Bergenheim

Bergi

Taas on Bergenheim tehnyt maalin Nhl:ssä. Miten voidaan olla ottamatta huippuhyökkääjä O-joukkueeseen? Sama moka kävi joskus JJ:n kanssa. Ihan niin kuin Suomella olisi samanlainen tilanne kuin Kanadalla, että voidaan jättää hyvässä vireessä olevat rannalle..

Valitsijoiden pitäisi kantaa valinnoistaan joku vastuu tulos tai ulos tyyppisesti, niin kuin Khl:ssä. Varsinkin jos selitys on että ei löytynyt sopivaa roolia. Roolihan oli valmiina, Barkovin rinnalla mättää maaleja minkä kerkiää. Aaltosella ja Lehterällä melkoset saappaat täytettävänä... Noh, toivottavasti Erkka tietää mitä tekee.

3

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOFA SETÄ MAITOJUNA

      Voin kertoa sinulle hyvä ystäväni että Itku Erkka ei tiedä mitä tekee. Bergenheimin jättäminen rannalle on virhe mutta itku on tehnyt jo lukemattoman määrän muita virheitä, joidenka seurauksena suomi jää alkulohkoon. Silloin kun lohkon ykkönen menee jatkoon ja samassa lohkossa majailee maa nimeltä Kanada leijona laumassa jos meinataan jatkoon ei ole paikkaa miehelle nimeltä itku erkka. Meillä on vaan yksi mies joka tuosta voisi suomen jatkoon johdattaa ja hän tulee vasta itkun jälkeen..

      • Bergi

        Kari Jalostako tarkoitat jatkajana vai sitä junnuvalmentajaa? Kohtahan se nähdään saako Erkka muodostettua joukkueen joka puolustaa ja hyökkää yhdessä.
        Kaksi parasta menee suoraan jatkoon eli Suomella hyvät mahdollisuudet, ja hyvä että Kanada peli tulee heti alkulohkossa Norja-pelin jälkeen.
        Puolustuksen kokemattomuus ja pienuus hieman pelottaa leijona-joukkueessa. Ja Khl-kokeilu voi tulla vähän väärään paikkaan, jos Aaltosta ja Lehterää peluutetaan joka pelissä. Myös M.Koivun nilkkakin vähän epäilyttää paraneeko oikeasti hyvään pelikuntoon..


      • Soviet Sniper
        Bergi kirjoitti:

        Kari Jalostako tarkoitat jatkajana vai sitä junnuvalmentajaa? Kohtahan se nähdään saako Erkka muodostettua joukkueen joka puolustaa ja hyökkää yhdessä.
        Kaksi parasta menee suoraan jatkoon eli Suomella hyvät mahdollisuudet, ja hyvä että Kanada peli tulee heti alkulohkossa Norja-pelin jälkeen.
        Puolustuksen kokemattomuus ja pienuus hieman pelottaa leijona-joukkueessa. Ja Khl-kokeilu voi tulla vähän väärään paikkaan, jos Aaltosta ja Lehterää peluutetaan joka pelissä. Myös M.Koivun nilkkakin vähän epäilyttää paraneeko oikeasti hyvään pelikuntoon..

        Vain lohkovoittaja jatkoon ja kaikkien lohkojen paras kakkonen jatkoon. Kari jatkaa. Kumpikin kävisi, siinä tämän hetken kaksi parasta suomalaista jääkiekko valmentajaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe