mies!poslari vai ei?

m39**

moi miehet! kertokaa sheivaatteko. itsel o pallit sileenä,pikku karvotus kullin päällä

36

1991

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juke65j

      Hei, samoin. Aika-ajoin ajelen kokonaan posliiniksi. En kaipaa enää karvoitusta, kuinka se joskus onkaan ollut ok.

    • paleet sillit

      Kyllä. Sama tyyli kun sulla.

    • Karvojapyöreenolla

      Kyllähän se niin on että itteensä on helvetin kiva peilailla ennen suihkua kun ei oo ollenkaan karvoja. Lisäks tyttöystävä tykkää!

    • shaveri

      Pallit ja juuri sileeks. Päälle jätän pienen lyhennetyn karvotuksen. Tyttökaveri ei tykkää ihan posliinista.

    • joo karvat on poissa.myös kainalokarvat.

      • Söpöliini

        Tällaisella söpöltä tv-pojalta ei kannata edes kysyä. Kaikki sileeks, sukkikset jalkaan ja menoksi.


    • 65+

      Olen ajanut karvani kokonaan pois noin kymmenen vuoden ajan sekä jatkan edelleen samaan tahtiin. Uimahallissa en ole nähnyt katseita sen takia että alapääni on karvaton ja vaimonikin tykkää karvattomuudesta sillä hänkin on karvaton.

    • sileä2

      Vaimoni kanssa olemme ajelleet kaikki karvat pois n.25 vuotta Emme myöskään ole katseita havinneet uimahallissa.

    • krefwerqtb eweqr

      Jokainen tekee tän asian suhteen ihan mitä tykkää. Itse olen posliini/lähes karvaton.
      Hyvää kevättä ja kesää, karvatonta sellaista.

      • tomppa48

        Joo olen vaimonkanssa seivannu 10 vuotta.kiva nuolla kun ei tarvi räkää karvoja.


      • tomppa48

        Joo olen vaimonkanssa seivannu 10 vuotta.kiva nuolla kun ei tarvi räkää karvoja.


    • Posliini10

      Itse pidän posliinista, urologilla käyntikin on paljon kivenpää kun ei ole karvoja.
      Urologini on tutkinut mua tosi kivasti ja rauhallisesti. Välillä meinaa ruveta seisomaan :-)

      • erinomasta

        Mites se urologi sua tutkii?


      • Posliini10
        erinomasta kirjoitti:

        Mites se urologi sua tutkii?

        Kannattaa käydä säännöllisesti tutkimuksissa.
        Kyllä siellä pepussa sormi liikkuu ihanasti.


    • ajajaja

      Oon ajanu kokonaan kulllini pois jo vuosia ja pussit vielä kauemmin.

      • pppppppppp7

        Milläs kuset jos oot sen pous ajanu kokonaan?


    • Kullinjuuresta ja palleista karvat ajeltu jo usean vuoden ajan, todella kiihottavaa sileät pallit.

    • Pikkuviivan mies

      No kokonaan posliini, M38, syystä että nykyinen tyttöystävä N23 haluaa minut posliinina...

    • poslin gulli

      Täysin posliini ei mitään karvoja

    • bim1

      Pallit ja peppu ajeltu, kalun yläpuolella lyhyt 3-4mm karvoitus.

    • Täysin ajeltu, meillä molemmilla !
      Hammaslankaa saa kaupastakin jos on tarvis.......:)

    • Pussit ja kullinjuuri tulee ajeltua säännöllisesti. Yläpuolen karvoituksen siistin lyhyeksi.
      Kainalokarvat ajan kokonaan pois. Tulee muuten tosi cool ja kiihottava olo tuosta alapään ajelusta. Tekis mieli ajella useamminkin, mutta karvat loppuu ;). Siisti ja huoliteltu alapää on myös mukavan tuntuinen kädelle, saatika sitten suihinotossa

    • ihan sileä

    • Kaikki ajellaan kun tulee 20-30v muijia paineltua niin nehän kauhistuis jo sieltä karva löytyis.

      • tim32

        Kaikki pois intiimialueelta myös pakarat sekä kainalot poslariksi. Itse en enää jaksa sheivailla 10 vuoden sheivauksien jälkeen, vaan käyn edellä mainitut alueet kauneushoitolassa sokeroimassa.


    • sileetä

      Joo, kullin karvat poistettu täälläkin, samoin kainaloistakin. Vaimo pitää ittesä posliinina myös. Mukava tunne rakastelussa, kun karvat ei oo häiritsemässä.

    • Paljaat

      Tänään ajeltu pallit paljaaksi! Tuntuu kiihoittavalat!

    • Omakanta

      Ei karvoja, vaimo tykkää imeskellä karvattomia palleja ja myös minä tykkään siitä

    • Ukm35vee

      Edessä siistitty pieni karvakolmio, pallit ja peppu tulee sheivailtua viikottain. Sileä iho palleissa ja pepussa on kyllä kiimasen tuntunen. Ja kun peilistä näkee siistin kolmion, ni johan siinä alkaa kalukin sykähtelemään ;) Tiedä sitte onko sen verran bi-miehen vikaa, kun kullin näkeminen niin kiihottaa. Vaikka vaan oma kulli onkin...

    • Riippuu vehkeistä

      Toisille sopii täysin karvaton (tarvii olla suhteellisen muhkeat vehkeet, kiinteä kroppa ja mieluusti rusketus), toisille taas sopii paremmin siistitty lyhyt karvoitus navan ja kullin välissä, kassit ja pakaravako sheivattuna. Itse käytän jälkimmäistä, keskimittaisilla vehkeillä ei täysin posliini ole mielestäni tarpeeksi edustava...

    • Posliini73

      Posliini ollu jonkin aikaa ihan kiva ja tyttöystävä tykkää

    • bockleder.boy

      Ihan on sileetä, niin pallit kuin patukkakin. Näyttää paksummalta ja pidemmältä 17/5

    • nerico

      Karvaton kaulasta alaspäin. Halusin kerran kokeilla kun olin menossa nakurantaan, ja oli niin ihana kun aurinko, vesi ja tuuli sai vaapaasti leikkiä. Sen jälkeen ei ole tullut mieleenkään että saisi kasvaa taas. Ja vaimokin tykkää kun ottaa suuhun

    • lopullisesti

      Taas ihan karvaton, itse on hankala ajaa kaikki pois tarkasti.
      Sänki kasvaa ja onneksi sain eilen naapurin rouvalta apua ajamiseen
      ja maksukin hoitui luonnisella tavalla. Olisi hän itsekin halunnut posliiniksi mutta ei uskaltanut ettei jää kiinni rysän päältä.

    • generdiaali

      Meikäläisellä on niin ryppyiset pallit, että en tiedä millä ne ajelisin ilman vaurioita. Lähteekö Veet illä? Kauheasti haluaisin karvattomat pallit , tykkään kun muija palleja suussansa vuoronperään purskuttelee, kalun imeminen ei ole yhtä mahtavaa ainakaan täällä turuus.

    • Anonyymi

      No en perkele ajele jos ei oo pakko. T: Seppo

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe