kuukauden kyykytys!

tsitsi1.2

Kyykytin okullani tänään leksuksen! Terävä lähtö valoista ja leksus beat the dust! Siis, ajatelkaa, kolme kertaa kalliimpi auto ja tuli turpiin. Onneton tojo wannabe!

8

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veekäsi

Mikä leksus on noin halpa?
      Vai mikä auto tuo okulla on? Oktaavia ajattelin.. mut sehän sköödä.
      Ne maksa mitään...

• F30

Jos elämä on liikennevaloissa niin onhan tuo hienoa. Autoilu tylsää ja vain välttämätön paha, niinpä siitä pitää tehdä edes jotenkin siedettävää. Mukavuus on siis autossa tärkeää. Skodaa en kovin mukavana pitäisi. Superbin kanssa tuli harjoiteltua pajalla käyntiä ja jäätymistä nelisen vuotta. Enää ei vain viitsi.

Ei tulisi mieleenkään enää sortua sokotaan. Ennemin vaikka V70 ja 1.6TDI nuhapumppu.

• toiotakorolla88

Joo! Ja mä jätin mun korolalla ferrarin valoissa!
      Ei voinut mitään. Jäi melkein paikoilleen!

Tai jos se ei edes kisannut mun kaa??! :D

• onkos muitakin

Ocu DSG:llä ei saa kuin teräviä lähtöjä, aina nykäisee ikävästi ja kolahtaa.

• ja sisään ;)

mä kyykytin naapurin isännän sen emännän mielestä 12-0, kun piipahdin siellä kylässä kun sen mies oli työmatkalla.
      viidellä sentillä.
      jossain se silloin ajeli varmaan autollaan, heh

• drytiws56i

On siinä Lexus-miehellä ollut naurussa pitelemistä kun joku amispoika isän oktaaaavialla oikein koittaa kiihdyttää valoista. Siinä on syytäkin jäädä ihan suosilla tarpeeksi kauas niin välttyy kolhuilta kun skodasta kuitenkin irtoaa osia matkalla.

• Lexus poju

:D hyviä nää jehut jotka vetää valoista "viivoja" itse omistan LS400 pientä fiksailua on tehty koneen puollelle tuottaa vajaat 350hevosta
      ls on massaa mikä pitää pistää liikenteeseen eise ole mikään raketti mutta ne oikeet "viivat" otetaan siellä 100----> eikä mistään valoista 800kg kevyemmällä autolla . ajattele näin 600hp Mark 2jztalla ei lyö kun tyhjää mutta auta armias kun sokotas saa sen 100km/h vauhtia ja Markki pitoja :D:D:DD: joten jos tekee mieli vetää "valoista" ota siiheen rinnalle joku honda civic 200hepalla ja 800kg nii rupeese sorvareitten keksintö jäämään

• 2jz

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      67
      2277
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      230
      2182
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1478
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      20
      1282
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1242
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1200
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      120
      1164
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      969
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      959
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      909
    Aihe