Moikka,
Haen kohtalontovereita, voi toki muutenkin kommentoida. Mulla oli noin vuosi sitten jatkuvasti keuhkoputkentulehduksia, kävin lääkäreillä ja yksi totesi että minulla tulee todennäkösesti aina flunssan mennessä keuhkoihin infektioastma. Hän antoi minulle seretide kiekon, jota tulisi ottaa kunnes flunssa menisi ohi ja hengenahdistus loppuisi. Terveenä minulla ei siis ole astman oireita. Nyt minulla ei ole ollut keuhkoputkentulehksia kuin viimeksi silloin vuosi sitten, muuten tavallisia flunssia joissa henkeä ei ole ahdistanut enkä ole tarvinnut kiekkoa.
Nyt sairastuin kyseiseen ällötykseen viime keskiviikkona. Henkeä ahdistaa, keuhkoputki särkee, nuhaa ja hirveetä väsymystä. Ihmettelen vaan kun minulla ei ikinä ole tässä taudissa varsinaista yskää, silloin tällön tulee syvältä lähtevä pitkä kuiva köhä muttei mitään kunnon yskää. Sain lekurilta uuden seretiden jota olen nyt ottanut 3 päivää. Nyt kun olen kipeänä aloitin pef seurannan 2 viikkoa ja sain sitä varten lisäksi buventol easyhalerin. Täytyy vielä käydä myös puhallustestissä.
Onko kohtalon tovereita? Olen tällä hetkellä harjoittelussa ala-asteella jossa on hometta, mietin laukaisiko home astman oireet vai sainko vain lapsilta keuhkoflunssan infektioastman oireet... Jokatapauksessa on niin vetämätön olo, tuntuu että keuhkoissa on limaa muttei se tule ulos, astmapiiput auttavat vähän, en jaksa mitään. Täytyy vaan toivoa että lääkkeet alkaa auttaa pian, pipoa kiristää jo :/
Keuhkoputkentulehdus ja infektioastma
Kyllästynyt
1
484
Vastaukset
- hoia ittes
Home sairastuttaa ihan varmasti
http://personal.inet.fi/koti/remeli/astma.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279