Sotshin mitalijärjestys

lhlhihigigi

Mitä veikkaatte?

Oma veikkaukseni:

1 Suomi

2 Ruotsi

3 Thsekki

17

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinon

      Ykkös suosikki on Ruotsi. Suomi on hopealla tai pronssilla. Kanada sulaa epävarmaan maalivahtipeliin. Venäjän sooloilijat ei kestä sitä älytöntä painetta kotonaan. Usa voi olla neljän joukos, niinkun Tsekkikin jos löytyy venymistä. Suomen etu on ainainen altavastaajan etu selkeät roolitukset erkan kokemus ja timanttinen maalivahtipeli.

      Mahdotonhan sitä on veikata koska erot on niin pieniä mutta veikkaan että
      Finaaliin menee Ruotsi-Suomi. Pronssi peli Kanada-Venäjä.

      • Sochi

        Veikkaan ja toivon että käy näin:
        1. Canada
        2. Venäjä
        3. Suomi

        Ruotsi jää neljänneksi ja syy siihen on ailahteleva maalivahtipeli, sekä hyökkäyksen tehottomuus. Niin nimekäs joukkue kuin Ruotsilla onkin ovat Sedinit ja Zeta kumppaneineen pelanneet tämän kauden melko tehottomasti. En usko että tehot löytyy yhtä-äkkiä kun laittaa maajoukkuepaidan päälle.
        Venäjän ukot haluaa näyttää kotikentällä ja varmasti kestävät paineet. Ovat niin monet arvokisat ryssinyt, niin nyt ratkaisupeleihin mentäessä hitsautuu joukkueeksi.
        Suomen peli tulee olemaan näyttävää ja todella lennokasta mutta ratkaisupelissä kyykkää jäähyilyyn ja erikoistilanteessa. Harmi kun S. Koivu ja Bergenheim (Joensuun ja Hagmanin ohella) jäi pois joukuekokoonpanosta. Olisi ollut pojilla paljon annettavaa joukkueelle. Vancouverissa Hakke teki maalit Koivun ja Ruudun rinnalla mut nyt J.Jokinen korvaa tuon paikan. ( ihme että tajusivat ottaa J:n joukkueeseen)
        Kohta starttaa!! Hyvä Suomi!!


      • näinhän se menee
        Sochi kirjoitti:

        Veikkaan ja toivon että käy näin:
        1. Canada
        2. Venäjä
        3. Suomi

        Ruotsi jää neljänneksi ja syy siihen on ailahteleva maalivahtipeli, sekä hyökkäyksen tehottomuus. Niin nimekäs joukkue kuin Ruotsilla onkin ovat Sedinit ja Zeta kumppaneineen pelanneet tämän kauden melko tehottomasti. En usko että tehot löytyy yhtä-äkkiä kun laittaa maajoukkuepaidan päälle.
        Venäjän ukot haluaa näyttää kotikentällä ja varmasti kestävät paineet. Ovat niin monet arvokisat ryssinyt, niin nyt ratkaisupeleihin mentäessä hitsautuu joukkueeksi.
        Suomen peli tulee olemaan näyttävää ja todella lennokasta mutta ratkaisupelissä kyykkää jäähyilyyn ja erikoistilanteessa. Harmi kun S. Koivu ja Bergenheim (Joensuun ja Hagmanin ohella) jäi pois joukuekokoonpanosta. Olisi ollut pojilla paljon annettavaa joukkueelle. Vancouverissa Hakke teki maalit Koivun ja Ruudun rinnalla mut nyt J.Jokinen korvaa tuon paikan. ( ihme että tajusivat ottaa J:n joukkueeseen)
        Kohta starttaa!! Hyvä Suomi!!

        Z pelannut yli 1 ppg ja Sedinit 0.8 ppg. En kutsuisi tehottomaksi. Sitten sieltä löytyy Landeskog, Steen, Backstrom, Eriksson... Ei nyt ihan äkkiä jää maalinteosta kiinni. Maalissa Lundqvist ei todellakaan ole ailahteleva. Siihen päällä kisojen toiseksi paras puolustus, niin Ruotsi on mestari.

        1.Ruotsi
        2.Usa
        3.Kanada
        4.Venäjä
        5- 8 Tsekki, Suomi, Sveitsi, Slovakia


      • Sochi
        näinhän se menee kirjoitti:

        Z pelannut yli 1 ppg ja Sedinit 0.8 ppg. En kutsuisi tehottomaksi. Sitten sieltä löytyy Landeskog, Steen, Backstrom, Eriksson... Ei nyt ihan äkkiä jää maalinteosta kiinni. Maalissa Lundqvist ei todellakaan ole ailahteleva. Siihen päällä kisojen toiseksi paras puolustus, niin Ruotsi on mestari.

        1.Ruotsi
        2.Usa
        3.Kanada
        4.Venäjä
        5- 8 Tsekki, Suomi, Sveitsi, Slovakia

        Noh, voin kuukauden päästä kirjoittaa tähän kumpi oli oikeassa?


      • Sochi kirjoitti:

        Veikkaan ja toivon että käy näin:
        1. Canada
        2. Venäjä
        3. Suomi

        Ruotsi jää neljänneksi ja syy siihen on ailahteleva maalivahtipeli, sekä hyökkäyksen tehottomuus. Niin nimekäs joukkue kuin Ruotsilla onkin ovat Sedinit ja Zeta kumppaneineen pelanneet tämän kauden melko tehottomasti. En usko että tehot löytyy yhtä-äkkiä kun laittaa maajoukkuepaidan päälle.
        Venäjän ukot haluaa näyttää kotikentällä ja varmasti kestävät paineet. Ovat niin monet arvokisat ryssinyt, niin nyt ratkaisupeleihin mentäessä hitsautuu joukkueeksi.
        Suomen peli tulee olemaan näyttävää ja todella lennokasta mutta ratkaisupelissä kyykkää jäähyilyyn ja erikoistilanteessa. Harmi kun S. Koivu ja Bergenheim (Joensuun ja Hagmanin ohella) jäi pois joukuekokoonpanosta. Olisi ollut pojilla paljon annettavaa joukkueelle. Vancouverissa Hakke teki maalit Koivun ja Ruudun rinnalla mut nyt J.Jokinen korvaa tuon paikan. ( ihme että tajusivat ottaa J:n joukkueeseen)
        Kohta starttaa!! Hyvä Suomi!!

        Koskaan oikein mitään oikein ennustaneena sanoisin, että Suomi ja Ruotsi sijoilla 5-6.
        Venäjä-Kanada loppuottelussa, pronssista kamppailevat USA ja Sveitsi


      • näinhän se menee
        Sochi kirjoitti:

        Noh, voin kuukauden päästä kirjoittaa tähän kumpi oli oikeassa?

        Ja voit nyt jo perustella tuota väitettäsi em. pelaajien tehottomuudesta.


      • MrJuha82vaantubepomo
        näinhän se menee kirjoitti:

        Z pelannut yli 1 ppg ja Sedinit 0.8 ppg. En kutsuisi tehottomaksi. Sitten sieltä löytyy Landeskog, Steen, Backstrom, Eriksson... Ei nyt ihan äkkiä jää maalinteosta kiinni. Maalissa Lundqvist ei todellakaan ole ailahteleva. Siihen päällä kisojen toiseksi paras puolustus, niin Ruotsi on mestari.

        1.Ruotsi
        2.Usa
        3.Kanada
        4.Venäjä
        5- 8 Tsekki, Suomi, Sveitsi, Slovakia

        Ruotsi on tosi kova, mut niin on Venäjäkin jos vain pelaavat joukkueelle eivätkä ala sooloilemaan.
        Silloin Venakot on pirun kovia.
        Täytyy muistaa, että Suomalaiset on pelanneet hyvin tällä kaudella NHL:ssä kun laskee pistekeskiarvoja.
        Jokiset, Barkov, Bergenheim(harmi ku ei valittu), Granlundki on pelannu pisteiden valossa ihan hyvin, samoin Koivut ja Selänne nostamassa profiiliaan.
        Filppula on paras Suomihyökkääjä tällä hetkellä.
        Pelaa vahvasti hyökkäys-ja puolustussuuntaan.
        Suomi haastaa nää kaksi ja Suomi voi mennä vaikka loppuun asti voittaen Kultaa.
        Kaikki on mahdollista.
        Jos lähdetään kisoihin vaatimattomammalla tavoitteella, niin ollaan menty jo valmiiksi häviämään.


      • Sochi
        näinhän se menee kirjoitti:

        Ja voit nyt jo perustella tuota väitettäsi em. pelaajien tehottomuudesta.

        Ootko katsonut viimeaikaisia Vancouverin pelejä ja Sedinien otteita? Hiljattain joukkue hävisi ankoille 9-1, eikö nämä ole selviä merkkejä? En ole ainoa joka näin ajattelee, moni on sanonut Sedinejä Vancouverin riippakiveksi. Mitä maalivahtipeliin tulee niin kyseessä oli ennuste. Hienoa jos Ruotsi pärjää mutta hienompaa olisi jos Suomi pärjäisi paremmin. Muutaman viikon päästähän sen näkee miten pelit lähtee käyntiin.


    • Kommentoisin tuohon... 1.Suomi 2.Suomi 3.Suomi, sijat 4-6 Suomi.

