Moikka,
Haen kohtalontovereita, voi toki muutenkin kommentoida. Mulla oli noin vuosi sitten jatkuvasti keuhkoputkentulehduksia, kävin lääkäreillä ja yksi totesi että minulla tulee todennäkösesti aina flunssan mennessä keuhkoihin infektioastma. Hän antoi minulle seretide kiekon, jota tulisi ottaa kunnes flunssa menisi ohi ja hengenahdistus loppuisi. Terveenä minulla ei siis ole astman oireita. Nyt minulla ei ole ollut keuhkoputkentulehksia kuin viimeksi silloin vuosi sitten, muuten tavallisia flunssia joissa henkeä ei ole ahdistanut enkä ole tarvinnut kiekkoa.
Nyt sairastuin kyseiseen ällötykseen viime keskiviikkona. Henkeä ahdistaa, keuhkoputki särkee, nuhaa ja hirveetä väsymystä. Ihmettelen vaan kun minulla ei ikinä ole tässä taudissa varsinaista yskää, silloin tällön tulee syvältä lähtevä pitkä kuiva köhä muttei mitään kunnon yskää. Sain lekurilta uuden seretiden jota olen nyt ottanut 3 päivää. Nyt kun olen kipeänä aloitin pef seurannan 2 viikkoa ja sain sitä varten lisäksi buventol easyhalerin. Täytyy vielä käydä myös puhallustestissä.
Onko kohtalon tovereita? Olen tällä hetkellä harjoittelussa ala-asteella jossa on hometta, mietin laukaisiko home astman oireet vai sainko vain lapsilta keuhkoflunssan infektioastman oireet... Jokatapauksessa on niin vetämätön olo, tuntuu että keuhkoissa on limaa muttei se tule ulos, astmapiiput auttavat vähän, en jaksa mitään. Täytyy vaan toivoa että lääkkeet alkaa auttaa pian, pipoa kiristää jo :/
Keuhkoputkentulehdus ja infektioastma
Kyllästynyt
1
507
Vastaukset
- hoia ittes
Home sairastuttaa ihan varmasti
http://personal.inet.fi/koti/remeli/astma.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup686227Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1354360Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092084- 631485
- 541225
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1301055Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49856Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31783Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39765