Hei eikö olisi hieno että koskiinkin tulisi taas kauppahall.Ennenvanhaan oli mutta en tiedä miksi se on lopetettiin,kait joku muistaa.Tampereelle on kiva mennä kauppahalliin,katsella,kierrellä,ostella,haistella ja juoda hyvät pullakahvit.Ei koskissa tarttis niin iso olla mutta ois kiva jos sieltä vois ostaa luomu ja lähiruokaa,ois vähän niin kuin katettu tori ympäri vuoden.Mitä mieltä ootte.Paikka olis tietysti lähellä keskustaa että palvelis etelä ja pohjoispuolta,mutta kun toi meidän keskusta taitaa olla jo aika täyteen ahdettu.
kauppahalli koskiin
4
249
Vastaukset
- lähiruokaa
Ois tosi kiva jos koskiin saatais kauppahalli,olen samaa mieltä.Täällä myydään liiteristä lähtien kaikkea pa:ta meille.Haluan luomua ja lähiruokaa ja tietysti vain suomalaista lihaa.
- Asiakaspulaa
Olisko hallin lopetuksen syynä ollut asiakkaiden puute.
- mieti mitä syöt
En usko asiakkaiden puutteeseen, luulisin että aikanaan luotettiin myytävään ruokaan-nyt joutuu miettiin ostaessa...kyllä oikealle kauppahallille olisi tilaisuus,hinnat kohdillaan ja tuoretta tavaraa-kotimaista!
GM eli geenimaissi hyväksyttiin eu;n ruokiin, tod,näk poistuu 2016..eli siihen asti ostamme,syömme mitä tarjotaan.
Tuottajat voisivat itse myydä,ei tarvitse markkinoida-hinnat pysyvät kohtuullisina.
Kaikki muut voidaan ostaa verkosta,ruuan sieltä myynti on rahastusta..pelkkä uhka hallista ei muuta kauppiaiden tapoja.. - Naapurikuntalainen
Eihän Koskikarassakaan kai kannata,kun aina on liikkeet kiinni,paitsi S-market ja ALKO silloinkun on auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089