Pieksämäen Alko

holistiko?

Olipa äsken aika tyly mies Alkon kassalla. En tiedä kuka on kyseessä, mutta tunsin itseni aika maan matoseksi asioidessani siellä. Tästä lähtien en varmasti tule enää uudestaan, jos on tarvis niin menen vaikka Kuopioon.

27

3125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nökövamanen

Mitäs olet niin juopon näköinen? Ajoitko alkon vaikutuksen alaisena sinne alkoon niinkuin ajat joskus Citymarkettiin????Saatanan kurppa!

• Hyvää palvelua saanu

Niin kyllä ne vähän katsoo naamataulua. Jos naama ei miellytä,kohtelu on sen mukaista.Kiitos.

• ohuiysgygzhvghs

Tarviiko koko alkossa käydä?
      En ole käynyt siellä kahdeksaan vuoteen. Silloinkin kävin lämmittelemässä, kun oli maansiirtokohde siinä edessä ja kaivurin esiohjauspaine riitti vuodattamaan öljyä hitusen, niin ei kehdannut konetta pyörittää yhtään enemmän kuin tarvis. oli jo syksy joten kylmä tuli töllistellessä. Siinä oli vielä jotain ongelmaa ettei päästy jatkamaan kaivamista moneen tuntiin.

• einari1

Juha vähän tylyttää juoppoja. Ei kannata vetää hernettä nenään.

• holisti

Ok. Sitten olin varmaankin juoppo tämän Juhan mielestä, tai olin niin juopon näköinen.=:D. Enkä myöskään autoillut sinne.=D, mutta palvelu oli huonoa.

• huono päivä

Metsä vastaa niinkuin sinne huutaa! Vanha sanonta, Alkossa on omat määräyksensä tarkistella asiakkaan kuntoa - voiko hänelle myydä. Tosin joskus kyllä siinäkin tulee ylilyöntejä henkilökunnalta. Itseltäniltäkin kerran nuori kesäharjoittelija eväsi täällä Alkossa myynnin kun ei pystynyt tunnistamaan että se vääristynyt naamani ja hieman epäselvä puhe oli halvauksen aiheuttamaa, eikä viinaksien. Kannattaa aina tälläisissä tapauksissa ottaa yhteeyttä vastaavaan ja informoida häntä tapahtumasta.

• v a i k e e t a

Taas haukutaan asiakasta erinäisin nimitysten. Hävetkää!! Ostava asiakas on se joka teidän leivän maksaa ei työnantaja. Monessa puljussa sama homma vastanmielisiä silmäyksiä ja töykeätä vastailua jos nyt sitten yleensä vastataan. Lisää myynti neliöitä vaan tähän kaupunkiin mutta jospa nyt sitten palkattaisiin niihin kauppoihin/kuppiloihin asiakaspalvelu henkistä ammattiosajaa eikä sukulaisneitoja kun ne tekee halvalla. Riivinraudat kilometritehtaalle ja iloiset ja osaavat henkilöt kehiin. Tänäkin keväänä paljon juhlia ja vaatetta ostettava (ihan teitä juhlittavia kunnioittaen en samoissa kulje) ja menen lähikuntiin vain ja ainoastaan sen takia että 10 vaatetta ei tartte sovittaa kun asiansa osaava myyjä tietää tarkalleen mitä tarjoo ja missä koossa. Pieni asia tervetuloa ja kiitos näkemiin. Kuuletteko tätä täällä, harvemmin. Ei juoruja ei epäkohteliaisuutta vaan aikaa ja ammattitaitoa. Niin yksinkertaista se on ja taas kassakone kilisee. Vaikeeta tässä yhteisössä ymmärtää ja toteuttaa. Saahan sitä haukkua köyhäksi, juopon näköiseksi, läskiksi ym ym. En osta vain tuotetta vaan myös palvelua!!!!!

• suoraan kävelijä

Turhaa jäkätystä. Itse olen käynyt hakemassa Pieksämäen Alkosta mäyräkoiran niin seilissä, etten itse muista mittään...

• Rokkivaari humalassa

Pieksämäen Alkossa on mukava ja asiantunteva henkilöstö. Aina olen saanut hyvää palvelua ja maukkaita juomia kaupungin edullisimpaan hintaan. Joillakin naukumaijoilla on vaan aina tapana valittaa kaikesta. Tee kiljua kotona niin ei tarvii Alkossa käydä.

• asefdgcfhghjkjnkm
        Rokkivaari humalassa kirjoitti:

Pieksämäen Alkossa on mukava ja asiantunteva henkilöstö. Aina olen saanut hyvää palvelua ja maukkaita juomia kaupungin edullisimpaan hintaan. Joillakin naukumaijoilla on vaan aina tapana valittaa kaikesta. Tee kiljua kotona niin ei tarvii Alkossa käydä.

kilju on hyvää ja halpaa!

• äxexyx

Johan on jutut. Eiköhän ne ylipainoiset, vammaiset, juopot ym käytä rahaa ostostensa maksamiseen. Vai onko heidän euro jotenkin vähäisempi, kun muiden. Jos näin on, niin ymmärrän, etteivät saa samanlaista palvelua, kun " paremmat ihmiset" Aikoinaan kyllä opetettiin, että kaikkia asiakkaita kohdellaan tasapuolisesti, koska hehän niitä palkanmaksajia ovat.

