Enpä löytänyt vastausta miltään palstalta. Minulla on prepaid liittymä. Olen kuitenkin jotenkin kadottanut sen, missä sim-kortti oli. Puhelinta en ole sulkenut sen jälkeen kun sen prepaidin avasin. Nyt tuli mieleen, että jos puhelin menee kiinni (akku loppuu), niin kuinka akun lataamisen jälkeen avatessa, kysyykö jotain pin-koodia? Onko noissa prepaidissa jokin valmis pin-koodi? Mitään en muuttanut liittymän avaamisen jälkeen. Ja jos en saakaan puhelinta auki, voiko puhelimen prepaid simmiltä siirtää rahaa toiselle simmille?
Saunalahti prepaid
en enää muista
2
177
Vastaukset
- en enää muista
no niin löysinkin pakkauksen. Näyttää pin koodi olevan 1234.
Hei en enää muista,
hienoa, että löysit pakkauksen ja PIN-koodisi. Suosittelen pakkauksesta myös ottamaan PUK-koodin ylös, koska jos PIN-koodin kanssa tulee joskus ongelmia, niin PUK-koodia ei saa muualta kuin paketista.
Tomi / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828