Varokaa ateismin kiroa!

kristuksen lähetti

Ateismi on syntynyt vastaväitteeksi Jumalan pyhälle totuudelle. Maailmassa om pyhyyttä ja epäpyhyyttä. Pyhyyteen kuuluvat mm. nöyryys, rakkaus, usko, toivo, kiitollisuus ja epäpyhyyteen näiden vastakohdat ylpeys, epäusko, epätoivo, viha, kiittämättömyys.

Todellisuudessa Jumalan pyhyyden kieltäminen on saanut alkunsa siitä että tietyt tahot ovat tarttuneet epäpyhään, mustaan raamattuun ja alkanut opettaa kaikkialla ettei ihminen tarvitse itseään suurempaa ohjeistajaa vaan että voi mustan magian avulla kasvaa yli-ihmiseksi ja olla niin ollen ylpeä, kiittämätön, vihamielinen, uskoa vain itseensä ja toivoa vain omaa parastaan.

Kaikki tämä ateismi on samaa mustan magian tekosia. Hakaristin vale ja Himmlerin kultti on samaa itsensä korottamista jossa eletään omasta yli-ihmisyyden harhaluulosta. Se on kaikki noituutta.

Ottakaa sen sijaan rakkauden ja nöyryyden uskon jossa pyhät elävät totuuden sanasta.

24

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksen veren juominen, lihan syöminen ja palvominen on modernia kannibalistista taikauskoa. Jos ei veri maistu, niin ikuinen helvet'ti odottaa ikuisen kidutuksen kera.
      Kannnattaisi varmaankin alkaa vapaaehtoisesti alkaa palvomaan Jeesusta ja ryystämään Jeesuksen verta ettei helvet'ti peri.

• "Ateismi on syntynyt vastaväitteeksi Jumalan pyhälle totuudelle."

Älä valehtele. Ateismi oli olemassa jo ennen "Jumalan pyhää totuutta".

• kristuksen lähetti

Jumalan pyhä totuus oli ennen ihmistä. Ihminen on nimittäin luotu.

• kristuksen lähetti kirjoitti:

Jumalan pyhä totuus oli ennen ihmistä. Ihminen on nimittäin luotu.

Kävisikö seuraava tuote öylätistä ja viininaukusta ja se olisi myös ruokaisempaa ?

Toki edellyttäen, että ekumeeninen neuvosto hyväksyisi tuotteen ja todistuksena olisi Joutsenmerkki ja risti.

Mustamakkara on perinteinen, tamperelaisten nimikkoruoakseen ottama verimakkara. Sitä tiedetään valmistetun jo 1500-luvulla.[1] Verimakkaroita on tunnettu ympäri Eurooppaa jo antiikin ajoista. Kuuma sian verimakkara -nimestä luovuttiin 1980-luvulla ja tilalle tuli miellyttävämpi nimi mustamakkara, jolloin makkaran suosio nousi.

• kristuksen lähetti
        epikuros kirjoitti:

Kävisikö seuraava tuote öylätistä ja viininaukusta ja se olisi myös ruokaisempaa ?

Toki edellyttäen, että ekumeeninen neuvosto hyväksyisi tuotteen ja todistuksena olisi Joutsenmerkki ja risti.

Mustamakkara on perinteinen, tamperelaisten nimikkoruoakseen ottama verimakkara. Sitä tiedetään valmistetun jo 1500-luvulla.[1] Verimakkaroita on tunnettu ympäri Eurooppaa jo antiikin ajoista. Kuuma sian verimakkara -nimestä luovuttiin 1980-luvulla ja tilalle tuli miellyttävämpi nimi mustamakkara, jolloin makkaran suosio nousi.

Ylpeys, kiittämättömyys, viha ja kyynisyys. Niistä on ateistin elämä tehty.

Niinkö? Ihanko itse päättelit? Valitettavasti en voi allekirjoittaa yhtäkään noista väittämistäsi, joten voisitko hieman perustella..

kristuksen lähetti

>>>Ylpeys, kiittämättömyys, viha ja kyynisyys. Niistä on ateistin elämä tehty.

• Ei suinkaan, taas kerran Sinulle tiedoksi: ateisti ei usko jumaluuksiin - niin yksinkertaista tämä elämä voi olla. Toisinaan !

• Täällä planeetallamme ei ole pelkästään ateisteja ja oikeita kristittyjä.

Miten muiden jumalien (myös niiden kristinuskon jumalien, jotka ovat "vääriä" tulkintoja) kannattajat sijoittuvat pyhien ja epäpyhien joukkoon?

