kalat-mies, etäsuhde ja aivan pihalla kaikesta

hipponen

Tarina lyhyesti: tavattiin kesän alussa, rakastuttiin päätä pahkaa vaikka välimatkaa on ihan liikaa mutta päätimme ettei se haittaa. Loppusyksyyn saakka näimme säännöllisen epäsäännöllisesti kerran-kolme kertaa kuussa. Minä olin aloittanut e-pillereiden syönnin, ja ne tekivät minusta aika sekopään. Kehitin ihmeellisiä asioita, kuten että kalamies haluaisi exänsä takaisin ym. Olin todella ahdistunut, masentunut ja vihainen. Onneksi lopetin niiden syönnin ja nykyään oloni on täysin normaali taas.

Tänä loppuaikana kuitnekin omassa ahdistuksessani ahdistin myös kalan nurkkaan puhumalla, jankkaamalla yhteisestä tulevaisuudesta ym., että nyt pitäisi tietää mihin suuntaa ollaan menossa. Muistan tuon viikonlopun elävästi - sihen loppuivat "kultaseni"- viestit ja muut hellät sanat. Alkoi etääntyminen, jota on nyt kestänyt n. 2 kuukautta. Olemme nähneet viimeksi kuukausi sitten.

Mitään tästä tilanteesta mies ei suostu puhumaan. Hän menee samantien lukkoon ja lopettaa keskustelun, saattaa mennä monta päivää, ennenkuin hän kirjoittaa mitään. Olen kysynyt, että mitä hän nyt haluaa meidän tekevän, mutta hän ei kuulemma tiedä, mitä haluaa minulta, tai miltään muultakaan. SAnoo välittävänsä kuitenkin edelleen. Mitään tapaamista en ole edes uskaltanut ehdottaa, koska varmaan ahdistuisi siitä.

Tilanne oli tosiaan jouluna niin paha, ettemme olleet edes tekstiviestiväleissä. Nyt hän sentään vastaa ne hyvät yöt, jos iltaisin jotain kirjoittelemme fb:ssä, mutta ei aloita itse kirjoittamista. Kokeilin taannoin, että jos en kirjoita hänelle mitään, kirjoittaako hän minulle. No kirjoitti sitten 3 päivän jälkeen. En vaan ymmärrä tätä. Emme pysty puhumaan mistään meihin liittyvästä, koska hän ahdistuu heti. Olen antanut kultatarjottimella miljoona tapaa päästä minusta eroon jos niin haluaa, mutta e ole niin tehnyt. Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä? Olen edelleen niin rakastunut häneen, että meinaan seota. tämä kaikki on vaikuttanut minuun todella suuresti, enkä haluaisi hänestä luopua. Kolmekymppisiä olemme molemmat. Ja olen härkä.

0

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Yritin nainen

        Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
        Ikävä
        90
        1768
      2. Miksi et voi

        Soittaa tai laittaa viestiä
        Ikävä
        118
        1492
      3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

        https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
        Maailman menoa
        110
        995
      4. Iso ikävä sinua nainen

        Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
        Ikävä
        31
        966
      5. Mistä tykkäät

        Erityisesti kaivattusi olemuksessa
        Ikävä
        45
        832
      6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

        Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        728
      7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

        Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
        Ikävä
        30
        701
      8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

        ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
        Ikävä
        51
        691
      9. Tunnustan nyt

        Tykkään katsella sua😍
        Ikävä
        32
        676
      10. Hyvää yötä

        Naiselle, joka ikävöi. 🩷
        Ikävä
        25
        623
      Aihe