mitäs tykkäätte tän kaverin jeesusteluista?
http://alpiripatti.puheenvuoro.uusisuomi.fi/157561-huumeiden-laillistaminen-olisi-uhka-yksilolle-ja-yhteiskunnalle
aika sankkaa sontaa kyllä mun mielestä, ei voi muuta sanoa.
alpi Piripatti
7
239
Vastaukset
- toteampa vain
Alpi Ripatin kirjoitus on todella hyvä, sen sijaan "gollen" kommentti on vajaaälyisen huippunoteeraus.
- MahJor
Tosi vajaaälyistä olisi väittää, että Raamattu tai Jumala olisi kieltänyt kannabiksen.
- Jorma Peter
MahJor kirjoitti:
Tosi vajaaälyistä olisi väittää, että Raamattu tai Jumala olisi kieltänyt kannabiksen.
Olen samaa mieltä.
- pipattihuume huume
Ime m u n a a. Huumeet on huumeita koska ne on huumeita.
- Piri Alpipatti
Suomen kannabislesket ry
- Walebut
"aika sankkaa sontaa kyllä mun mielestä, ei voi muuta sanoa."
Ihan perinteistä kannabishorinaa, ei mitään uutta. - Nulis
Melko jonninjoutavaa, ympäripyöreää ja perinteikästä lässytystä.
- hanhän
Homoilu ja kannabis tulee kieltää koska niihinhän tuleehan tietenkinhän riippuvuushan sittenhän koskahan kannabishan onhan huumehan niinkuinhan kaikkihan tietäväthän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3171737Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751264Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831257- 1331136
- 68853
- 48823
- 80813
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117777- 48770
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60716