Soneran suoria sähköpostiosoitteita

jatketaan1

sopimushallinto@sonera.com

( esimerkiksi voit oman sopimuksesi neuvotella uudestaan tai esim lopettaa adsl liittymän ennen ns "määräajan" täyttymistä. Esim jos tulosi tippuu liian paljon,tai tulee muita esteitä.Myös kaikki mobiililaajakaistan ongelmat jos liittymä ei ole toiminut kunnolla. ( täällä on oikeasti eri ihmiset töissä kuin noissa puhelinpalveluissa jotka ei voi mitään tehdä)


Lisäilkää muitakin.

6

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morjesta!

      Nyt on pakko tulla korjaamaan väärää informaatiota.
      Irtisanomistapauksissa tulee aina ottaa ensin yhteyttä asiakaspalveluun (p.020017000), joka tarkistaa tilanteen liittymältä ja keskustelee asiasta asiakkaan kanssa. Pelkkä sähköpostilla viestin laittaminen ei pura sopimusta tai tee minkäänlaista muutosta liittymälle.

      Meiliä laitetaan tuohon lootaan vain jos asiakaspalvelu niin erikseen pyytää ja jos tilanne sitä vaatii. Asiakaspalvelussa annetaan tiedot mitä meiliin tulee laittaa tiedoksi omasta liittymästä.
      Kaikki tarvittavat muutokset liittymälle tapahtuu asiakaspalvelun kanssa, ei meilitse lähetetyn "anomuksen" kautta.

      Selene@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

      • Turpakäräjä

        Puhelimella ei pääse asikaspalveluun jos ei halua ootella pari tuntia siitä maksaen, siinäpä se syy että sonera ei sähköisesti tee liittymän katkaisua, ihan turha koittaa selitellä muuta.
        Ja sonera veloittaa surutta asoista mitkä ei ole sopimuksessa eikä niitä käytetä, mutta mihinkäs rikollinen nimeltä sonera karvoistaan pääsee.


      • Turpakäräjä kirjoitti:

        Puhelimella ei pääse asikaspalveluun jos ei halua ootella pari tuntia siitä maksaen, siinäpä se syy että sonera ei sähköisesti tee liittymän katkaisua, ihan turha koittaa selitellä muuta.
        Ja sonera veloittaa surutta asoista mitkä ei ole sopimuksessa eikä niitä käytetä, mutta mihinkäs rikollinen nimeltä sonera karvoistaan pääsee.

        Tervehdys "Turpakäräjä"

        Voimakas avautuminen, hyvä sellainen! Tulin kirjoittelemaan vähän lisäinfoa ja vinkkiä sekä omaa näkökulmaa asiaan, mehukas aihe kun on :)

        Soittamisen lisäksi meidät tavoittaa myös netin kautta ja kannattaa tarkistaa onko ajanvarauskalenterissa vapaita aikoja, jolloin me soitamme takaisin: http://bit.ly/1e0AcOb Koski asia sitten irtisanomista, liittymän tietojen tarkistamista tai muita askarruttavia kysymyksiä. Omille Sivuillekin on tulossa takaisin kevään kintailla Chatti, niin pääsee tätäkin kautta asioimaan kanssamme :)

        Puhetta täällä päässä on ollut netin kautta irtisanomisista. Tuossa männä viikolla testattiin kanavapaketin irtisanomislomaketta sivuillamme pienelle asiakasryhmälle, joille meni tekstari linkin kera (linkkiä ei enää ole olemassa, koska oli testi) ja nyt siitä otetaan kokemuksia ja dataa talteen.

        Eli irtisanomisissa vielä mennään kuitenkin vanhalla kaavalla kunnes toisin ilmoitetaan.
        Näin asiakasneuvojan silmin minusta on erittäin hyvä ja antoisaa keskustella asiakkaan kanssa mikä on irtisanomisen syynä. Kaikki palaute toimitetaan eteenpäin ja monesti on itsellenikin tullut tapaus, jossa olemme pystynyt ratkaisemaan tilanteen niin, että liittymä säilyy: tehty ratkaisu palvelee liittymän omistajaa parhaiten ja/tai poistaa väärän luulon/puskatiedon, jolloin molemmat päättävät puhelun hyvillä mielin.

        Tämänkin ketjun palautteet toimitan eteenpäin ja kiitän niistä *tackar o bockar* Palautteen antaminen ja sen toimittaminen eteenpäin on yksi askel kehityksen suuntaamisessa. Siksi olenkin erittäin tyytyväinen tästä keskustelusta.

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


      • Turpakäräjä
        sonerapartio kirjoitti:

        Tervehdys "Turpakäräjä"

        Voimakas avautuminen, hyvä sellainen! Tulin kirjoittelemaan vähän lisäinfoa ja vinkkiä sekä omaa näkökulmaa asiaan, mehukas aihe kun on :)

        Soittamisen lisäksi meidät tavoittaa myös netin kautta ja kannattaa tarkistaa onko ajanvarauskalenterissa vapaita aikoja, jolloin me soitamme takaisin: http://bit.ly/1e0AcOb Koski asia sitten irtisanomista, liittymän tietojen tarkistamista tai muita askarruttavia kysymyksiä. Omille Sivuillekin on tulossa takaisin kevään kintailla Chatti, niin pääsee tätäkin kautta asioimaan kanssamme :)

        Puhetta täällä päässä on ollut netin kautta irtisanomisista. Tuossa männä viikolla testattiin kanavapaketin irtisanomislomaketta sivuillamme pienelle asiakasryhmälle, joille meni tekstari linkin kera (linkkiä ei enää ole olemassa, koska oli testi) ja nyt siitä otetaan kokemuksia ja dataa talteen.

        Eli irtisanomisissa vielä mennään kuitenkin vanhalla kaavalla kunnes toisin ilmoitetaan.
        Näin asiakasneuvojan silmin minusta on erittäin hyvä ja antoisaa keskustella asiakkaan kanssa mikä on irtisanomisen syynä. Kaikki palaute toimitetaan eteenpäin ja monesti on itsellenikin tullut tapaus, jossa olemme pystynyt ratkaisemaan tilanteen niin, että liittymä säilyy: tehty ratkaisu palvelee liittymän omistajaa parhaiten ja/tai poistaa väärän luulon/puskatiedon, jolloin molemmat päättävät puhelun hyvillä mielin.

        Tämänkin ketjun palautteet toimitan eteenpäin ja kiitän niistä *tackar o bockar* Palautteen antaminen ja sen toimittaminen eteenpäin on yksi askel kehityksen suuntaamisessa. Siksi olenkin erittäin tyytyväinen tästä keskustelusta.

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

        Niimpä.
        Mutta jos sonera ei tee sitä mitä pitää.
        Oli toinen nettioperaatori, mutta piti irtisanoa tuo, kun tili taloyhtiöön ilmainen soneran liittymä, no, kun oli halvempi otettiin samantien nopeuden nosto maksimiin, ja sopimukseen tuli että ei käytetä viihdepalvelua, sen merkkasivat sopimukseen myös, no.. ei mennyt aikaakaan kun tuli puolet isompi lasku kun piti, selvisi että jotekin sonera oli laittanut taas viihdepalvelun sopimukseen vaikka sitä siis ei oltu tilattu eikä käytetty, no.. asia tuntui selviävän ja saivat taas siivottua pelvelun pois mitä ei käytetä.
        Meni aikaa niin taas ovat laittaneet saman roskaviihdepaketin maksuun, eivätkä näy tekevän asialle mitään, elikkä mitäs se teidän mielestä on muuta kun rikollista asiakasta kohtaan soneralta?
        No, asia tullaan viemään kuluttaja-asiamiehelle.


      • Turpakäräjä kirjoitti:

        Niimpä.
        Mutta jos sonera ei tee sitä mitä pitää.
        Oli toinen nettioperaatori, mutta piti irtisanoa tuo, kun tili taloyhtiöön ilmainen soneran liittymä, no, kun oli halvempi otettiin samantien nopeuden nosto maksimiin, ja sopimukseen tuli että ei käytetä viihdepalvelua, sen merkkasivat sopimukseen myös, no.. ei mennyt aikaakaan kun tuli puolet isompi lasku kun piti, selvisi että jotekin sonera oli laittanut taas viihdepalvelun sopimukseen vaikka sitä siis ei oltu tilattu eikä käytetty, no.. asia tuntui selviävän ja saivat taas siivottua pelvelun pois mitä ei käytetä.
        Meni aikaa niin taas ovat laittaneet saman roskaviihdepaketin maksuun, eivätkä näy tekevän asialle mitään, elikkä mitäs se teidän mielestä on muuta kun rikollista asiakasta kohtaan soneralta?
        No, asia tullaan viemään kuluttaja-asiamiehelle.

        Kulmakarvani kohosivat ylös. Tahtoisin todellakin tarkistaa tämän liittymän tiedot.

        Eihän sinulla sattuisi olemaan tunnuksia Facebookkiin? Ymmärrän josset halua soittaa enää tästä niin siksi kysyin löytyykö tunnuksia tuonne. Jos löytyy niin tule osoitteeseen www.facebook.com/sonera ja laita sieltä tulemaan privaviesti asiakastietojen kera sekä selostusta tapahtuneesta.
        Kaiken järjen mukaan, sinun kertomaasi perustuen, koko Viihde-palvelua ei pitäisi olla merkittynä asiakastietoihisi jolloin ei laskuilla pitäisi olla mitään mainintaa tuotteesta saati hinnoittelua siitä.

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


    • vain puhelimella

      On se kummaa että näin netin kulta-aikana vieläkin pitää aina soitella sopimuksen purkamisessa. Varsinkin internet-firmoille. No se olisikin liian helppoa.
      Sähköinen tunnistautuminen sentään käytössä ja varmasti tekstillä voi kertoa tärkeimmän "haluan perua sopimukseni tästä päivästä lukien".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Janne Ahonen E R O A A

      Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1625
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

      Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      125
      1424
    3. En kai koskaan saa sinua

      Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      82
      1260
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

      Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1153
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

      Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1028
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

      On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      999
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

      Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      213
      799
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

      Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      763
    9. Ootko huomannut miten

      pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      733
    10. Miksi ihmeessä?

      Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      698
    Aihe