Jooh eli minun autoon on murtauduttu keskellä kyllää. Vihree Nissan Primera. Viety mankka. Poliisille ilmoitettu. Tietääköhän kukkaan kukase rosvo ois?
Rosvoja Sonkajärvellä
4
570
Vastaukset
- Antiikki2
Olisko rosvo Ronkainen tai joku muu?
- Näin se on
Poliisille turha ilmoittaa ne aivan perseestä. Mullakin muutama vuosi sitten joku kaahasi yöllä pensaat nurin, soittelin muka poliisille melkeinpä v..tuili eikä viitsineet edes käydä katsomassa. Mutta on ne miehiksi tuolla tienpäällä!
- tosikko5
No heidän välinpitämättömyys johtuu siitä, kun ei ole aivoja millä tutkia ja päätellä asioita. Ennen oli edes palikka testi,,, oli laatikko jossa oli kaksi reikää toinen reikä pyöreä toinen neliskanttinen ja vastaavasti em. muotoiset kapulat. Jos sait kapulat reikiin pääsit älynpuolesta ja jos sait kapulat muuten menemään pääsit voimien puolesta. Nyt on vain yksi reikä ja yksi kapula :)
- Toinen tosikko
Tässä naapuri kunnassa seurattu myös poliisin saamattomuutta. Ovat tehneet eräästä autosta ilmoituksia joka ajelee väärillä kilvillä ei vain näytä tapahtuvan mitään, vaikka tietävät paikan missä auto pidetään parkissa. Ehken sitten tapahtuu kun on jo myöhäistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089