• Hesasta muuttanut

Taitaa olla se toinen J kaupassa joka tylyttää asiakkaita.

• Pmk muuttava

Vastaus teille Hesasta muuttanut taitaa olla parasta kun muutat takaisin Helsingiin tai jonnekin muualle. Ei ainakaan Pieksämäen talousahdinko tylytä, täällä pula ajan kaupungissa ei ole mitään hyvää.

• Korjaus
        Pmk muuttava kirjoitti:

Vastaus teille Hesasta muuttanut taitaa olla parasta kun muutat takaisin Helsingiin tai jonnekin muualle. Ei ainakaan Pieksämäen talousahdinko tylytä, täällä pula ajan kaupungissa ei ole mitään hyvää.

Korjaus edelliseen Pieksämäen talousahdinko tylyttää teitä varmasti Hesasta muuttanut.

• pöllööljyä
        Korjaus kirjoitti:

Korjaus edelliseen Pieksämäen talousahdinko tylyttää teitä varmasti Hesasta muuttanut.

On muuten mukavaa käydä alkossa on muuten paras alko Suomessa, kerran kävin ostamassa pöllööljyä aika simassa mutta ei sitä kukaan huomannut.

• ihgytf

ne akat siellä vasta tylyjä onkin

• Kuopiolainen1

Pieksämäkeläiset ovat ilkeitä ihmisiä, eivät kyllä tarvitse sitä uutta kauppakeskustakaan, kun entisissäkin ollaan tylyjä. Tervetuloa Kuopioon kauppaostoksille ja muillekin asioille?

• Pieksämäki parempi

Pieksämäellä on parempaa palvelua kaupoissa kuin Kuopiossa, ja täällä on laitanaan mukavampia ihmisiä kuin Kuopiossa.

• Anonyymi
        Pieksämäki parempi kirjoitti:

Pieksämäellä on parempaa palvelua kaupoissa kuin Kuopiossa, ja täällä on laitanaan mukavampia ihmisiä kuin Kuopiossa.

Paskapuhetta, Pieksussa ei osata käytöksen alkeitakaan. Kuopio kuin eri planeetalta. Menkää tolkun immeiset sinne saamaan loistopalvelua.!!!!!!

• kyläkannattaakuollaJ

Hirveitä aineita ne vaa siellä myy.. Yrjöttää ja piätä kolottaa, mutta illalla viimeistään pakko saaha lisää.. Kuoloopaha sentää sukkelammin jos luppaukset nyt pittää..

• nammm

Alkossa myydään makeitakin juomia, niitä kun juo, niin tulloo hyvä käytös ja hieno hipiä.. Mutta seuraava päivä hyi helevata..

• let's drink and die
        nammm kirjoitti:

Alkossa myydään makeitakin juomia, niitä kun juo, niin tulloo hyvä käytös ja hieno hipiä.. Mutta seuraava päivä hyi helevata..

Kerran kun ryyppöö ni ei suotta lopeta ja lähe kärsimään rapuloita vaan juo sen aikoo kunnes on kuusi jalkaa maata päällä.. Vituttaa ku itsensä hengiltä juomisesta tehdään niin vaikeeta. Jokainen selväpäivä saisi jäädä elämättä, mieluummin nopea loppu.

• Anonyymi
        let's drink and die kirjoitti:

Kerran kun ryyppöö ni ei suotta lopeta ja lähe kärsimään rapuloita vaan juo sen aikoo kunnes on kuusi jalkaa maata päällä.. Vituttaa ku itsensä hengiltä juomisesta tehdään niin vaikeeta. Jokainen selväpäivä saisi jäädä elämättä, mieluummin nopea loppu.

Eläkkeelle piäsy niin vaikeeta,oon kuitenkin jo 50v ja juonut sen 30v putkeen.

• hyvää palvelua

Alkossa olen saanut kyllä hyvää palvelua eräältä naishenkilöltä, kysyi mitä etsin, tarvitsenko apua ja esitteli sitten hyvää vaihtoehtoa.

• Anonyymi

Kyllähän ne katsoo. Vaikka laatuviiniä vain ostaisi.

• Anonyymi

Mitä niistä välittää. Maksaa ostokset ja sanoo moro. Jos,eivät vastaa takaisin,seettä on heidän ihan omaa tyhmyyttään. Mitä varten se alko sit on,jos sinne ei toivota asiakkaita. Joku hakee ihan ruuan kans viinin tai joku juhla.

• Anonyymi

Vanha ketju mutta olen samaa mieltä, parempi kun ei itsekään täällä Pieksämäellä yritä edes olla kohtelias, en enää koskaan tervehdin kassalla olevaa, en katso silmiin, en kiitä, maksan ja poistun.
        Tämän olen oppinut kun muutin tänne 8 vuotta sitten, alussa tervehdin lähes kaikkia jotka tulivat vastaan lenkkipolulle tai satuin nokakkain jossain. Kerran kävelin Naarajärvellä polulla, vastan tuli viisi ihmistä, tervehdin kaikkia, eivät siis tulleet ryhmänä vaan erikseen, kukaan ei vastannut tervehdykseen. Todella oudolta tuntui kun oli oppinut "isossa maailmassa" tervehtimään ja tulla tervehdityksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe