Kyykytin okullani tänään leksuksen! Terävä lähtö valoista ja leksus beat the dust! Siis, ajatelkaa, kolme kertaa kalliimpi auto ja tuli turpiin. Onneton tojo wannabe!
kuukauden kyykytys!
8
454
Vastaukset
- veekäsi
Mikä leksus on noin halpa?
Vai mikä auto tuo okulla on? Oktaavia ajattelin.. mut sehän sköödä.
Ne maksa mitään... - F30
Jos elämä on liikennevaloissa niin onhan tuo hienoa. Autoilu tylsää ja vain välttämätön paha, niinpä siitä pitää tehdä edes jotenkin siedettävää. Mukavuus on siis autossa tärkeää. Skodaa en kovin mukavana pitäisi. Superbin kanssa tuli harjoiteltua pajalla käyntiä ja jäätymistä nelisen vuotta. Enää ei vain viitsi.
Ei tulisi mieleenkään enää sortua sokotaan. Ennemin vaikka V70 ja 1.6TDI nuhapumppu. - toiotakorolla88
Joo! Ja mä jätin mun korolalla ferrarin valoissa!
Ei voinut mitään. Jäi melkein paikoilleen!
Tai jos se ei edes kisannut mun kaa??! :D - onkos muitakin
Ocu DSG:llä ei saa kuin teräviä lähtöjä, aina nykäisee ikävästi ja kolahtaa.
- ja sisään ;)
mä kyykytin naapurin isännän sen emännän mielestä 12-0, kun piipahdin siellä kylässä kun sen mies oli työmatkalla.
viidellä sentillä.
jossain se silloin ajeli varmaan autollaan, heh - drytiws56i
On siinä Lexus-miehellä ollut naurussa pitelemistä kun joku amispoika isän oktaaaavialla oikein koittaa kiihdyttää valoista. Siinä on syytäkin jäädä ihan suosilla tarpeeksi kauas niin välttyy kolhuilta kun skodasta kuitenkin irtoaa osia matkalla.
- Lexus poju
:D hyviä nää jehut jotka vetää valoista "viivoja" itse omistan LS400 pientä fiksailua on tehty koneen puollelle tuottaa vajaat 350hevosta
ls on massaa mikä pitää pistää liikenteeseen eise ole mikään raketti mutta ne oikeet "viivat" otetaan siellä 100----> eikä mistään valoista 800kg kevyemmällä autolla . ajattele näin 600hp Mark 2jztalla ei lyö kun tyhjää mutta auta armias kun sokotas saa sen 100km/h vauhtia ja Markki pitoja :D:D:DD: joten jos tekee mieli vetää "valoista" ota siiheen rinnalle joku honda civic 200hepalla ja 800kg nii rupeese sorvareitten keksintö jäämään- 2jz
en malttanut kommentoija edellistä.....
http://www.youtube.com/watch?v=rmNy-ajRV0U (2jz rules)
Sen sijaan ketjun aloittaja on selvästi alaikäinen ja ajokortiton eikä ansaitse kommentteja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389