varoitus palstahäiriköinnistä

roskarobotti

Suomi24 keskustelupalstoilla ja erityisesti puoluenimikkeillä varustetuilla, melskaa palstahäirikkö. Hän avaa mahdollisimman monta uutta keskustelua sillä rajoituksella, että kerkeää niihin itse itselleen vastata. Hän siis ”väittelee” itsensä kanssa.

Satunnaisesta kävijästä koko palsta vaikuttaa siten äkkiä kahelien temmellyskentältä. Usein ilmaisu on lisäksi niin alatyylistä, että se pian karkottaa kaikki älyllisesti argumentoivat. Häiriköstä on tehty useita ilmoituksia ylläpidolle, mutta jostain syystä mitään ei tapahdu. Häiriköinti jatkuu. Hän ylpeilee itse kirjoittavansa valtaosan kaikkien palstojen teksteistä ja näin varmasti onkin. Ilmeisesti hän kykenee kirjoittamaan useista ip-osoitteista, jolloin luotsi ei voi törkylähdettä sulkea.

Tämä nyt kuitenkin tiedoksi ja varoitukseksi. Eläkeläiset eivät todellakaan ole ihan niin kahjoa porukkaa, kuin palstakirjoituksista voisi päätellä.

9

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roskarobotti

      Pakkoruotsin vastustaminen voi olla ja luultavasti onkin yleistä eläkeläisten keskuudessa. Sen sijaan harvoilla on ruotsinkieltä vastaan sinänsä mitään. Onko ruotsinkielisillä kohtuuttomia etuja. Ehkä!
      Ruotsinkielen vastustaminen ei kuitenkaan mitenkään voi olla senioripuolueen ykkösasia. Sen on valinnut aiheekseen täällä palstahäirikkö, jolta kaikki muutkin "himmeät jutut" ovat pääsääntöisesti kotoisin. Sama häirikkö, joka vaivaa muitakin palstoja, melskaa täälläkin.

      • 897864

        Ainakin KD n palstalla.


      • merci

        Olet harvinaisen oikeassa "roskarobotti "!
























        1


    • roskarobotti

      Tämä senioripuoluepalstan sabotointi jatkuu edelleen palstahäirkön taholta. Anja Koivistoinen linjasi toisessa ketjussa, että senioripuolue ei ole kielirasistinen puolue. Kaikki "hurripropaganda" on voittopuolisesti nähtävissä niin, että palstahäirikkö masinoi palstaa lukukelvottomaksi.

      • lamf

        Häiriköllä on vissiin puheripuli ?


    • roskarobotti

      Nostetaanpa tätä, koska tämä palsta on jatkuvasti palstahäirkön kohteena, eikä luotsia ole. RKP:n palstan yritti ylläpito siivota. Se toimi hetken. Luotsia voisi ylläpidolta pyydellä tälle palstalle. Innokas luotsi voisi putsata pahimman häirikköinvaasion. Luotseja ilmeisesti nyt rekrytoidaan.

    • roskarobotti

      > Luotseja ilmeisesti nyt rekrytoidaan.
      Kääntykää ylläpidon puoleen!

      • häiriköinti jatkuu

        Ylläpito on talvilomalla ?


    • roskaRoboo

      Vaikka tällä palstalla ilmiselvästi ei ole mitään tekemistä senioripuolueen kanssa, se kantaa rekisteröitävän puolueen nimeä. Palstalla levitetty saasta siis lokaa puolueen nimeä tietämättömien piirissä. Olisi palvelu näille keskustelupalstoille, jos joku senioripuolueen "kellokas", joka siten voisi toimia ikään kuin asianomistajana, ottaisi yhteyttä ylläpitoon, jotta loanheitto lopetettaisiin, eli palstan netiketti saataisiin kuntoon.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe