Sadeasut,kontiot ja vaipat

Märät muovit

Kunpa jo tulisi kevät niin pääsisi ulkoilemaan sadekamppeissa..Alle laitan todella imukykyisen teippivaipan joka vahvistettu suorakaidevaipoilla,vaippojen päälle pvc leikkipuvun,niiden päälle sadehaalarin,lopuksi pitkä sadetakki,kontiot,saderukkaset ja sadehatun.Todella mukava ja turvallinen olo,voi pissata surutta isoon vaippaan luonnossa liikkuessa..Muita jotka harrastaa samanlaisia leikkejä?T.Kampemies 38v

51

2748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadeasussa

      Tykkään leikkiä ja olla sadeasussa vaikka sidottuna. Mutta en käytä vaippoja, vaan asut ja se, että voisi olla toiselle iloksi ja miltä näyttää tai tuntua:) Avuttomana sidottuna sadeasuun toisen mielikuvituksen kohteena:), muovi-, pvc, yms asussa. Minkälainen on pvc -leikkipuku?

      • moikka täällä olis kans sadeasuilla leikkivä mies uudeltamaalta olis kiva leikkii yhdessä kaikkee kivaa sadeasuissa sisätiloissa.


      • heippa sadeasumies ota yhteyttän muhun reilusti ja sotketaan sadeasut oikein kunnolla ja nautiskellaan toistemme asuista ja muustakin jos haluat.


    • Paljon saippuaa.

      Jospa joskus löytyisi mukava nainen, joka oleskelis himassa kurahousut jalassa. Sellaisen kanssa kun saunaan pääsisi, niin olisi ainakin lämmin.

    • poika12345

      Hienoa, että on meitä muitakin pikkupoika jotka tykkäämme leikkiä kaikkea mukavaan...

      • hei halusitko sadeasu kumppari homoseuraa


      • inkankuolaa

        Tykkään kanssa kurahousuista etenkin Rukan keltaisista ja mitä kuraisemmat sitä parempi ;-) ne jalassa on mukavaa haistella sukulaisnaisen vanhoja Hai saappaita joissa on sen tyttären vanhat hikiset sukat niistä kurikset kastuu mukavasti sisältä monasti !


    • juu kyl meit o sadeasuisia on jonki verran kyl iteki tykkään pitää sadeasuja ja vaippoja sisällä ollessani kyl ja voisin kyl toteuttaa muiden toiveit jos vaan haluaa ite oon tääl itähesas jos kiinnostaa

      • Kontiopoika

        Minulla on myös intohimona suuret Kontio - kumisaappaat ja täydellinen sadeasu johon kuuluu paksut keltaiset olkainkurahousut, vihreä sadetakki ja keltainen sydvesti. Sadeasun alle puetaan vanhan ajan verkkarit ja niiden alle isot vaipat ja muovihousut. Usein ulkoilun jälkeen pidän varusteita myös sisällä ja annan vaipan täyttyä pitkin iltaa.


      • Kontiopoika kirjoitti:

        Minulla on myös intohimona suuret Kontio - kumisaappaat ja täydellinen sadeasu johon kuuluu paksut keltaiset olkainkurahousut, vihreä sadetakki ja keltainen sydvesti. Sadeasun alle puetaan vanhan ajan verkkarit ja niiden alle isot vaipat ja muovihousut. Usein ulkoilun jälkeen pidän varusteita myös sisällä ja annan vaipan täyttyä pitkin iltaa.

        heippa sadeasupoika täällä olis sadeasumies vailla sadeasuseuraa hmm runkku sellasta jos kiinnostaa r sadeasuihin saappaisiin ym ja mul on omii asuja paljon


      • poika12345

        Miten sut tavoitaa?



      • poika12345 kirjoitti:

        Miten sut tavoitaa?

        moi poika 12345 laita viestii tähän numeroon 040-7726905 tai [email protected]


    • Kontiopoika-81

      Itsellä on intohimona Kontiot- saappaat, sadeasut. Muutaman kerran pidin sadeasun päällään sekä Kontiot jalassaan. Alla ei mitään vaatteita. Tuntui ihan kiihottavalta ja kiimaiselta.

      • heippa kontio sadaesupoika kiinnostaisko kiimanen saapas sadaesuseura mulla
        paljon erillaisii sadaasuja sadehaalareita kahluuhaalarit sadetakkeja kurahousuja
        kumppareita pvc hanskat .


    • juppe...

      mitäs sitä täällä vaan jutustellaan, ei muuta kuin mukaan seuraavaan sadeasujen ystävien tapaamisiin. Siellä on noita kaikkia harrastettu, joten ei ole ihmettelijöitä vaan voi kukin olla oma ittensä. Ajankohta on viikonloppu 11-13.4.

    • moikka kiinnostaisko sua sadeasu/kumppari seura mä 50v uudeltamaalta ja jokseenkin samankaltasii leikkejä harrastan sisällä ja ulkona kuitenkaan en käytä vaippoja mut on ollu mielessä vaipat alle ja muuta asuu päälle ja voi huolettomasti olla úlkona myös kura savi leikit onnaa hyvin. entäs sulla.

      • swan2015

        mulla on myös oranssi sadehaalari ja sinivalkoinen sade haalari kaapissa ja pitkät kumi hanskat niitten kanssa on mukava käydä mudassa ja liejussa ja sotkea asut kunnolla


      • swan2015 kirjoitti:

        mulla on myös oranssi sadehaalari ja sinivalkoinen sade haalari kaapissa ja pitkät kumi hanskat niitten kanssa on mukava käydä mudassa ja liejussa ja sotkea asut kunnolla

        moikka kiitos vastauksesta ja mielenkiinnosta koska sulle käy peuhaaminen sadeasuissa ym olisko sulla paikkaa näin ens alkuun.


      • swan2015 kirjoitti:

        mulla on myös oranssi sadehaalari ja sinivalkoinen sade haalari kaapissa ja pitkät kumi hanskat niitten kanssa on mukava käydä mudassa ja liejussa ja sotkea asut kunnolla

        moi ai sullakin sadeasu kuraleikit fetissinä saatko orkut kurassa savivellissä möyrinnästä mä saan yksinkin se menettelee mut samanhenkisen kaverin kans se olis tuplasti kivempaa/kiihottavampaa. hmm kiinnostaisko sua muunlainekin touhu kun kura savi möyrintä.


    • Sanos muuta

    • Kurahousu season?

      Johan näitä pervoja ilmaantuikin katukuvaan kun eilen vähän tuli vettä pääkaupunkiseudulla...

      • Jahas, että tälläistä keskustelua täällä on käyty sadeasuista, kurailusta yms niihin liittyvistä. Itse juuri olen kirjaantunut sivustolle mukaan ja myös minä olen tavalla tai toisella jonkin sortin fetisti sadeasumaailmassa. Itselläni on muutamia asuja olemassa siis erilaisia. En varsinaisesti niitä monia omaa, mutta niiihin on välillä mukava pukeutua myös sisäoloissa. Huomasin myös että sadeasuisila on jotain tapaamisi juttujakin? Vai luinko ihan väärin? Tosin varmaan itse en niin kovin innokkaasti olisi lähdössä niihin mukaan vaikka ei olekkaan esteitä sinäänsä semmoisiinkin lähteä mukaan. Olen tuossa etsinyt myös muunlaista tietoutta tuosta mitä ilmeisemmin itsellänikin olevasta fetismistä. Huomasin vaan, ettei Suomessa ainakaan ole kovinkaan paljon esillä kuten esim on muutamassa muussa pohjoismaassa. Ikäväkseni myös törmäsin seikkaan josta havaitsin ettei Suomessa oikeastaan enään valmisteta sadeasusteita, vai olenko siinäkin vähän sitten vielä hakusessa?


    • juppe...

      seculle:
      tapaamsia on, seuraava ajankohta on 10-12.10, suosittelen mukaantuloa vaikka vain päiväseltään, sitten tiedät onko se sinun juttusi vai ei.

      niin, ja sadeasuja ei todellakaan enää valmisteta Suomessa

    • poika12345

      Hienoa, että tulee taas kevät ja kuraleikit. Viihdyn sekä kurahousuissa, että muovipöksyissä joissa on vaippa.

      • juu ja minä kans viihyn vaipas ja sadeasussa kans


    • xxGayxx

      Lauantaina Kontiot jalassa Seinäjoella ulkoilua.

    • metsienpari

      Itä-Suomen metsissä tiukka puulipuku päällä kauniin vaimoni kanssa, joka onnekseni tykkää samasta jutusta... Metsä on se jokin joka antaa kiksejä ;)

      • Tuuliasussa

        Oli kiva lukea tuota tekstiä. Teidän mukana voisi olla metsässä ja mitä voisikaan keksiä. Mitä tykkäisitte, jos olisi tiukassa liukkaassa tuuliasussa sidottuna semmoisella retkellä?


    • ropisee

      Olisiko Lappeenrannan alueella sadeasuista kiinnostunutta.
      Voitaisiin vaik alkuun kuljeskella muina miehinä.

      • Anonyymi

        Joo pappilanniemeen muina miehinä kuljeksimaan .


    • sadeasussa

      Voisi sitä mennä vaikka punaisessa- tai sadeasussa kahville tai jopa kylään, jos olisi sellainen joka tykkäisi näkemästään. Ja siihen lisäksi voisi olla vaikka sidottuna, jos tulisi lisää ajatuksia?

    • ropisee

      Oliko ehdotus.

    • ropisee

      Keli mitä parhain. Sopivasti vaan alle jotain.. LPR

    • VainEiSeksistäKyse

      "Sadeasut,kontiot ja vaipat"

      Tässä taas fantasiaa jolla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa

      • Onpaskyse

        Sä et vain ymmärrä.


      • VainEiSeksistäKyse
        Onpaskyse kirjoitti:

        Sä et vain ymmärrä.

        "Sä et vain ymmärrä."

        Mitä pitäisi, miten pitäisi ymmärtää tällä "Sadeasut,kontiot ja vaipat" jutulla olevan kyse seksistä, ethän sinäkään osannut kertoa väitteesi tueksi mitään asiaasi tukevaa.

        Eli tässä taas fantasiaa jolla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa, kuten jo tuli ylempänäkin todettua


    • sadeasussa

      Tuli käytyä Lappeenrannassa sadeasussa vaan ei tullut ketään kaveria. Toisaalta oli sen verran kostea keli, ettei erottunut ympäristöstä. Toisaalta ei se ollut tarkoituskaan erottua. Vaan tämä onkin sellaiselle joka tykkää samantapaisesta jutusta.

    • ropisee

      Pientä vinkkiä paikasta ja ajasta ennakkoon.

    • ropisee

      Taas taitaa tulla ukkos kuuroa illaksi. Lähtisikö kukaan sateeseen? Lappeenranta pohjois puoli.

    • Anonyymi

      Elikkä Kunpa jo tulisi sade niin pääsisi pissaamaan vaippoihin..Alle laitan todella teippautuvan kykyvaipan joka vahvistettu suorakaidesadepuvulla, sen päälle pvc liekkipuku,niiden päälle keväthaalari,lopuksi pitkä kontio,saderukkaset ja lierihatun.Todella mukava ja turvaton olo,voi ulkoilla surutta isoon luontoon liikkuessa..Muita jotka harrastaa samanlaisia vaippoja?T.Kampemies 83v

    • Anonyymi

      Naapurilla oli tapana pitää kontiot tuulettumassa pihakatoksessa. Kerran kävin vaivihkaa vääntämässä ripulipaskat sen kumppareihin. Ai sitä onnenhuumaa ku sain ähkästä suolen tyhjäksi. Varmaan naapurikin tykkäsi ku se suureen ääneen noitu onnesta.

    • Anonyymi

      Onko täällä vanhempaa miestä jolla olisi lainata kunnon sadekamppeita vähän nuoremmalle kurispojalle? Itse haluisin kokeilla kunnon varustuksia, mutta minulta ei sellaisia löydy.

      • Anonyymi

        Täällä olis pk-seudulla, ei nyt mikään semivanha kylläkään. Ja löytyy kunnon setti aikuisten kurahanskoja myöten.


      • Anonyymi

        No mikään vanha tarvitse ollakaan.


      • Anonyymi

        Mites tähän kurispoikaan sais kontaktii? Täällä lainakamppeet venaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites tähän kurispoikaan sais kontaktii? Täällä lainakamppeet venaa...

        Minkäs ikäinen sitten olet? 50 ukm:stä kiinnostaisi myös kiiltävät kura-asut,saappaat ym.,kutsu kylään kokeilemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis pk-seudulla, ei nyt mikään semivanha kylläkään. Ja löytyy kunnon setti aikuisten kurahanskoja myöten.

        Ei tarvitsisi toisen asuja itselläni on kyllä, mutta voisin laittaa päälle kumisaappaat, kumikäsineet ja sadeasun ettei näkyisi edes nenänpäätä, jos olisi tuollaista seuraa tarjolla:)


    • Anonyymi

      Kurispoika haluaisi ottaa vanhempaan kurismieheen kontaktia. Miten se onnistuisi? Onko sinulla asuja?

      • Tein tunnuksen, jotta minuun voi ottaa yhteyttä.


    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe