Vähättelyn mestarit !

suomi vainoharhaiset

Aina vähätellään voittajaosapuolen saavutuksia ja pyritään kääntämään häviötkin voitoiksi tavalla tai toisella. Pyritään luomaan ystävyyssuhteita maailman kolkkiin mutta rajanaapureille käännetään selkä ja luodaan propagandakoneisto kansan saamiseksi vainoharhaisten patalijoonaksi.

19

109

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei Suomessa olla käännetty selkää naapureille vaan päinvastoin, nytkin ovet ovat selällään itään, länteen ja etelään, joissa voidaan käydä ja tulla Suomeen.

      "Aina vähätellään voittajaosapuolen saavutuksia ja pyritään kääntämään häviötkin voitoiksi tavalla tai toisella."

      Vähän epämääräistä vihjauksia. Suomessa ei ole sellaista historiaa kirjoitettu, jossa olisi käännetty "häviöt voitoiksi". Eikä ainakaan NL:n saavutuksia olla mitenkään vähätelty, vaikka onkin annettu arvoa omalle torjuntavoitolle.

      Kuka se mahtaa vähätellä kenen voittoa?

    • yju67i8u

      Älä stallari, stallari, stallari, stallari, kuule yritä! Mannerheim voitti kaikki stallari, stallari, stallari, stallari voimat ja punikit ja intiaanit ja mongolian homopojat tuosta noin vaan!

    • näin on

      Kyllähän suomalaisten saavutuksia aika paljon vähätellään tällä foorumilla.

      Mutta ei se tee niitä olemattomiksi, se että joku saa siitä kiksejä, että tämmösellä foorumilla ajaa jotain linjaa, jossa suomalaisuutta pyritään kaikin tavoin mitätöimään, on kai jonkunlainen henkilökohtainen juttu, henkilö todennäköisesti joko kokee nautintoa siitä tai omaa erittäin huonon itsetunnon ja hakee jostakin muualta hyväksyntää itselleen.

      Näinhän se on aina, kaikista kovin toisten homottelija on sellainen nuori poika, jolla ei ole omia seksuaalisia kokemuksia, mutta pelkää aivan saatanasti itse olevansa homo.

    • tsuhnat marssii

      Näin monta tekstiä ennenkuin päästiin asiaan. Rys sä, rys sä, rys sä. Se on asiaa!

      • he he hekovasti

        Kovasti se sinua säälittävää reppanaa tuo todellisuus voimille ottaa. Miten ne kuvitteelliset gradut ja nettifirmat siellä Tampereella edistyy.


    • näin se menee

      Suomalainen on kuin pystykorva, jos sitä kohtelee kovin ottein, niin sen luonne vain pahenee, ei se pelkoa näytä.

      Venäläiset on yksin syyllisiä maidemme välisiin ongelmiin, mitä on joskus ollut.

      • Kamo Kumu Koba

        Venäläinen surkimus ei edes itse päätänyt omista asioistaan. Venäläisten isännät eli lähinnä armenialaiset ja georgialaiset ovat syyllisiä.


      • kima kamu
        Kamo Kumu Koba kirjoitti:

        Venäläinen surkimus ei edes itse päätänyt omista asioistaan. Venäläisten isännät eli lähinnä armenialaiset ja georgialaiset ovat syyllisiä.

        Voi poika parka. Unohdit vallan Kirgiisit ja otsjakit sekä vogulit.


      • mitäs niistä
        kima kamu kirjoitti:

        Voi poika parka. Unohdit vallan Kirgiisit ja otsjakit sekä vogulit.

        Onko sinulla vanhalla perholla niihinkin joku sairas pakkomielle.


      • näin on
        mitäs niistä kirjoitti:

        Onko sinulla vanhalla perholla niihinkin joku sairas pakkomielle.

        No mitä turhia vähätellä, onhan ne noita vähemmistöjä, mitä herrakansa hallitseen.


    • 20+15

      "Aina vähätellään voittajaosapuolen saavutuksia ja pyritään kääntämään häviötkin voitoiksi tavalla tai toisella."

      Olen samaa mieltä. Palstan punikit eivät arvosta Vapaussodan voittajien saavutuksia.

      • puhtain asein

        Minä ainakin arvostan 27 000 siviilin tappamista. Lapualaiset jyrää!!


      • Väärin arvostettu!!
        puhtain asein kirjoitti:

        Minä ainakin arvostan 27 000 siviilin tappamista. Lapualaiset jyrää!!

        Kyseessä oli aseellisen kapinan osanottajat. Teloitettuja oli 8 000.
        Kapinallisten pääosa armahdettiin.


      • tiatoo
        Väärin arvostettu!! kirjoitti:

        Kyseessä oli aseellisen kapinan osanottajat. Teloitettuja oli 8 000.
        Kapinallisten pääosa armahdettiin.

        Valkoinen terrori tappoi vain 8-9 000 siviiliä. Kyllä.

        Sen lisäksi tapettiin "vähän" lisää sodan loputtua. Valtion teettämä selvitys osoittaa määrät. Tutkimusryhmän vetäjänä oli prof. Heikki Ylikangas.


      • kysyn vaan
        tiatoo kirjoitti:

        Valkoinen terrori tappoi vain 8-9 000 siviiliä. Kyllä.

        Sen lisäksi tapettiin "vähän" lisää sodan loputtua. Valtion teettämä selvitys osoittaa määrät. Tutkimusryhmän vetäjänä oli prof. Heikki Ylikangas.

        Kuka käski ruveta kapinaan ????

        Tää on just tätä, ensin mennään kylille huuteleen että kuka haluaa tapella, sitten kun tulee turpiin niin itketään että missä on poliisit ja vaaditaan käräjillä korvauksia.


      • Ei siviilejä!!
        kysyn vaan kirjoitti:

        Kuka käski ruveta kapinaan ????

        Tää on just tätä, ensin mennään kylille huuteleen että kuka haluaa tapella, sitten kun tulee turpiin niin itketään että missä on poliisit ja vaaditaan käräjillä korvauksia.

        "Valkoinen terrori tappoi vain 8-9 000 siviiliä."

        Ei, vaan aseelliseen kapinaan, murhiin ja terroriin syyllistyneitä.


      • vain 9
        Ei siviilejä!! kirjoitti:

        "Valkoinen terrori tappoi vain 8-9 000 siviiliä."

        Ei, vaan aseelliseen kapinaan, murhiin ja terroriin syyllistyneitä.

        eli mahdollisesti tappoi vain 9 siviiliä.


      • tiatoo
        Ei siviilejä!! kirjoitti:

        "Valkoinen terrori tappoi vain 8-9 000 siviiliä."

        Ei, vaan aseelliseen kapinaan, murhiin ja terroriin syyllistyneitä.

        Kun et näytä ymmärtävän niin luepa professori Jaakko Paavolaisen kirja:
        Valkoinen terrori.

        Anteeksi, totuus ei kiinnosta. Sillä ei juhlita näillä palstoilla.


      • näin on
        tiatoo kirjoitti:

        Kun et näytä ymmärtävän niin luepa professori Jaakko Paavolaisen kirja:
        Valkoinen terrori.

        Anteeksi, totuus ei kiinnosta. Sillä ei juhlita näillä palstoilla.

        Sanoo mies, joka vähättelee Suomen omia saavutuksia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      444
      9834
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2506
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      59
      1967
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1719
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1452
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1389
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1288
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      146
      1265
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      22
      1229
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe