Oulussa huonoja kampaamoja

Kampaamolla

Olen käynyt yhdessä jos toisessa Oulun kampaamossa. Melkein aina saanut toista kun mitä olen halunnut. Leikataan enemmän kun asiakas pyytää ja ei kerrota mitä tehdään tarpeeksi tarkkaan. Huonoa palvelua ylipäätään. Tehdään ihmeellisiä ratkaisuja asiakkaalta kysymättä. En ole yhtään hyvää kampaajaa vielä Oulusta löytänyt. Muualta kyllä.

33

14805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeppe

      Heippa!..Sinä taidat olla aika vaativa asiakas vai,mutta niinhän se on,että kun maksaa niin sitä pitää myös vaatia! ;).Itse olen ollut tyytyväinen Gallerian ns. "nonstop" parturiin johon pääsee yleensä aika suoraan eli ei tarvi varata aikaa.
      Kiimingissä on hyvä parturi, kampaamo Karoliina jossa on kokenut Riitta parturi.Voin kyllä suositella.Äiti kävi Stockmannin parturissa ja oli kyllä tyytyväinen.Hän on todella pedantti luonne.Parturit on kyl makujuttuja kans joista on vaikee kiistellä.Oletkos naispuolinen ja sovittasko ihan huvikseen miittinki jonnekkin? ;))

      Tsemppiä!..

    • tinttu

      ..olen käynyt useissa Oulun kampaamoissa, enkä koskaan ole lähtenyt sieltä tyytyväisenä pois. Hiukseni ovat pitkät (melkein alaselkään) ja monesti olen kampaajaa pyytänyt leikkaamaan hiukset olkapäille asti, mutta kertaakaan niin ei ole käynyt. Aina kun olen pyytänyt värjäystä, on sanottu että ei kannata pilata hiusten hyvää väriä. Pari raitaa sinne tänne, leikkausta n.10 cm ja valmista tuli. Lasku about 70 euroa, eikä kukaan edes huomaa että olen käynyt kampaajalla.

      Olen kokeillut mm. LaFelicitaa, Stokkan Virhoa, JöröJukkaa..

      • Asiakas

        Parturi-Kampaamo Anne Jaakkola leikkaa sulle just sellaset hiukset ku haluat,se toimii välivainiolla omakotitalossa


      • mää
        Asiakas kirjoitti:

        Parturi-Kampaamo Anne Jaakkola leikkaa sulle just sellaset hiukset ku haluat,se toimii välivainiolla omakotitalossa

        suosittelen myös Jaakkolan Annea, Annella oli ennen liike keskustassa letkunpuistoa vastapäätä ja nykyisin tosiaan toimii välivainiolla... Osaa ottaa huomioon myös vaativat asiakkaat


      • anne purala
        Asiakas kirjoitti:

        Parturi-Kampaamo Anne Jaakkola leikkaa sulle just sellaset hiukset ku haluat,se toimii välivainiolla omakotitalossa

        Kiitos.Olipa mukava löytää kehuja,vaikkakin aikojen takaa.Olin taas palannut Välivainiolle,Ahmatie7.Nimikin ehti välissä vaihtua.Anne Purala 0405532787


    • kampaamon täti

      Eikä ookku hyviä kampaamoja pelekästää Oulusa.
      Elekää mustamaalakko vijattomia. Nii ja pittää käyä sielä misä osataan keritä tukka oikein.

    • hipi

      Itse olin myös kauan tyytymätön kampaamoiden palveluun. Huomasin että halpaa ja hyvää ei ole olemassa. Salon Virho pekurinkulmassa on kallis, mutta palvelu on hyvää ja hiuksista saa tasan sellaiset kuin haluaa. Myös LS-Stylessa on kiitettävä ammattitaito ja asiakaspalvelu

    • Samma

      Samaa olen ihmetellyt. Olen valmis maksamaan kampaamosta, joten hinnalla ei ole väliä, mutta laadulla on. Ei siellä Virhollakaan ole kummoista jälkeä tullut. Kun ei tiedä ketään hyvää kampaajaa nimeltä, laittavat aina jollekin harjoittelijalle tai viimeisenä tulleelle, ja lopputulos on sen mukainen. Kempeleessä on Zeppelinissä joku hyvä kampaaja, jolle ei saa aikoja kovin helposti.

      • tattitus

        pyydäppäs virholla Taijulle aikaa, osaa varmasti työnsä


      • Kaira
        tattitus kirjoitti:

        pyydäppäs virholla Taijulle aikaa, osaa varmasti työnsä

        Asun itse Espoossa, mutta Oulussa käydessä niin olen usein varannut ajan Virholle ja Taiju on aivan loistava. Myös jälkihoito eli föönäus ei ole perinteinen latvoja taivutellen. Suosittelen lämpimästi!


      • ei-kiitos

        Ei ainakaan se yläkerran pankin vieressä oleva. Auki ihan miten sattuun ja töykeää palvelua!


    • tyytyväinen

      Suosittelen ehdottomasti parturi-kampaamo Marita Pirnestä! On aika kaukana keskustasta (Pateniemessä), mutta lopputulos on ajomatkan väärti. Itse olen käynyt maritalla yli 10 vuotta ja aina on ollut lopputulos sellainen kuin olen halunnut. Ainoa huono puoli on se, että jonot ovat pitkät... parin kuukauden päähän menee ajat. Mutta itse teen niin, että varaan aina seuraavan ajan käydessäni, niin onpahan aika valmiina sitten.

      • Bamb!

        Kampaamo/parturit, joiden nimena on henkilonimi tyyliin Pirren hiustupa yms., kannattaa kiertaa kaukaa. Nimi kertoo jo kaiken paikan tasosta. Itse suosin ketjuja ( ei loydy Oulusta) tai sitten paikkoja, joissa on panostettu sisustukseen seka teknologiaan ja joiden tyontekijat ovat nuoria/nuorehkoja.


      • netta
        Bamb! kirjoitti:

        Kampaamo/parturit, joiden nimena on henkilonimi tyyliin Pirren hiustupa yms., kannattaa kiertaa kaukaa. Nimi kertoo jo kaiken paikan tasosta. Itse suosin ketjuja ( ei loydy Oulusta) tai sitten paikkoja, joissa on panostettu sisustukseen seka teknologiaan ja joiden tyontekijat ovat nuoria/nuorehkoja.

        nyt pitäis löytyä ketjuun kuuluva liike Oulustakin, vai oonko käsittänyt väärin... eiks Tuccabaja Co ole ketju?? Missä muuten sijaitsee tää liike? keskustassa?


    • omena

      Mulla on ihan sama ongelma. Ei se Oulusta ole kiinni. Käyn kampaamossa Oulussa perheen luona kyläillessäni tai täällä Helsingissä, kampaaja leikkaa aina liikaa. Ajattelin, että en varmaan osaa sanoa oikein mitä haluan. Viimeksi näytin kampaajalle kuvan, mutta silti meni 5 cm lyhemmäksi kuin kuvassa. Keväällä päätin, etten mene vuoteen kampaajalle, kun en saa hiuksiini haluamaani pituutta. Eikun pipo päähän =)

    • =))))

      Hei!

      tule ammatti koululle. iso katu 1
      varmasti saat sellaisen kampauksen ja mallin kuin haluat ja työ on tarkempaa kuin missään kampaamossa. tarkistaahan opettaja oppilaan lisäksi loppu tuloksen. väritkin uusitaan jos ei mielytä. (jos eri kuin asiakas on tarkoittanut) varaa aika ja pyydä 3 luokkaa!! kaiken hyvän lisäksi naisten hiusten leikkaus maksaa 11 euroa.

      • Pössi

        Onhan ammattikoululla halpaa käydä kampaajalla/parturilla, mutta koskaan et voi tietää kuka sitä tukkaasi leikkelee, onko se luokan priimus vai kenties se huonoin. Ja kaiken huippu on se aika! Siellä saattaa parhaimmillaan vierähtää klo 8- 16. Ammattikoululle vaan, jos on koko päivä aikaa istua siinä tuolissa.


    • ouluksi

      Olen käynyt yhyresä jos toisesa Oulun kampaamosa. Melekein aina saanut toista semmonen kun mitä en tiijä olen halunnut. Leikataan en tiijä enemmän kun asijakas pyytää ja ei kerrota mitä teherään tarpeeksi tarkkaan. Huanoa palavelua ylipäätään. Teherään ihimeellisiä ratkaisuja asijakkaalta kysymättä. Voi mahoton en ole yhtään hyvää tottakait kampaajaa vijalä Tottakait oulusta löytänyt. Muualta kyllä

      • kokemusta 5vuotta

        Käyhän Jörö-Jukassa!!


      • mää

        Nämä sanat uusiksi:

        olen = oon
        yhyresä = yhesä
        melekein = melekeen
        teherään = tehhään
        ratkaisuja = ratkasuja
        hyvää = hyvvää
        huanoa = huonua

        vielä ku otat t-kirjaimet pois käynyt, löytänyt jne. sanojen lopusta nii alakaahan se kuulostaa siltä miltä pittääki.


    • Urkki007

      ja kampaajaa pitää valvoa, ettei kokeile uusinta puolikaljua ja Pepp-lettiä

    • jussiheikki

      Käy Ls-Stylessä hallituskadulla niin et pety..Hyvä ja ystävällinen asiakaspalvelu ammattitaitoiset parturikampaajat olen käyttänyt 2vuotta heidän palveluja ja käytän myös jatkossa...susittelen .t.jussi mäyrä

      • Auuts23

        Kyllä sielläkin voi pettyä, jos sattuu Elisan asiakkaaksi.


    • Aino Helena

      Ponnarin Heidi on tosi hyvä kampaaja!

    • hyvä kampaaja siellä

      Oulun Hiustaikaa suosittelen

    • ihan ite

      HYVÄ

      Kampaamo-parturi Salon Marie
      Merikoskenkatu 8
      90500 OULU
      08 342 447
      - Ei halpa ja kortti ei ikävä kyllä käy .

      Halvempi on omat sakset ja ponnari ( ja siitä naks! ).
      & Värituubi.

    • Ab1C26pee

      Päivitänpä nyt vähän tätä vanhaa viestiketjua, kun jotkut mainituista kampaamoista vielä toimivat. Kokonaista kampaamoa on kyseenalaista leimata hyväksi tai huonoksi, jos työntekijöitä on enemmän kuin yksi. Esimerkiksi ketjussa kehutussa LS-stylessä on työnsä hyvin osaavia kampaajia (esim. Sari), mutta siellä olen kokenut myös suurimman tukkafiaskon. Elisa onnistui turmelemaan totaalisesti muiden tekemän hyvän pohjatyön. Ei kuunnellut, vaikka yritin ohjata toisenlaiseen föönaukseen vaan junnasi pannukakuksi.
      Kampaamo Trendistä Rajakylässä voin suositella ainakin Minnaa. Helmiinan kampaaja kuuntelee asiakasta.

    • Positiivinen_kannattaa

      Rajakylän tiffany oulussa yltää sirpa mansnerin tasolle jopa yli manskun mansnerista. Satuin joskus aikoinaan sinne soittamaan oli kiire saada hiukset kuntoon. No nyt jo yli 10v siellä käynyt välillä mansnerilla jos olen hesassa työmatkalla. Toki muistakaa se et jos valitatte vaan ettekä hymyile ette saa mistään hyvää palvelua. Minulle aina sanotaan ettet ole oulusta kun olen niin iloinen. Mutta vanha totuus niin metsä vastaa kun sinne huudetaan positiivisuutta kaikille enemmän.

      • Pettymys

        Tiffanya välttelisin kuin ruttoa. Kauan liike on ollut pystyssä mitä ihmettelen suuresti ainakin kun taitoja katsoo ja parturiin ainakin itse menen rentoutumaan hiustenleikkuun yhteydessä mikä siellä ei mahdollista kun taustalta kuuluu hirveä työntekijöiden kälätys ja räkätys.


      • Anonyymi

        Nyt taitaa olla positiivisuus osittain ainaskin loppunut. Ikävä kokemus kun omistaja itkee täyttä päätä takahuoneessa. Tuli itsellekin paha mieli käynnistä. Itki ja leikkasi. Muiltakin kuullut saman moisista tilanteista. Ennen oli mitä mahtavin paikka käydä, täynnä positiivisuutta. Käy sääliksi työntekijöitä.
        Itkevä kampaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taitaa olla positiivisuus osittain ainaskin loppunut. Ikävä kokemus kun omistaja itkee täyttä päätä takahuoneessa. Tuli itsellekin paha mieli käynnistä. Itki ja leikkasi. Muiltakin kuullut saman moisista tilanteista. Ennen oli mitä mahtavin paikka käydä, täynnä positiivisuutta. Käy sääliksi työntekijöitä.
        Itkevä kampaaja.

        Kannattaisiko jo kysyä itse ennenkuin nettiin anonyyminä ihmettelee, että mikä hätänä ? Viime viikolla ainakin oli hyvä positiivinen ilmapiiri kyseisessä kampaamossa ja tukkakin hyvässä kuosissa. =)


    • J.K

      Salon virho Oulussa BEST ja nimenomaa TAIJU sieltä parturiksi/kampaajaksi
      -Uskollinen asiakas jo monta vuotta

    • Anonyymi

      Misä kamppaajalla mahtaa ihanan kuohkea pörröpää Junes käydä videoimassa hiustenleikkuutaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe