Turpakäräjä kirjoitti:

        Niimpä.
        Mutta jos sonera ei tee sitä mitä pitää.
        Oli toinen nettioperaatori, mutta piti irtisanoa tuo, kun tili taloyhtiöön ilmainen soneran liittymä, no, kun oli halvempi otettiin samantien nopeuden nosto maksimiin, ja sopimukseen tuli että ei käytetä viihdepalvelua, sen merkkasivat sopimukseen myös, no.. ei mennyt aikaakaan kun tuli puolet isompi lasku kun piti, selvisi että jotekin sonera oli laittanut taas viihdepalvelun sopimukseen vaikka sitä siis ei oltu tilattu eikä käytetty, no.. asia tuntui selviävän ja saivat taas siivottua pelvelun pois mitä ei käytetä.
        Meni aikaa niin taas ovat laittaneet saman roskaviihdepaketin maksuun, eivätkä näy tekevän asialle mitään, elikkä mitäs se teidän mielestä on muuta kun rikollista asiakasta kohtaan soneralta?
        No, asia tullaan viemään kuluttaja-asiamiehelle.

        Kulmakarvani kohosivat ylös. Tahtoisin todellakin tarkistaa tämän liittymän tiedot.

        Eihän sinulla sattuisi olemaan tunnuksia Facebookkiin? Ymmärrän josset halua soittaa enää tästä niin siksi kysyin löytyykö tunnuksia tuonne. Jos löytyy niin tule osoitteeseen www.facebook.com/sonera ja laita sieltä tulemaan privaviesti asiakastietojen kera sekä selostusta tapahtuneesta.
        Kaiken järjen mukaan, sinun kertomaasi perustuen, koko Viihde-palvelua ei pitäisi olla merkittynä asiakastietoihisi jolloin ei laskuilla pitäisi olla mitään mainintaa tuotteesta saati hinnoittelua siitä.

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


    • vain puhelimella

      On se kummaa että näin netin kulta-aikana vieläkin pitää aina soitella sopimuksen purkamisessa. Varsinkin internet-firmoille. No se olisikin liian helppoa.
      Sähköinen tunnistautuminen sentään käytössä ja varmasti tekstillä voi kertoa tärkeimmän "haluan perua sopimukseni tästä päivästä lukien".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kysymys muille miehille

      Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      139
      7687
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

      jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      28
      2952
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

      Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      333
      1863
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

      Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      271
      1514
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

      Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      121
      1319
    6. Sokea "ystävälle"

      Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1179
    7. En ymmärrä käytöstäsi

      Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1082
    8. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

      Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      19
      986
    9. Kirkonkylän puliveivarit

      Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      21
      962
    10. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

      Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      82
      941
    Aihe