Platonin suhde

22wRonja

Olen tässä miettinyt kaiken maailman kauneusihanteita, joihin en jaksaisi millään vastata. En jaksa olla sileä, kiinteä, posliini ja seksikäs.
Mietin tässä, että mitä miehet ajattelevat platonisesta suhteesta? Itse en tunne yhtään vapaata miestä, joka haluaisi ensin seurustella ja tutustua kunnolla vaatteet päällä ja sitten ilman kaikkia ulkonäköpaineita vasta mentäisiin sänkyyn. Vai olenko vain liian arka

8

612

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koviakokenut31

Et ole, vaan todella järkevä. Itse ajattelen ihan samoin, en kykene hyppäämään suoraan sänkyyn ilman seurustelua. Musta on tärkeää tuntea olevansa rakastettu, hyväksytty ja haluttu ilman petipuuhia, niiden aika voi olla myöhemminkin. Harmi, ettei näin ajattelevia miehiä ole kovinkaan montaa tai sitten ei yhtään. Kaikki tuntuu olevan niitä omilla munillaan ajattelevia pervoja sikoja.

• mrmegdnfg

Ei se ole mikään platoninen suhde, jos suhteen alkuvaiheessa ei harrasteta seksiä.

• maailmaan mahtuu

Totta... platoninen on vähän kauaskantoisempi juttu, joka juontaa nimensä tunnetusta filosofista. Itse platonisuudesta omalla kohdalla sanoisin että tunteeni ovat platonisia. En tahdo vaatia keneltäkään mitään ja en näe oikeaksi sitäkään että toinen vaatisi minulta jotain. Seksi kaikki käy, mutta jos ne menee sellaiseksi sullemulle-palloiluksi niin loppuu into ja menee maku. Muka aina pitäisi olla tekemässä jotain mikä sitten oikeuttaa intiimiin kanssakäymiseen.. Plaah, tutustuminen on mukavaa jos vain kemiat natsaa ja sit kun sitä seksiä ei heti sotketa siihen suhteeseen, niin päästään vähän syvemmällekkin tasolle, jolloin seksistä voi nauttia ihan "kavereiden kesken" jne. sen vakavampaa "parisuhde-idylliä" tavoittelematta. Kunhan molemmat kunnioittaa toisensa, tahtoa, mielipiteitä ja yhteistuumin toimitaan. Ei rakennu sellasta mies/nainen vastakkain asettelua.
        Joo ja itse olen 26 vuotias hyväkuntoinen kai jopa "komeakin"mies joka kunnioittaa toisten tahtoa ja elämäntyyliä.

• Minusta tapasi ajatella kuulostaa terveeltä ja vastuulliselta. Seurakunnasta voi ainakin löytää yhä nykyisin myös niitä miehiä, jotka haluavat sänkyyn vasta sitten, kun ollaan valmiita sitoutumaan. Jos ei uskovaisuus haittaa.

• jkmikkonen

Oletko vähän idiootti? Entäs jos ne miehet tahtoo uskoonsa kuuluvan naisen niin kuin raamattu opettaa? Heität susille.

Joskus oikeasti mietin tajuaako ihmiset mistään mitään.

• 3526346525
        jkmikkonen kirjoitti:

Oletko vähän idiootti? Entäs jos ne miehet tahtoo uskoonsa kuuluvan naisen niin kuin raamattu opettaa? Heität susille.

Joskus oikeasti mietin tajuaako ihmiset mistään mitään.

Uskoviakin on monenlaisia, ehkä ei tarkoittanut niitä tiukempia uskovia, vaan maltillisempia tai liberaaleja

• Satun tuntemaan sen verran uskovaisia, että uskallan seista sanojeni takana.

• 18+15

Ei kauneusihanteisiin kannata niin paljon panostaa, se on vain ihmisen ulkoinen "demo". Todellisuus on aivan jotain muuta.

Jos itselleni tulisi eteen tilanne että tapaisin jossain naisen joka jo hetken päästä ehdottaa seksiä eikä olla puhuttu kuin siitä-sun-tästä niin minä kyllä vähän yllättyisin. Eihän kumpikaan tiedä toisesta mitään tai tunne sen paremmin.

Seksi tulee luonnostaan kuvioihin mukaan eikä siitä tarvitse edes puhua. Molemmat tietävät kun aika on oikea. On tosin niin, että toisinaan tapaa ihmisen joka herättää kaikki aistit. Aivan välittömästi haluaisi repiä kaikki vaatteet päältä ja synnätä suinpäin sänkyyn. Mutta onneksi heitä ei tule kuin muutamia koko elämän varrella vastaan. Mutta onneksi lataus ilmassa on silloin niin vahva että tunne on molemminpuolinen. Ja vain harvoissa tapauksissa se johtaa pidemmälle. Mikä lienee universumin voima, joka välillä osuu kahden ihmisen kohdalle.

Mutta, kun tutustut erilaisiin ihmisiin niin sieltä joukosta löytyy aina joitakuita joiden kanssa juttu luistaa ja tuntee olonsa turvalliseksi. Niistä kannattaa aloittaa. Tiedä vaikka etsimäsi ihminen olisi lähempänä kuin luuletkaan. Vaikka se olisi se työkaveri jonka kanssa olet heitellyt läppää vuosikaudet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      442
      1723
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      95
      1156
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      960
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      889
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      793
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      788
    7. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      773
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      123
      763
    9. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      740
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      39
      739
    11. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      61
      707
    12. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      37
      627
    13. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      626
    14. 45
      577
    15. Miten nainen kohteli sinua?

😋
      Ikävä
      34
      575
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    17. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      557
    18. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      92
      556
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      52
      536
    20. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      518
    Aihe