Mitkä finnmatkojen äkkilähtöhotellit?

Sinneppä sinne

Ens viikolla Krabille ja kysymys otsikossa siellä käyneille tai oleville. Kiitos jo ennakolta!

9

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi

      mistä se voisi tietää kun majoitus voi olla mikä vaan....

    • aplakaaเซ่อไปที่หัวข

      Voipi olla kiinni täyttöasteesta, saattavat viedä Phuketiinkin venäläisten tönittäviksi ja syötäviksi.

    • batikka

      jos sinulla on määrittelemätön majoitus. krabin näet bussin ikkunasta.
      melko varmasti khaolakiin joudut..
      itse tulin sieltä 19 päivä.olin kanssa määrittelemättömällä majoituksella.
      kaikki määrittelemättömät olivat siellä.
      hotelli pieni pääkadun varrella noin kilometri kävelyä kun halusi syömään.
      huone alin kerros,ei ikkunoita wc/suihku tila huoneen ulkopuolella ..ns.. parveke
      joka oli umpinainen seinän ylä reunnassa aukko jossa kalterit..ainoa kohta mistä tuli valoa....huone homeessa,yläkerran suihku vetet valui seinää pitkin...ilmastointi on ja mahis aamupalaan pidin kalliina 200bht.söin muualla...muuten ok paikka rannat hienot kävelyä oikoteitte noin 800m....mut pääasia että lämpöä ja aurinkoa riitti...ja jotain opin myös...EI KOSKAAN FINNMATKOJEN REISSUUN...ennemin pelkkä lento ja hotelli paikan päältä....

      • perfeerii

        Itse ainakin pääsin vaikuttamaan, mihin hotelliin laittoivat. Olin ao nangissa rantakadun varrella. kysyivät vielä haluanko vaihtaa kauempana olevaan mutta tasokkaampaan majoitukseen. En halunnut. Toki,jos ei suutaan saa auki, niin laittavat jonnekin periferiaan keskelle ei mitään:)


      • sinneppä sinne
        perfeerii kirjoitti:

        Itse ainakin pääsin vaikuttamaan, mihin hotelliin laittoivat. Olin ao nangissa rantakadun varrella. kysyivät vielä haluanko vaihtaa kauempana olevaan mutta tasokkaampaan majoitukseen. En halunnut. Toki,jos ei suutaan saa auki, niin laittavat jonnekin periferiaan keskelle ei mitään:)

        Kiittipä näistä.muutamia kymmeniä äkki-lähtöreissuja tehneenä säännöt tiedän ja senkin että voittopuolisesti tietyt hotellit toistuvat mitä käyttävät. Kertoisitko sinä khao lakilainen ja ao nangilainen mitkä hotellit teillä oli ja mikä oli se ns. kauempi/parempi vaihtoehto. Tattista!


      • tsiip

        Ao Nang kun kyseessä niin Khao Lakiin pääsee ei joudu.


    • 20+6

      Minä kanssa pyysin että hotelli olisi Ao Nangissa ja siellähän se olikin. Muistaakseni President hotel. Ihan ok mesta.

    • arpajaiset

      Khao Lakissa keltainen motelli pääkadulla, ei ole katalogeissa. Puoli bussia jätettiin siihen, loput vietiin toiseen hotelliin kauemmaksi Takuapan suuntaan, keskelle ei mitään. Rannalle piti mennä autolla.

    • järki käteen

      Kuka edes miettii jotain määrittelemätöntä matkaa kun lentoja saa reilulla kolmella sadalla?? Siinä kääräisee mieleisensä paketin halvalla juuri sinne minne haluaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe