kuukauden kyykytys!

tsitsi1.2

Kyykytin okullani tänään leksuksen! Terävä lähtö valoista ja leksus beat the dust! Siis, ajatelkaa, kolme kertaa kalliimpi auto ja tuli turpiin. Onneton tojo wannabe!

8

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veekäsi

      Mikä leksus on noin halpa?
      Vai mikä auto tuo okulla on? Oktaavia ajattelin.. mut sehän sköödä.
      Ne maksa mitään...

    • F30

      Jos elämä on liikennevaloissa niin onhan tuo hienoa. Autoilu tylsää ja vain välttämätön paha, niinpä siitä pitää tehdä edes jotenkin siedettävää. Mukavuus on siis autossa tärkeää. Skodaa en kovin mukavana pitäisi. Superbin kanssa tuli harjoiteltua pajalla käyntiä ja jäätymistä nelisen vuotta. Enää ei vain viitsi.

      Ei tulisi mieleenkään enää sortua sokotaan. Ennemin vaikka V70 ja 1.6TDI nuhapumppu.

    • toiotakorolla88

      Joo! Ja mä jätin mun korolalla ferrarin valoissa!
      Ei voinut mitään. Jäi melkein paikoilleen!

      Tai jos se ei edes kisannut mun kaa??! :D

    • onkos muitakin

      Ocu DSG:llä ei saa kuin teräviä lähtöjä, aina nykäisee ikävästi ja kolahtaa.

    • ja sisään ;)

      mä kyykytin naapurin isännän sen emännän mielestä 12-0, kun piipahdin siellä kylässä kun sen mies oli työmatkalla.
      viidellä sentillä.
      jossain se silloin ajeli varmaan autollaan, heh

    • drytiws56i

      On siinä Lexus-miehellä ollut naurussa pitelemistä kun joku amispoika isän oktaaaavialla oikein koittaa kiihdyttää valoista. Siinä on syytäkin jäädä ihan suosilla tarpeeksi kauas niin välttyy kolhuilta kun skodasta kuitenkin irtoaa osia matkalla.

    • Lexus poju

      :D hyviä nää jehut jotka vetää valoista "viivoja" itse omistan LS400 pientä fiksailua on tehty koneen puollelle tuottaa vajaat 350hevosta
      ls on massaa mikä pitää pistää liikenteeseen eise ole mikään raketti mutta ne oikeet "viivat" otetaan siellä 100----> eikä mistään valoista 800kg kevyemmällä autolla . ajattele näin 600hp Mark 2jztalla ei lyö kun tyhjää mutta auta armias kun sokotas saa sen 100km/h vauhtia ja Markki pitoja :D:D:DD: joten jos tekee mieli vetää "valoista" ota siiheen rinnalle joku honda civic 200hepalla ja 800kg nii rupeese sorvareitten keksintö jäämään

      • 2jz

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe