Mapitare kauppaa andoir tabletti karttoja,mutta virma ei ole vastannut yhteyden otto pyyntöihin.Olisin halunnut tietää onko vesistökartat,hinta koko suomi vai viipaleittain
Kartat
7
400
Vastaukset
Eihän noiden tuotteita ole edes hinnoiteltu, eikä edes kokeiluversiota ei saa ladattua. Lisäksi merellä nyt yleensä käytetään kordinaatistona GWS-84;ää.
Eli jos haluat i-Padille toimivan navigointiohjelmiston, niin osta suosiolla Navionics.- Ei ymmärrä...
Ulosannistasi päätellen firma ei ole todennäköisesti edes ymmärtänyt mitä olet mahdollisesti yrittänyt kysyä...
- härö lukijä östää
Eikös siellä sivuilla ole että myydään "viipale" kerrallaan.
- Usko tai älä
Koko Suomi sieltä tulee kerralla kun ostat. Älä usko noita navionics-loisto trolleja. Em. kartat myydään viipaleittain jolla yritetään kääriä eniten köyhäin rahukkaa.
- bellabella
Osta Karttaselain, saat vuoden lisenssin 4 eri laitteeseen. Hinta n40 ekua, on meri- ja peruskartat, ilmakuvat ja tontinrajat. Itsellä toimii kännykässä ja tabletissa. Päijänteellä hurruutellaan ensi kesänä. Ei tarvi paperikarttoja pitää aina levällään
- Anonyymi
Mapitare ollut käytössä 2016 lähtien ja hyvin on toiminut. Päivitykset tulevat joka vuosi. Ennen oli Loisto mobiili mikä oli hyvä kaikin puolin, sit tuli Loisto mariner ja sen käyttö loppui.
- Anonyymi
Koska minulla ei ole koskaan ollut noita Loisto tuotteita, niin kyselen, mikä on niiden ero.
Olen kokeillut lähes kaikki omenakaupan äpit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849