    • 1. Kanada
      2. Ruotsi
      3. Venäjä

    • kakezki
    • alex_puck

      Venäjän poika vie. Perustelut:

      1) olympialaiset ovat arviolta maksaneet noin 50 miljardia dollaria. Niitä rahoja ei käytetty häviämiseen. Punakoneen valmennus johdolla on nappikuulokkeet korvissa ja linjan toisessa päässä itse Vladimir Putin. Teema: jos epäonnistut -> Siperiaan

      2) kaikki muistavat urbaanilegendan Moskovan olympialaisten keihäänheitosta. Mitäs tällä kertaa kysymys kuuluu...

      3) ovie, geno ja paveli ovat "loukkaantuneita" eli siis suomeksi huilaavat Sotshia varten

      4) onhan se Venäjä muutenkin kova nippu ilman mitään ylimääräistä huuhaata

    • 1.Kanada

      2.USA

      3.Venäjä

      • Sochi

        Nimimerkki "näinhän se menee", noh kumpi oli enemmän oikeassa??
        Veikkasin sijat 1. Kanada 2. Venäjä 3. Suomi ja sulla oli 1. Ruotsi 2. Usa 3. Kanada..

        Moni asiantuntija veikkasi Suomea sijoille 5-8, vähänpä tietävät lätkästä.

        Venäjä olisi saattanut päästä mitallipeleihin ellei Suomi olisi ollut vastassa. Usa oli Kanada pelin jälkeen suht helppo vastus Suomelle kun eivät kerinneet toipumaan tappiosta, kun taas Suomella oli enemmän voitettavaa pronssipelissä. Henkinen latautuminen (valmistautuminen) vaikuttaa lyhyissä turnauksissa yllättävän paljon.

        Ruotsilla oli jälleen helppo tie finaaliin, mutta Kanada pelissä olivat aika sillassa. Suomi kaatoi hienosti kiekkosuurudet Venäjän ja Usan, sekä pelasivat tasaiset ottelut finaalijoukkueita vastaan.

        Kiitoksia hienoista peleistä Selänne, Timonen, Salo ja onnittelut koko Leijona-joukkueelle Olympia-pronsista!!!

        Ps. Jääkiekon MM-kisoissa on täysi mahdollisuus ottaa kultaa pitkästäaikaa!!!


      • näinhän se menee
        Sochi kirjoitti:

        Nimimerkki "näinhän se menee", noh kumpi oli enemmän oikeassa??
        Veikkasin sijat 1. Kanada 2. Venäjä 3. Suomi ja sulla oli 1. Ruotsi 2. Usa 3. Kanada..

        Moni asiantuntija veikkasi Suomea sijoille 5-8, vähänpä tietävät lätkästä.

        Venäjä olisi saattanut päästä mitallipeleihin ellei Suomi olisi ollut vastassa. Usa oli Kanada pelin jälkeen suht helppo vastus Suomelle kun eivät kerinneet toipumaan tappiosta, kun taas Suomella oli enemmän voitettavaa pronssipelissä. Henkinen latautuminen (valmistautuminen) vaikuttaa lyhyissä turnauksissa yllättävän paljon.

        Ruotsilla oli jälleen helppo tie finaaliin, mutta Kanada pelissä olivat aika sillassa. Suomi kaatoi hienosti kiekkosuurudet Venäjän ja Usan, sekä pelasivat tasaiset ottelut finaalijoukkueita vastaan.

        Kiitoksia hienoista peleistä Selänne, Timonen, Salo ja onnittelut koko Leijona-joukkueelle Olympia-pronsista!!!

        Ps. Jääkiekon MM-kisoissa on täysi mahdollisuus ottaa kultaa pitkästäaikaa!!!

        No miten se Ruotsin ailahteleva veskaripeli? Lundqvist valittiin kuitenkin tähdistöön. Sinä veikkasit Venäjää kakkoseksi, vähänpä tiedät lätkästä, minulla sentään oli mitalikolmikko neljän sakissa ;)


      • Sochi
        näinhän se menee kirjoitti:

        No miten se Ruotsin ailahteleva veskaripeli? Lundqvist valittiin kuitenkin tähdistöön. Sinä veikkasit Venäjää kakkoseksi, vähänpä tiedät lätkästä, minulla sentään oli mitalikolmikko neljän sakissa ;)

        No joo oli mullakin Ruotsi neljäntenä veikkauksissa vaikka en sitä kirjoittanut, kun kolmea pyydettiin. :D Lundqvisti ottanut varmaan droppeja kun onnistu... olkoon tasapeli.


    • MrJuha82

      Hyvin meni kisat Suomelta ja Ruottilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe