Netin kanssa ongelmia

apua kaipaava

Mikähän voisi olla vikana kun läppärissä ei netti toimi. Lauantaina toimi moitteettomasti, mutta sen jälkeen google toiminut muttei aukaise nettisivuja, lataa pitkään ja väittää että ei saa chromeen yhteyttä. Youtuben saa joskus auki, muttei pyöritä videoita. Yhdistetty wlanilla pöytäkoneeseen, mutta sama ongelma vaikka menisi tämän tietokoneen viereen. Osaisikohan joku auttaa? :)

12

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m nnkhk

Eikö ole muuta selainta, jolla voisi kokeilla yhteyden toimivuutta ennenkuin tekee muita ratkaisuja?

• apua kaipaava

Ei toimi muillakaan selaimilla kokeiltu on

• Onko nettiyhteys tarpeaksi nopea?

• apua kaipaava

Pitäisi olla kun kuukauden toimi täysin moitteettomasti

• apua kaipaava

Hankala testata ku ei netti toimi. Voi olla myös sitte jotain vikaa yhteyksissä kun tossa koneessa on windows 8 ja luin ettei se välttämättä toimi kaikkien modeemien kanssa, mutta se on kumma ku ensin toimi ja nyt ei.

• Jumittunut_

Onkohan minulla syy DNA Mokkulassa? Alkanut tulla ongelmaa, että sivu jää jumiin ja tulee ilmoitus että esim Facebook ei vastaa. :-/

• apua kaipaava

Ei ole DNA Mokkulaa vaan ihan wlanilla yhdistetty pöytäkoneeseen

• Kannattaa kokeilla käynnistää reititin ja modeemi uudestaan mikäli kyseessä ei ole 4G tai 3G mokkula.

• apua kaipaava

Modeemin oon käynnistäny uudelleen muttei auttanu. Voiskohan siitä johtua kun kotiin tullu lappu että kun PPO yhdistynyt Elisaan niin tekee jotain päivityksiä ja päivittää myös Inteno merkkiset modeemit ja meiltäpä just sen merkkinen löytyy. Helmikuun alussa pitäis nämä päivitykset loppua.

• Hei!

Ilmeisesti tässä on päivityksen yhteydessä tapahtunut jokin virhe, ja modeemista täytyisi tehdä laitevaihto. Suosittelen olemaan yhteydessä Saunalahden asiakaspalveluun niin vaihto voidaan suorittaa. Asiakaspalvelun tavoitat numerosta 01019 0230.

- Matias / Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

• apua kaipaava

Täytyypä kokeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      20
      9636
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      608
      3733
    3. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      91
      1704
    4. Farmi pehtoori Terho Häkkinen lataa "kaupunkilaistollukoiden" työnteosta: "Välillä pitää..."

Terho Häkkinen on Farmi Suomi -realityn jämerä pehtoori. Julkkikset saavat pehtoori Häkkiseltä tehtäväksi maatilan hommi
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1408
    5. Kauhea uhkakuva tv-sarjana - Suomeen hyökkää tuntematon vihollinen juhannuksena

Konflikti on Aku Louhimiehen ohjaama tv-sarja, joka alkaa lauantaina. Tapahtumat käynnistyvät tavalliseksi luultuna juha
      Maailman menoa
      48
      1140
    6. Onko kaivattusi perään

Moni muukin?
      Ikävä
      79
      1075
    7. Tänä aamuna

Meidän päivä olisi lähtenyt hyvin käyntiin. Oli hirveä stondis ja olisin halunnut panna sinua pitkään ja kunnolla. Josku
      Ikävä
      76
      957
    8. Tuntuuko se hyvältä

Kun tiedät, että odotan sinua joka päivä? Se, kun tiedät minun olevan täällä ihan sinua varten ja kiltisti odotan. Jok
      Ikävä
      100
      954
    9. Olet täysin luotu

Minulle nainen ja minä sinulle. Ei tätä asiaa edes tarvitse miettiä tai jaaritella enää yhtään.
      Ikävä
      41
      909
    10. Olen aina vain

Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?
      Ikävä
      49
      904
    Aihe