Miten on mahdollista, että ateistien ja "epäjumalanpalvelijoiden" joukossa olen kokenut nöyryyttä, uhrautuvaisuutta, rakkautta, toivoa, kiitollisuutta, lämpöä, veljeyttä jne.

Miten puolestaan on mahdollista että "pyhien" joukossa olen nähnyt itsekkyyttä, ylpeyttä, vihaa, halveksimista, vähättelyä, ymmärtämättömyyttä ym.

Emmekö voisi olla vain ihmisiä. Ihmisiä heikkouksinemme ja vahvuuksinemme.

Emme "pyhiä" yli-ihmisiä, joilla on pelkästään hyveitä tai saastaisia pakanoita, joille mikään kataluus ei ole liian likaista.

• kristuksen lähetti

Ateismin kiro on nimenomaan sen tunnustuksellisuudessa jonka kautta ihminen kiistää kadotuksen ja armon varmuuden. Ateistikin voi toki käyttäytyä pyhien lailla mutta hän itse ei voi pyhittyä ellei ole nöyrä Herran edessä.

Ateismin kiro on nimenomaan sen tunnustuksellisuudessa jonka kautta ihminen kiistää kadotuksen ja armon varmuuden. Ateistikin voi toki käyttäytyä pyhien lailla mutta hän itse ei voi pyhittyä ellei ole nöyrä Herran edessä.

Olisi mielenkiintoista tietää enemmän ateismin "tunnustuksellisuudesta", sillä ateistien kansainvälinen salaseura on jostain syystä jättänyt toimittamatta minulle tiedot siitä mitä oppeja me tunnustamme.

Erityisen kiitollinen olisin niistä opeista, joilla määritellään suhteemme buddhalaisuuteen.

Mutta sittenkin minua kiinnostaa enemmän se, missä voisin tavata noita "pyhiä" joilla ei ole lainkaan heikkouksia heidän nöyrryttyään Herransa edessä.

• kristuksen lähetti
        Phoebus kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää enemmän ateismin "tunnustuksellisuudesta", sillä ateistien kansainvälinen salaseura on jostain syystä jättänyt toimittamatta minulle tiedot siitä mitä oppeja me tunnustamme.

Erityisen kiitollinen olisin niistä opeista, joilla määritellään suhteemme buddhalaisuuteen.

Mutta sittenkin minua kiinnostaa enemmän se, missä voisin tavata noita "pyhiä" joilla ei ole lainkaan heikkouksia heidän nöyrryttyään Herransa edessä.

Aabrahamin nöyryys näkyi siinä että hän olisi ollut valmis uhraamaan poikansa Jumalalle. Tosiasiassa Jumala tietenkin vain odotti Aabramin nöyryyttä ja esti murhan viime hetkellä. Raamatustahan tuota nöyryyttä löytyisi niin paljon kuin vaan jaksaa lukea. On hyvä huomata että Jumala vaatii ihmiseltä vaikka minkälaisia tekoja ja tämä tekeekin kaiken muun tyhjäksi paitsi itse nöyryyden ja armon.

Aabrahamin nöyryys näkyi siinä että hän olisi ollut valmis uhraamaan poikansa Jumalalle. Tosiasiassa Jumala tietenkin vain odotti Aabramin nöyryyttä ja esti murhan viime hetkellä. Raamatustahan tuota nöyryyttä löytyisi niin paljon kuin vaan jaksaa lukea. On hyvä huomata että Jumala vaatii ihmiseltä vaikka minkälaisia tekoja ja tämä tekeekin kaiken muun tyhjäksi paitsi itse nöyryyden ja armon.

En halua lukea nöyryydestä.

Haluan nähdä ihmisiä, jotka ovat pyhyyttään vailla heikkouksia.

• kristuksen lähetti
        Phoebus kirjoitti:

En halua lukea nöyryydestä.

Haluan nähdä ihmisiä, jotka ovat pyhyyttään vailla heikkouksia.

Nöyryys on pyhyyttä sillä ihminen voi olla pyhä vain jos on nöyrästi Herrassa, joka on pyhä.

Nöyryys on pyhyyttä sillä ihminen voi olla pyhä vain jos on nöyrästi Herrassa, joka on pyhä.

Kyllä, kyllä, mutta missä näitä nöyryyden pyhittämiä voisi tarkastella ihan silmästä silmään?

• kristuksen lähetti
        Phoebus kirjoitti:

Kyllä, kyllä, mutta missä näitä nöyryyden pyhittämiä voisi tarkastella ihan silmästä silmään?

Jokainen järkevä tai armollinen teko on pyhä kunhan siitä kiittää Herraa. Herralta on kaikki armo ja järki peräisin. Kiitä Herraa ja armollisuutesi ja järkevät tekosi pyhittyvät.

Jokainen järkevä tai armollinen teko on pyhä kunhan siitä kiittää Herraa. Herralta on kaikki armo ja järki peräisin. Kiitä Herraa ja armollisuutesi ja järkevät tekosi pyhittyvät.

Niitä nöyryyden pyhittämiä ei siis toistaiseksi ole ketään.

Mitä järkeä on edellyttää jokaiselta jotain, mitä kukaan koskaan ei ole pystynyt tekemään?

• Nyt se sekosi. Varmaan kohta tulee ragequit ja valtavat spämmit palstalle.

• kjjoik

Varokaa.

• "Ateismi on syntynyt vastaväitteeksi Jumalan pyhälle totuudelle."

Mitä sinä Jumalan edustava pyhää totuutta? Miksi ihminen, olento joka ei ole pyhä olisi kykeneväinen tunnistamaan pyhän totuuden?

"Maailmassa om pyhyyttä ja epäpyhyyttä"

Tai sitten maailmassa mikään ei ole pyhää eikä täteen mikään ole myöskään epäpyhää vaan asiat ovat vain ei-pyhiä. Millä perusteella muka sinä olet pätevä tietämään mikä on todella pyhää?

"Todellisuudessa Jumalan pyhyyden kieltäminen on saanut alkunsa siitä että tietyt tahot ovat tarttuneet epäpyhään"

Ihminen ei voi oikeasti millään tasolla tietää onko Jumala oikeasti Jumala pyhä koska emme pyhyyden puutteessamme voi tunnistaa oikeaa pyhyyttä valheesta. Emmekä voi myöskään luottaa siihen että edes Jumala tietäisi mitä pyhyys on, Hän voi yhtä hyvin vain luulla olevansa pyhä.

"Kaikki tämä ateismi on samaa mustan magian tekosia. Hakaristin vale ja Himmlerin kultti on samaa itsensä korottamista jossa eletään omasta yli-ihmisyyden harhaluulosta. Se on kaikki noituutta. "

Valehtelet itsellesi vain oman uskosi epävarmuuden hiljentämiseksi koska pelkäät joutuvasi kadotukseen.

"Ottakaa sen sijaan rakkauden ja nöyryyden uskon jossa pyhät elävät totuuden sanasta."

Mitä sinä ihminen muka voisit rakkaudesta, nöyryydestä tai pyhästä tietää, kaikki kolme ovat ulottumattomissa sinulle, asioita joita et ole kykeneväinen ymmärtämään.

• ilkimyksen esi-isä

Olet ylimielinen jumalankieltäjä, parahin aloittaja.

• fuckthejesus

uskonnot syypää kaikkeen pahaan mitä tässä maailmassa on joten eikö sinua hävetä kirjottaa tuollasta tekstiä

• Miettisit nyt eka

No olipas siinä kasa sellasta puppua, että ei mitään järkeä... Aloitetaan nyt ihan perus määritelmistä! Ateistit eivät usko MIHINKÄÄN yliluonnolliseen, ateismi on siis kaiken yliluonnollisen kieltämistä. Emme siis usko taikoihin, taikka muuhunkaan tämän kaltaiseen hömpötykseen. Kiellämme kristillisen jumalan olemassa olon samalla tavalla, kuin sinä kiellät Zeuksen, Allahin, Vishnun, Ran taikka lukisten muiden jumalien olemassa olon.

Minusta on huvittavaa miten oi niin "nöyrät" jumalan lähettiläät asettavat itsensä ei uskovaisten yläpuolelle ja pitävät itseään parempina ihmisinä, vaikka juurikin teidän pyhässä kirjassanne teitä käsketään varsin selkeästi olemaan tuomitsematta muita ihmisiä! Opettele ymmärtämään todellisuutta äläkä tukeudu hieman päälle vajaa kaksituhatta vuotta vanhaan kirjaan selittäessäsi todellisuutta! Todellisuus on paljon monimutakisempi ja kauniimpi, kuin luuletkaan. Vapaus uskosta vapauttaa mielen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2408
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      70
      1664
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1275
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1184
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1158
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1038
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1030
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      884
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      862
    Aihe