Olemme mieheni kanssa harrastaneet satunnaisesti peppuseksiä ja hyvältä on tuntunut. Nyt olen kuitenkin käynyt miettimään, voisiko se tuntua vieläkin paremmalta, jos käyttäisin välillä geishakuuliani pepussani..
Olisiko siitä mitään vaikutusta tai hyötyä ja voiko se olla mitenkään haitallista tai vaarallista? Onko koko ajatus hassu vai onko joku saanut siitä jotakin lisää?
geishakuulat ja anaali
3
1395
Vastaukset
- Vaimo neuvoi
Laitat geishat ykköseen ja sitten kalua kakkoseen, johan tuntuu!
- mahti fiilis
Miehelle omat kuulat, hierovat mukavasti eturauhasta yhdynnän aikana. Hanki vain sopivan kokoiset ja aluksi, varovasti sisään pallo kerrallaan. Ajanmyötä ne sujahtavat sinne itsestään ja pieni kipu kuuluu asiaan - se muuttuu nautinnöksi.
Hyvä esileikkiväline molemmille. - kiimainentäti
Geishakuulia paremmin (EHDOTTOMASTI!) anaaliin toimii anaalihelmet! Aivan iiiiiihanat, takuulla seuraa orkku (MOLEMMILLE!) kun vaginaalisen yhdynnän huippukohdassa vedät anaalista helmet melko hitaalla liikkeellä. Hierovat penistä kuulemma taivaallisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849