minua mielyttävät niiden talot muuten mutta hinnat tuntuu olevan korkeimpia mutta miten laatu?maine ainakin hyvä.
kokemuksia kannus taloista
7
2366
Vastaukset
- NoMoreNick
Itselläni on Kannus tulossa ja ainakin tähän saakka kaikki on toiminut hyvin. Laadusta on vaikea sanoa, kun en ole taloa ennen rakentanut. Mutta ainakin tuttavani, jotka asioista jotain tietävät, eivät ole projekiani tyrmänneet.
- Kannuksen rakentaja
Hinnat eivät ole loppujen lopuksi mielestämme kalliimpia kuin monissa muissa suosituimmissa talopaketeissa. Rakennamme tällä hetkellä Harmonia -talomallia. Talotoimitus on erittäin kattava, kattaa esim. sisäkattopaneelit, listat, jotka harvemmin kuuluvat talotoimitukseen. Laatu ainakin toistaiseksi näyttää todella hyvältä, mutta eihän sitä voi koskaan tietää, miltä tarvikkeet näyttävät vaikka viiden vuoden kuluttua.
- asiantuntija minäkin
Tuskinpa laatu sen kummempaa on. Laatu sanalla on hyvä markkinoida ja sen Kannustalot osaavat.
Olen itse muutaman nähnyt valmiina ja jokusen työasteella. Rakennusvärkki on samaa kuin muillakin. Tekniikka elementtien teossa yms. saattaa joillakin muilla olla jopa laadukkaampaa?
Toisaalta erot voivat olla yllättävän pienet.
Kannustalojen "sokerikuorrutettu" ulkonäkö saattaa hieman hämätä.
Kannattaa itse käydä katsomassa eri valmistajien _työn alla_ olevia ja _valmiita_ talopaketteja. Tämä kertoo enemmän kuin minkään, kenenkään (minunkaan) lausunto. Mainonnan vietäväksi ei pidä mennä, vaan luottaa omiin silmiin ja ottaa vaikkapa mukaan joku rakennusalan asiantuntija.
Olisi hyvä kaydä katsomassa muutamaa talopakettia jo pystytys vaiheen jälkeen heti. Silloin saisi oikean ja realistisen kuvan "laadusta". Tältä pohjalta on jo varmempi tehdä valintoja.- Jarkko
Me rakennettiin Kannustalo ja yleisvaikutelma oli että talotehdas ainakin haluaa tosissaan olla laadukkaan maineessa. Tämä tarkoittaa että pyrkivät oikeasti välttämään kränää asiakkaan kanssa ettei maine vaan heikkene. Käytännössä siis jos on jotain valittamista jostakin, tehdas korjaa (maksaa) pulisematta että asiakas säilyy edelleen tyytyväisenä. Meillä esim. osa kattopaneleista oli vähän lyhyitä ja koska en halunnut saumoja näkyviin, soitin myyntiedustajalle asiasta. Kahden päivän päästä oli uusi nippu pitkiä paneeleja tontilla ja ylijäämät vanhasta nipusta myinkin mukavasti naapurille:-) Rakennepiirrustukset olivat viimeisen päälle hyvät ja puutavaraa oli reilusti ja se oli mittatarkkaa. Tuo puutavaran laatu vaikuttaa mm. timpurin etenemisnopeuteen. Ehkä Kannustalolla vain on hyvin maksavien asiakkaiden ansiosta vara olla vähemmän nipo monessa asiassa:-) Meillä ainakin meni tosi hyvin putkeen rakentaminen ja ihmettelenkin nyt miksi rakentamista pidetään sellaisena "häsläämisenä" mitä joskus kuulee. Ratkaisevaa oli tietysti myös hyvät timpurit jotka sain talomyyjän kautta. Ulkonäöltäänhän nuo ovat harkittuja kokonaisuuksia joista kai monet perinnetaloista tykästyneet pitävät. Meille tosin tuli yksilöllisesti suunniteltu malli joka ei ollut perinnetyylinen.
Mustanaamion hyvämerkki. Voikaa paksusti!:-) - *harmaantuu silmissä*
Jarkko kirjoitti:
Me rakennettiin Kannustalo ja yleisvaikutelma oli että talotehdas ainakin haluaa tosissaan olla laadukkaan maineessa. Tämä tarkoittaa että pyrkivät oikeasti välttämään kränää asiakkaan kanssa ettei maine vaan heikkene. Käytännössä siis jos on jotain valittamista jostakin, tehdas korjaa (maksaa) pulisematta että asiakas säilyy edelleen tyytyväisenä. Meillä esim. osa kattopaneleista oli vähän lyhyitä ja koska en halunnut saumoja näkyviin, soitin myyntiedustajalle asiasta. Kahden päivän päästä oli uusi nippu pitkiä paneeleja tontilla ja ylijäämät vanhasta nipusta myinkin mukavasti naapurille:-) Rakennepiirrustukset olivat viimeisen päälle hyvät ja puutavaraa oli reilusti ja se oli mittatarkkaa. Tuo puutavaran laatu vaikuttaa mm. timpurin etenemisnopeuteen. Ehkä Kannustalolla vain on hyvin maksavien asiakkaiden ansiosta vara olla vähemmän nipo monessa asiassa:-) Meillä ainakin meni tosi hyvin putkeen rakentaminen ja ihmettelenkin nyt miksi rakentamista pidetään sellaisena "häsläämisenä" mitä joskus kuulee. Ratkaisevaa oli tietysti myös hyvät timpurit jotka sain talomyyjän kautta. Ulkonäöltäänhän nuo ovat harkittuja kokonaisuuksia joista kai monet perinnetaloista tykästyneet pitävät. Meille tosin tuli yksilöllisesti suunniteltu malli joka ei ollut perinnetyylinen.
Mustanaamion hyvämerkki. Voikaa paksusti!:-)" Tämä tarkoittaa että pyrkivät oikeasti välttämään kränää asiakkaan kanssa ettei maine vaan heikkene. Käytännössä siis jos on jotain valittamista jostakin, tehdas korjaa (maksaa) pulisematta että asiakas säilyy edelleen tyytyväisenä "
-Ettei vain heikkene maine???
-Pyrkivät oikeasti välttämään kränää asiakkaan kanssa???
-Jotain valittamista jostakin, tehdas korjaa???
-Asiakas edelleen tyytyväinen????
Ei millään pahalla, mutta minusta aika naiivi kommentti sinulta vaikka ymmärrän toki solidaarisuutesi rakentamaasi taloa/tehdasta kohtaan.
Itse en tiedä yhtäkään talotoimittajaa (kaveripiirissä useita eri talotehtaiden paketteja rakentaneita), jotka eivät olisi tehneet aivan samat korjaukset tarvittaessa ja reklamaatiot kuin sinun Kannuksesi, joten siitä ei Kannus voi kannuksia itslleen ottaa.
Meillä aikanaan jo kilpailutus vaiheessa saimme ihan yhtä ystävällistä ja asiakasmyöteistä kohtelua kaikilta verrokeilta. Tuskin kukaan niin tyhmä "myyjä" on, etteikö pitäisi asiakasta heti potentiaalina rahantuojana ja kohtelisi häntä siten sen mukaisesti.
" Ehkä Kannustalolla vain on hyvin maksavien asiakkaiden ansiosta vara olla vähemmän nipo monessa asiassa:-) Meillä ainakin meni tosi hyvin "
Onhan jokaisen asia mistä haluaa maksaa ja kuinka paljon haluaa maksaa ilmasta. Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä *laadun* kanssa. - Jarkko
*harmaantuu silmissä* kirjoitti:
" Tämä tarkoittaa että pyrkivät oikeasti välttämään kränää asiakkaan kanssa ettei maine vaan heikkene. Käytännössä siis jos on jotain valittamista jostakin, tehdas korjaa (maksaa) pulisematta että asiakas säilyy edelleen tyytyväisenä "
-Ettei vain heikkene maine???
-Pyrkivät oikeasti välttämään kränää asiakkaan kanssa???
-Jotain valittamista jostakin, tehdas korjaa???
-Asiakas edelleen tyytyväinen????
Ei millään pahalla, mutta minusta aika naiivi kommentti sinulta vaikka ymmärrän toki solidaarisuutesi rakentamaasi taloa/tehdasta kohtaan.
Itse en tiedä yhtäkään talotoimittajaa (kaveripiirissä useita eri talotehtaiden paketteja rakentaneita), jotka eivät olisi tehneet aivan samat korjaukset tarvittaessa ja reklamaatiot kuin sinun Kannuksesi, joten siitä ei Kannus voi kannuksia itslleen ottaa.
Meillä aikanaan jo kilpailutus vaiheessa saimme ihan yhtä ystävällistä ja asiakasmyöteistä kohtelua kaikilta verrokeilta. Tuskin kukaan niin tyhmä "myyjä" on, etteikö pitäisi asiakasta heti potentiaalina rahantuojana ja kohtelisi häntä siten sen mukaisesti.
" Ehkä Kannustalolla vain on hyvin maksavien asiakkaiden ansiosta vara olla vähemmän nipo monessa asiassa:-) Meillä ainakin meni tosi hyvin "
Onhan jokaisen asia mistä haluaa maksaa ja kuinka paljon haluaa maksaa ilmasta. Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä *laadun* kanssa.No, oli miten oli, olen kuitenkin edelleen tyytyväinen valintaani ja mitä ilmeisemmin tuo Kannustalon systeemi siis toimii varsin hyvin:-)
Tuo talovalintani perustui pitkälti siihen että kaksi kaveriani olivat aikaisemmin rakentaneet Kannustalon ja he kehuivat ja suosittelivat sitä minulle. Kertarakentajahan ei osaa oikein muuten arvioidakaan paketteja kuin sen perusteella mitä kuulee muilta ja omien tuttujen kokemukset ovat aika ratkaisevassa asemassa. Uskon että varmaan löytyy myös muita tosi hyviä merkkejä ja jos muilla on tullut paketeistaan yhtä hyviä kokemuksia niin eipä silloin ole hätäpäivää raksoilla.
Noissa kustannuksissa muuten näytti lopullinen viivan alle jääva luku olevan samaa luokkaa mitä olen kuullut muissa samankokoisissa taloissa olevan joten siltä pohjalta en osaa olla erityisen tyytymätön. Ainakin meni budjettiarvioon:-)
Voikaa paksusti! (kaikkien merkkien rakentajat) - raksaaja
*harmaantuu silmissä* kirjoitti:
" Tämä tarkoittaa että pyrkivät oikeasti välttämään kränää asiakkaan kanssa ettei maine vaan heikkene. Käytännössä siis jos on jotain valittamista jostakin, tehdas korjaa (maksaa) pulisematta että asiakas säilyy edelleen tyytyväisenä "
-Ettei vain heikkene maine???
-Pyrkivät oikeasti välttämään kränää asiakkaan kanssa???
-Jotain valittamista jostakin, tehdas korjaa???
-Asiakas edelleen tyytyväinen????
Ei millään pahalla, mutta minusta aika naiivi kommentti sinulta vaikka ymmärrän toki solidaarisuutesi rakentamaasi taloa/tehdasta kohtaan.
Itse en tiedä yhtäkään talotoimittajaa (kaveripiirissä useita eri talotehtaiden paketteja rakentaneita), jotka eivät olisi tehneet aivan samat korjaukset tarvittaessa ja reklamaatiot kuin sinun Kannuksesi, joten siitä ei Kannus voi kannuksia itslleen ottaa.
Meillä aikanaan jo kilpailutus vaiheessa saimme ihan yhtä ystävällistä ja asiakasmyöteistä kohtelua kaikilta verrokeilta. Tuskin kukaan niin tyhmä "myyjä" on, etteikö pitäisi asiakasta heti potentiaalina rahantuojana ja kohtelisi häntä siten sen mukaisesti.
" Ehkä Kannustalolla vain on hyvin maksavien asiakkaiden ansiosta vara olla vähemmän nipo monessa asiassa:-) Meillä ainakin meni tosi hyvin "
Onhan jokaisen asia mistä haluaa maksaa ja kuinka paljon haluaa maksaa ilmasta. Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä *laadun* kanssa.valmistajat noteeraa reklamaatiota kaverien rakentama kastelli esim. kyllä paketeissa on suuriakin laatu eroja esim.älvsbytalo eihän niistä voi puhua edes samana päivänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981