moi miehet! kertokaa sheivaatteko. itsel o pallit sileenä,pikku karvotus kullin päällä
mies!poslari vai ei?
m39**
362314
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 36
Vanhimmat
Hei, samoin. Aika-ajoin ajelen kokonaan posliiniksi. En kaipaa enää karvoitusta, kuinka se joskus onkaan ollut ok.
Kyllä. Sama tyyli kun sulla.
Kyllähän se niin on että itteensä on helvetin kiva peilailla ennen suihkua kun ei oo ollenkaan karvoja. Lisäks tyttöystävä tykkää!
Pallit ja juuri sileeks. Päälle jätän pienen lyhennetyn karvotuksen. Tyttökaveri ei tykkää ihan posliinista.
joo karvat on poissa.myös kainalokarvat.
Tällaisella söpöltä tv-pojalta ei kannata edes kysyä. Kaikki sileeks, sukkikset jalkaan ja menoksi.
Olen ajanut karvani kokonaan pois noin kymmenen vuoden ajan sekä jatkan edelleen samaan tahtiin. Uimahallissa en ole nähnyt katseita sen takia että alapääni on karvaton ja vaimonikin tykkää karvattomuudesta sillä hänkin on karvaton.
Vaimoni kanssa olemme ajelleet kaikki karvat pois n.25 vuotta Emme myöskään ole katseita havinneet uimahallissa.
Jokainen tekee tän asian suhteen ihan mitä tykkää. Itse olen posliini/lähes karvaton.
Hyvää kevättä ja kesää, karvatonta sellaista.
Joo olen vaimonkanssa seivannu 10 vuotta.kiva nuolla kun ei tarvi räkää karvoja.
Joo olen vaimonkanssa seivannu 10 vuotta.kiva nuolla kun ei tarvi räkää karvoja.
Itse pidän posliinista, urologilla käyntikin on paljon kivenpää kun ei ole karvoja.
Urologini on tutkinut mua tosi kivasti ja rauhallisesti. Välillä meinaa ruveta seisomaan :-)
Mites se urologi sua tutkii?
Kannattaa käydä säännöllisesti tutkimuksissa.
Kyllä siellä pepussa sormi liikkuu ihanasti.
Oon ajanu kokonaan kulllini pois jo vuosia ja pussit vielä kauemmin.
Milläs kuset jos oot sen pous ajanu kokonaan?
Kullinjuuresta ja palleista karvat ajeltu jo usean vuoden ajan, todella kiihottavaa sileät pallit.
No kokonaan posliini, M38, syystä että nykyinen tyttöystävä N23 haluaa minut posliinina...
Täysin posliini ei mitään karvoja
Pallit ja peppu ajeltu, kalun yläpuolella lyhyt 3-4mm karvoitus.
Täysin ajeltu, meillä molemmilla !
Hammaslankaa saa kaupastakin jos on tarvis.......:)
Pussit ja kullinjuuri tulee ajeltua säännöllisesti. Yläpuolen karvoituksen siistin lyhyeksi.
Kainalokarvat ajan kokonaan pois. Tulee muuten tosi cool ja kiihottava olo tuosta alapään ajelusta. Tekis mieli ajella useamminkin, mutta karvat loppuu ;). Siisti ja huoliteltu alapää on myös mukavan tuntuinen kädelle, saatika sitten suihinotossa
ihan sileä
Kaikki ajellaan kun tulee 20-30v muijia paineltua niin nehän kauhistuis jo sieltä karva löytyis.
Kaikki pois intiimialueelta myös pakarat sekä kainalot poslariksi. Itse en enää jaksa sheivailla 10 vuoden sheivauksien jälkeen, vaan käyn edellä mainitut alueet kauneushoitolassa sokeroimassa.
Joo, kullin karvat poistettu täälläkin, samoin kainaloistakin. Vaimo pitää ittesä posliinina myös. Mukava tunne rakastelussa, kun karvat ei oo häiritsemässä.
Tänään ajeltu pallit paljaaksi! Tuntuu kiihoittavalat!
Ei karvoja, vaimo tykkää imeskellä karvattomia palleja ja myös minä tykkään siitä
Edessä siistitty pieni karvakolmio, pallit ja peppu tulee sheivailtua viikottain. Sileä iho palleissa ja pepussa on kyllä kiimasen tuntunen. Ja kun peilistä näkee siistin kolmion, ni johan siinä alkaa kalukin sykähtelemään ;) Tiedä sitte onko sen verran bi-miehen vikaa, kun kullin näkeminen niin kiihottaa. Vaikka vaan oma kulli onkin...
Toisille sopii täysin karvaton (tarvii olla suhteellisen muhkeat vehkeet, kiinteä kroppa ja mieluusti rusketus), toisille taas sopii paremmin siistitty lyhyt karvoitus navan ja kullin välissä, kassit ja pakaravako sheivattuna. Itse käytän jälkimmäistä, keskimittaisilla vehkeillä ei täysin posliini ole mielestäni tarpeeksi edustava...
Posliini ollu jonkin aikaa ihan kiva ja tyttöystävä tykkää
Ihan on sileetä, niin pallit kuin patukkakin. Näyttää paksummalta ja pidemmältä 17/5
Karvaton kaulasta alaspäin. Halusin kerran kokeilla kun olin menossa nakurantaan, ja oli niin ihana kun aurinko, vesi ja tuuli sai vaapaasti leikkiä. Sen jälkeen ei ole tullut mieleenkään että saisi kasvaa taas. Ja vaimokin tykkää kun ottaa suuhun
Taas ihan karvaton, itse on hankala ajaa kaikki pois tarkasti.
Sänki kasvaa ja onneksi sain eilen naapurin rouvalta apua ajamiseen
ja maksukin hoitui luonnisella tavalla. Olisi hän itsekin halunnut posliiniksi mutta ei uskaltanut ettei jää kiinni rysän päältä.
Meikäläisellä on niin ryppyiset pallit, että en tiedä millä ne ajelisin ilman vaurioita. Lähteekö Veet illä? Kauheasti haluaisin karvattomat pallit , tykkään kun muija palleja suussansa vuoronperään purskuttelee, kalun imeminen ei ole yhtä mahtavaa ainakaan täällä turuus.
No en perkele ajele jos ei oo pakko. T: Seppo