Platonin suhde

22wRonja

Olen tässä miettinyt kaiken maailman kauneusihanteita, joihin en jaksaisi millään vastata. En jaksa olla sileä, kiinteä, posliini ja seksikäs.
Mietin tässä, että mitä miehet ajattelevat platonisesta suhteesta? Itse en tunne yhtään vapaata miestä, joka haluaisi ensin seurustella ja tutustua kunnolla vaatteet päällä ja sitten ilman kaikkia ulkonäköpaineita vasta mentäisiin sänkyyn. Vai olenko vain liian arka

8

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koviakokenut31

      Et ole, vaan todella järkevä. Itse ajattelen ihan samoin, en kykene hyppäämään suoraan sänkyyn ilman seurustelua. Musta on tärkeää tuntea olevansa rakastettu, hyväksytty ja haluttu ilman petipuuhia, niiden aika voi olla myöhemminkin. Harmi, ettei näin ajattelevia miehiä ole kovinkaan montaa tai sitten ei yhtään. Kaikki tuntuu olevan niitä omilla munillaan ajattelevia pervoja sikoja.

    • mrmegdnfg

      Ei se ole mikään platoninen suhde, jos suhteen alkuvaiheessa ei harrasteta seksiä.

      • maailmaan mahtuu

        Totta... platoninen on vähän kauaskantoisempi juttu, joka juontaa nimensä tunnetusta filosofista. Itse platonisuudesta omalla kohdalla sanoisin että tunteeni ovat platonisia. En tahdo vaatia keneltäkään mitään ja en näe oikeaksi sitäkään että toinen vaatisi minulta jotain. Seksi kaikki käy, mutta jos ne menee sellaiseksi sullemulle-palloiluksi niin loppuu into ja menee maku. Muka aina pitäisi olla tekemässä jotain mikä sitten oikeuttaa intiimiin kanssakäymiseen.. Plaah, tutustuminen on mukavaa jos vain kemiat natsaa ja sit kun sitä seksiä ei heti sotketa siihen suhteeseen, niin päästään vähän syvemmällekkin tasolle, jolloin seksistä voi nauttia ihan "kavereiden kesken" jne. sen vakavampaa "parisuhde-idylliä" tavoittelematta. Kunhan molemmat kunnioittaa toisensa, tahtoa, mielipiteitä ja yhteistuumin toimitaan. Ei rakennu sellasta mies/nainen vastakkain asettelua.
        Joo ja itse olen 26 vuotias hyväkuntoinen kai jopa "komeakin"mies joka kunnioittaa toisten tahtoa ja elämäntyyliä.


    • Minusta tapasi ajatella kuulostaa terveeltä ja vastuulliselta. Seurakunnasta voi ainakin löytää yhä nykyisin myös niitä miehiä, jotka haluavat sänkyyn vasta sitten, kun ollaan valmiita sitoutumaan. Jos ei uskovaisuus haittaa.

      • jkmikkonen

        Oletko vähän idiootti? Entäs jos ne miehet tahtoo uskoonsa kuuluvan naisen niin kuin raamattu opettaa? Heität susille.

        Joskus oikeasti mietin tajuaako ihmiset mistään mitään.


      • 3526346525
        jkmikkonen kirjoitti:

        Oletko vähän idiootti? Entäs jos ne miehet tahtoo uskoonsa kuuluvan naisen niin kuin raamattu opettaa? Heität susille.

        Joskus oikeasti mietin tajuaako ihmiset mistään mitään.

        Uskoviakin on monenlaisia, ehkä ei tarkoittanut niitä tiukempia uskovia, vaan maltillisempia tai liberaaleja


    • Satun tuntemaan sen verran uskovaisia, että uskallan seista sanojeni takana.

    • 18+15

      Ei kauneusihanteisiin kannata niin paljon panostaa, se on vain ihmisen ulkoinen "demo". Todellisuus on aivan jotain muuta.

      Jos itselleni tulisi eteen tilanne että tapaisin jossain naisen joka jo hetken päästä ehdottaa seksiä eikä olla puhuttu kuin siitä-sun-tästä niin minä kyllä vähän yllättyisin. Eihän kumpikaan tiedä toisesta mitään tai tunne sen paremmin.

      Seksi tulee luonnostaan kuvioihin mukaan eikä siitä tarvitse edes puhua. Molemmat tietävät kun aika on oikea. On tosin niin, että toisinaan tapaa ihmisen joka herättää kaikki aistit. Aivan välittömästi haluaisi repiä kaikki vaatteet päältä ja synnätä suinpäin sänkyyn. Mutta onneksi heitä ei tule kuin muutamia koko elämän varrella vastaan. Mutta onneksi lataus ilmassa on silloin niin vahva että tunne on molemminpuolinen. Ja vain harvoissa tapauksissa se johtaa pidemmälle. Mikä lienee universumin voima, joka välillä osuu kahden ihmisen kohdalle.

      Mutta, kun tutustut erilaisiin ihmisiin niin sieltä joukosta löytyy aina joitakuita joiden kanssa juttu luistaa ja tuntee olonsa turvalliseksi. Niistä kannattaa aloittaa. Tiedä vaikka etsimäsi ihminen olisi lähempänä kuin luuletkaan. Vaikka se olisi se työkaveri jonka kanssa olet heitellyt läppää vuosikaudet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe